De zogenaamt altijd behulpzame verkopers van Prominent zijn keiharde sales jongens die bepaalde stoelen aandragen voor hun eigen bonus dit in opdracht van de baas!(meeste marge) stoelen uit lage lonen landen(handgemaakt op maat hihihi) dit zou een goeie zijn voor de keuringsdienst van ware opzoek naar de meubelmakers waar ze het over hebben.
Al het leer zou ook door en door gerft zijn allemaal termen die ze moeten gebruiken.
oudere mensen laten beslissen als ze het zwakst zijn onder spanning.
de prijsen van de relax faut die ergens anders van het merk de Toekomst worden verkocht kosten daar zon 800 euro meer dan verkoop adviesprijs.
De fabrieksnaam word geheim gehouden (handgemaakt)
Let op je ouders en ga naar een andere zaak pas op!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prominent een gevaar voor u ouders..
-
-
Re: prominent een gevaar voor u ouders..
Nou tatabanya, dit was anders ook jouw eerste post, wil niet veel zeggen, hoor...wat een toeval dat dit je eerste bericht was op dit forum voetballertje....??
En wat de bijbel hier mee te maken heeft, en waarom jij daar een aanhaling uit doet, is mij helemaal een raadsel. Dit is immers geen gristelijk forum.
Witte Angora,
ff voor de duidelijkheid mijn laatste zin heeft direct een link met de manier van verkopen die prominent hanteerd.
Dus als je niet weet waar je over praat zou ik niet zo hoog van de toren blazen!
weet jij uberhaupt wel wat die laatste zin inhoud..?? als je dat al weet dan weet je ook wat ik ermee bedoel
ff voor de duidelijkheid mijn laatste zin heeft direct een link met de manier van verkopen die prominent hanteerd.
Dus als je niet weet waar je over praat zou ik niet zo hoog van de toren blazen!
weet jij uberhaupt wel wat die laatste zin inhoud..?? als je dat al weet dan weet je ook wat ik ermee bedoel
Prominent is zeer gehaaid en commercieel. Pas dus goed op voordat je daar je ouders loslaat. Helemaal link is dat ze met busjes door het land rijden op zoek naar bejaarden in tehuizen die nog wat geld hebben om een te dure stoel aangesmeerd te krijgen.
De bejaarden worden in het busje (deuren gaan dicht) verleid tot het kopen van een stoel.
Het zou prominent sieren hier mee te stoppen.
De meeste wat duurdere stoelen die ze verkopen zijn van de firma de Toekomst uit Beesd. Mooi spul maar wie even googled op internet kan ze elders voor veel minder kopen.
De bejaarden worden in het busje (deuren gaan dicht) verleid tot het kopen van een stoel.
Het zou prominent sieren hier mee te stoppen.
De meeste wat duurdere stoelen die ze verkopen zijn van de firma de Toekomst uit Beesd. Mooi spul maar wie even googled op internet kan ze elders voor veel minder kopen.
De ergotherapeut van mijn ouders adviseerde een sta-op stoel. Omdat wij helemaal niet bekend waren op dat gebied zijn we naar Prominent in Ridderkerk gegaan. Mijn moeder heeft heel wat zitproblemen en dat was volgens de verkoper geen probleem. Ze adverteren overigens met stoelen van rond de 1500.- maar toen alles op een rijtje stond kwamen we uit op 3800.- Maar dan moesten we gelijk beslissen. Ik vond het allemaal nogal vreemd overkomen. Ze hebben alleen gekeken in welke stoel mijn moeder paste en geen lichaamsmaten genomen. De verkoper drong erg aan, maar we zijn weg gegaan. We hadden er geen goed gevoel bij.
Die middag zijn we naar Van Breugel Group in Rotterdam gegaan. Een revalidatiebedrijf wat mijn vader kende. Daar werden we geholpen door een zeer deskundig en vriendelijke jongeman die ons helemaal wegwijs maakte in de sta-op stoelen wereld. Hij legde perfect uit hoe alles werkte. Daarna heeft hij alle lichaamsmaten opgenomen en een AD-zitting geadviseerd omdat mijn moeder last heeft van decubitus. Bij Prominent zat dat er nog niet eens in. Ze hebben gelijk een offerte gemaakt en we kwamen uit op afgerond 2800.- Een volledige maatstoel met AD-zitting en helemaal baar de wens van mijn moeder. Geweldig en wat een opluchting. Je werd er heel goed geholpen en keken eerst naar mijn moeder en niet naar het geld. We hebben gelijk getekend.
Maar achteraf voelen we ons flink bedonderd door Prominent. Die stoel koste 1000.- meer en voldeed lang niet aan de eisen. Ik vind het werkelijk geen manier van zaken doen. Ik adviseer Van Breugel.
Die middag zijn we naar Van Breugel Group in Rotterdam gegaan. Een revalidatiebedrijf wat mijn vader kende. Daar werden we geholpen door een zeer deskundig en vriendelijke jongeman die ons helemaal wegwijs maakte in de sta-op stoelen wereld. Hij legde perfect uit hoe alles werkte. Daarna heeft hij alle lichaamsmaten opgenomen en een AD-zitting geadviseerd omdat mijn moeder last heeft van decubitus. Bij Prominent zat dat er nog niet eens in. Ze hebben gelijk een offerte gemaakt en we kwamen uit op afgerond 2800.- Een volledige maatstoel met AD-zitting en helemaal baar de wens van mijn moeder. Geweldig en wat een opluchting. Je werd er heel goed geholpen en keken eerst naar mijn moeder en niet naar het geld. We hebben gelijk getekend.
Maar achteraf voelen we ons flink bedonderd door Prominent. Die stoel koste 1000.- meer en voldeed lang niet aan de eisen. Ik vind het werkelijk geen manier van zaken doen. Ik adviseer Van Breugel.
Inderdaad, een in mijn ogen een malafide onderneming. Kijk bij je plaatselijke meubelzaak en je kunt er dezelde stoelen kopen ( De toekomst, cosyform, elastoform etc.) Zij halen ze daar ook hoor. Ze willen je laten geloven dat uit Denemarken komen. HA HA HA HA HA!