LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rare ervaring m,s,m meubels ulft /bugetwonen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
edwardd

rare ervaring m,s,m meubels ulft /bugetwonen

Ongelezen bericht door edwardd »

we waren op prachtige meubels gestuit bij m.s.m meubels ulft /buget wonen . prijs voor het hele set 3000,00 voor ons op zich al ernorm maar dat was prima wij vonden de eiken meubels het waard. Maar de pret was snel over toen de verkoper zij dat we alles zelf moesten ophalen en instaleren dat deden ze niet bij buget prijzen daar stond deze meubels wel , Maar ja wel raar dat ze dat niet deden , ik had best wel betalen voor het brengen maar dat deden dus ook al niet ze konden wel voor ons instaleren maar dan moesten we peronderdeel meubels betalen ik heb dit nog nooit mee gemaakt erg vreemd daar voor mij liggen ze dus daar helemaal uit .PS ze doen net of dat iedereen zelf de meubels kan instaleren of opkan halen als het nou alleen om een kast ging allee maar het was een complete inboedel

tiepmiep

Re: rare ervaring m,s,m meubels ulft /bugetwonen

Ongelezen bericht door tiepmiep »

Net als bij de ikea, prima toch?

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

Misschien is het mogelijk om ergens anders meubels kopen?

edwardd

tiepmiep schreef:Net als bij de ikea, prima toch?
Nou zij verkopen bij die bedrijf ook nog dure meubels voor de rijke lui de verkoper deed net of 3000euro al goed koop was voor mij niet want ik had daarbij nog geen bankstel of 4 stoelen nog bij dus tjah

edwardd

gerland schreef:Misschien is het mogelijk om ergens anders meubels kopen?
doen we ook hoor hij had een kopie al gemaakt van de meubels voor ons van maten enzo tafel kast maar ik heb het meteen daar op de bank gegooit en vertrokken

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

edwardd schreef:
gerland schreef:Misschien is het mogelijk om ergens anders meubels kopen?
doen we ook hoor hij had een kopie al gemaakt van de meubels voor ons van maten enzo tafel kast maar ik heb het meteen daar op de bank gegooit en vertrokken
Wat tacktvol en elegant. U heeft de verkoper toch ook nog even in zijn gezicht gespuugd mag ik hopen, anders komt de boodschap natuurlijk nooit over.

De maatschappij ben je zelf....

Jannes22

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Leuk dat je het meldt. Dit is het beleid van de winkel en je bent er niet mee eens denk ik dus loop je weg en koop je ergens anders. Moet je het dan gelijk op zo'n forum gaan melden? Waarschijnlijk heb je hier voor de 3000 euro wel een huis vol. Je kan ook naar een winkel waar je een kastje hebt voor 3000 euro, misschien installeren deze het wel bij je thuis. (Hoe moeilijk is uitpakken trouwens?)

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

we waren op prachtige meubels gestuit bij m.s.m meubels ulft /buget wonen . prijs voor het hele set 3000,00 voor ons op zich al ernorm maar dat was prima wij vonden de eiken meubels het waard. Maar de pret was snel over toen de verkoper zij dat we alles zelf moesten ophalen en instaleren dat deden ze niet bij buget prijzen daar stond deze meubels wel , Maar ja wel raar dat ze dat niet deden , ik had best wel betalen voor het brengen maar dat deden dus ook al niet ze konden wel voor ons instaleren maar dan moesten we peronderdeel meubels betalen ik heb dit nog nooit mee gemaakt erg vreemd daar voor mij liggen ze dus daar helemaal uit .PS ze doen net of dat iedereen zelf de meubels kan instaleren of opkan halen als het nou alleen om een kast ging allee maar het was een complete inboedel
Wat verwacht je van een meubelzaak die bugetmeubel heet ? Als ik een winkel had zou ik U niet meer als klant willen wanneer U zulk ongepast gedrag vertoont !

Bij de Ikea werken ze niet anders.

Gesloten