Heb al mijn meubelen van de serie Fors, lampen, sierkussens, boxspring Murano en hoekbank besteld bij Pronto den Bosch. Ik werd geholpen door verkoopster Kirsten.
Wat een superservice!!
Niet alleen gaf zij eerlijk advies over de meubels, waarbij ook de eventuele nadelen ervan werden besproken (bijv. het risico van splijten bij Teak) maar ook tekende zij mijn woonkamer op schaal met daarin een opstelling van de meubels om te zien of e.e.a. goed zou uitkomen.
Omdat ikzelf niet zo'n held ben wat styling betreft (weet wel wat ik mooi vind maar vind het zelf combineren van de materialen en kleuren erg moeilijk) heb ik haar gevraagd naar wat ideeën en insteken.
Vervolgens heeft zij samen met mij een plan gemaakt vwb kleuren / stoffen en behang en het resultaat mag er zijn!!!!
Ik zou hier zelf nooit opgekomen zijn!
Ze is voor mij zelfs een paar verf en behangstalen gaan halen in een andere winkel.
Het resultaat is dat ik nu een inrichting heb die qua kleur, materiaal en indeling perfect bij mijn wensen past! Kirsten, hartstikke bedankt!!!
Wat de rest van mijn indrukken over Pronto betreft:
Ik heb gemerkt dat men, ook tegen andere klanten eerlijk is over het assortiment dat zij verkopen, er wordt eerlijk verteld dat hout altijd werkt, hóe je de meubelen het beste kunt behandelen, het belang van de juiste luchtvochtigheid en bescherming tegen zonlicht, de levertijden, het zelf moeten ophalen van de meubelen enz. (hiervoor kan men gratis een bus lenen die al voor je is ingeladen bij het ophalen).
Verder neemt men uitgebreid de tijd voor je, ook al is het nog zo druk in de zaak en bovenstaande zijn zaken die je bij veel winkels met (dure) topmerken niet tegenkomt.
Ik heb intussen al de boxspring en een audiomeubel geleverd gekregen en deze week ga ik de hoekbank en de eetkamerstoelen afhalen.
De afgesproken levertijd was voor de meubels eind oktober en voor de bank 4 tot 6 weken.
Voorlopig voldoet men dus precies aan de gemaakte afspraken en ben ik een zeer tevreden klant!
Dus mensen (en met name Kirsten) van Pronto den Bosch: bedankt voor de vriendelijke, uitgebreide en degelijke service die ik heb ondervonden en tot nog toe kan ik jullie bij iedereen van harte aanbevelen!
De positieve ervaringen mogen namelijk ook best eens worden vermeld op een site als deze!
Vriendelijke groet,
Rob
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pronto Wonen den Bosch
Re: Pronto Wonen den Bosch
Wat leuk om dit te lezen! Wij hebben laatst onze hoekbank bij Pronto wonen in Alkmaar gekocht. Werden bij de aankoop goed geholpen en werd er advies gegeven. Meteen duidelijk aangegeven dat er kleurverschil kon ontstaan in de bank( zwart) als een deel daarvan constant is het zonlicht staat.
Bij ons is er wel iets mis gegaan. Toen wij de bank gingen halen bleek dat wij de verkeerde bank (andere opstelling) mee hadden gekregen. Echter, kwamen wij hier pas achter toen wij de bank thuis al helemaal uit de verpakking hadden gehaald en ook al in elkaar gezet hadden. Ik heb meteen pronto gebelt en die gaf aan dat de ze verkeerde bank mee hadden gegeven en kwamen direct onze bank brengen en die andere meenemen. Echt zo een service heb ik nog nooit mee gemaakt. Er werd niet moeilijk gedaan dat de bank al uit de verpakking was en in elkaar stond.
Ik kan dus iedereen aanraden om ook naar Pronto wonen Alkmaar te gaan! Geweldige winkel met geweldige service!!!!!
Bij ons is er wel iets mis gegaan. Toen wij de bank gingen halen bleek dat wij de verkeerde bank (andere opstelling) mee hadden gekregen. Echter, kwamen wij hier pas achter toen wij de bank thuis al helemaal uit de verpakking hadden gehaald en ook al in elkaar gezet hadden. Ik heb meteen pronto gebelt en die gaf aan dat de ze verkeerde bank mee hadden gegeven en kwamen direct onze bank brengen en die andere meenemen. Echt zo een service heb ik nog nooit mee gemaakt. Er werd niet moeilijk gedaan dat de bank al uit de verpakking was en in elkaar stond.
Ik kan dus iedereen aanraden om ook naar Pronto wonen Alkmaar te gaan! Geweldige winkel met geweldige service!!!!!