Goedemorgen,
begin december heeft mijn schoonmoeder een relaxstoel gekocht bij Practicomfort. Deze zou begin januari geleverd worden. Helaas zit zij nu nog steeds zonder stoel. Diverse telefoontjes leverden niets op. Vier weken terug een aangetekende brief gestuurd om te annuleren en u raad het al weer niets gehoord. Wie weet hoe we dit nu het beste kunnen aanpakken??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] relaxstoel van Practicomfort
Re: relaxstoel van Practicomfort
-Gebruik niet de term annuleren (dat kost geld), maar ontbinden van de koop.
-geef schriftelijk aan dat je koop wil ontbinden omdat niet alleen de levertijd verstreken is, maar ook een redelijke termijn om alsnog te leveren.
-geef aan in je brief dat je, bij geen tegenbericht binnen redelijke termijn (2 a 3 weken) je er van uit gaat dat tegenpartij stilzwijgend accoord gaat met ontbinden van de koop.
Dit dekt je in tegen laksheid tegenpartij.
kopie maken, aangetekend verzenden, verzendbewijs bewaren....
-geef schriftelijk aan dat je koop wil ontbinden omdat niet alleen de levertijd verstreken is, maar ook een redelijke termijn om alsnog te leveren.
-geef aan in je brief dat je, bij geen tegenbericht binnen redelijke termijn (2 a 3 weken) je er van uit gaat dat tegenpartij stilzwijgend accoord gaat met ontbinden van de koop.
Dit dekt je in tegen laksheid tegenpartij.
kopie maken, aangetekend verzenden, verzendbewijs bewaren....