LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pronto meubelen tilburg

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
vanvught
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2016 12:02

pronto meubelen tilburg

Ongelezen bericht door vanvught »

Stoelen gekocht bij Pronto Tilburg met draaivoet.Het product afgehaald je mag niets controleren wel betalen voor je het product in ontvangst neemt. Bij thuiskomst bleek dat de cilinder van de voet niet past.
Ook zijn de stoelen slecht afgewerkt rits scheef en te strak gestikt, waardoor het weefsel van de stof uitgerekt is. Pronto heeft de stoelen opgehaald en de cilinder vervangen. Dat is op zich wel netjes. Moesten ze natuurlijk wel doen want de stoelen waren onbruikbaar. Maar aan de de rits willen ze niets veranderen vinden ze acceptabel. Heb meerdere malen contact gehad. Wij vinden dit onbegrijpelijk.Je hebt als consument geen enkel recht bij Pronto. De prijs was 450 euro per stoel.Zou je toch wel iets van mogen verwachten.Helaas hoor ik dat meerdere consumenten problemen hebben met deze zaak.

WOODY1963
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 dec 2015 22:19

Re: pronto meubelen tilburg

Ongelezen bericht door WOODY1963 »

Als u het niet eens ben met de garantie afhandeling van Pronto dan kunt u het CBW inschakelen . Een onafhankelijke expert gaat u klacht beoordelen en dan weet u meteen waar u aan toe ben .

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: pronto meubelen tilburg

Ongelezen bericht door crazyme »

vanvught schreef:Helaas hoor ik dat meerdere consumenten problemen hebben met deze zaak.
Lekker suggestief. Elke zaak heeft klachten. Er kan altijd iets misgaan wanneer je iets koopt. Ook kan de verwachting niet overeenkomen met de realiteit.

Verder wat Woody zegt : Schakel gewoon de geschillencommissie in.

vanvught
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2016 12:02

Re: pronto meubelen tilburg

Ongelezen bericht door vanvught »

Uiteraard ga ik de geschillencommissie inschakelen. Natuurlijk kan er iets mislopen met een aankoop. Maar ik verwacht wel van een meubelzaak dat ze het euvel oplossen.
Maar ze schuilen zich achter het personeel. Degene die het moet oplossen zie je niet en krijg je ook niet aan de telefoon.

Gesloten