Het valt mij op dat Sanders en de Meubelman (verdient eigenlijk geen hoofdletter..) hier op de 1e pagina staan.
Ook hier een klacht: Op 23 april 2005 een dressoir (
http://www.sanders-meubelstad.nl/produc ... =12&pid=31) en eettafel gekocht; geleverd halverwege juni; halverwege augustus komen er haarscheuren in de lak; meubelman geweest; klacht was gegrond en er zouden nieuwe onderdelen voor de tafel en het dressoir besteld worden.
Na 1,5 week kwam er een brief dat dit niet meer mogelijk was, alleen was het mogelijk om de meubels op te halen en dan te repareren. Dus meubels opgehaald en in de brief stond het volgende:
"U zult binnenkort van onze expeditie vernemen wanneer de meubelen gehaald gaan worden.
Vanzelfsprekend zullen de meubelen na reparatie 100% in orde zijn. Zij zullen na ongeveer 6 weken weer retour komen. Ik betreur het ongemak wat deze oplossing veroorzaakt, maar als u niet met bovenstaand voorstel akkoord gaat, zijn wij niet in staat het probleem op te lossen."
Dus wij akkoord gegaan en op 23 januari is alles opgehaald. Nadat de 6 weken verstreken waren heb ik maar eens gebeld en konden ze bij de meubelman mij geen informatie geven. Zou teruggebeld worden, niet gebeurd en dus zelf maar weer gebeld. Nadat ik in totaal 9 keer (!!!!) heb gebeld, kwamen ze met de mededeling dat de meubels niet te repareren waren en dat we dus maar nieuwe kregen. Maar dat ik nog niet al te vroeg moest juichen, want dit zou nog wel even duren. Nadat ik weer eens gebeld had hoe het er nu voor stond, kreeg ik afgelopen vrijdag dan te horen dat de meubels waarschijnlijk in week 18 zouden komen. Maar ik mocht de medewerkster er niet op vast pinnen.
Is het nu raar als ik een schadevergoeding of een andere tegemoetkoming eis/wil? We zitten tenslotte uiteindelijk minimaal 14 weken zonder meubels. Mijn idee is dat dit wel erg ver buiten de aangegeven periode van 6 weken gaat. Een week of 2 speling, ok, maar dit is meer dan het dubbele!!