LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retrofurnish

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Feroma
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:55

Retrofurnish

Ongelezen bericht door Feroma »

Ik wil hierbij graag een ieder waarschuwen voor de dubieuze webwinkel http://www.Retrofurnish.com. Onze Eames stoeltjes van fiberglas zijn ipv binnen 12 weken pas na 6 maanden (!) geleverd. De meeste emails van mij over deze extreme vertraging werden niet beantwoord. Tweemaal kwam een eenregelig antwoord dat de levering 'aankomende week' zou plaatsvinden wat vervolgens niet gebeurde. Veelvuldige verzoeken om een telefoonnummer, welke ook nergens op de website te vinden is, leverde ook niets op. Een toezegging van een korting ivm de extreem lange wachttijd is ondanks herhaald verzoek nu, 5 maanden na dato, nog steeds niet ontvangen, en tot overmaat van irritatie zijn de eerste kleine barstjes al zichtbaar op de rand, dus ook de kwaliteit van geleverd product laat te wensen over.

alloallo
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 nov 2011 14:16

Re: Retrofurnish

Ongelezen bericht door alloallo »

Goedkoop = Duurkoop.

Dit zijn de gevolgen als je een kopie koopt!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Retrofurnish

Ongelezen bericht door sjoegel »

Volgens mij is dit Infurn onder een andere naam. Ik zou zeggen lees de reacties onder Infurn op dit forum en je weet wat je eraan hebt.

Leuk op hun site; "onze reputatie is ons kapitaal". let ook op de spelfouten op hun website.

brrrr.... :(

retrofurnish
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2013 11:14

Re: Retrofurnish

Ongelezen bericht door retrofurnish »

RetroFurnish heeft niets temaken met Infurn. RetroFurnish bied een betere service dan Infurn.

A.niem
Berichten: 132
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Retrofurnish

Ongelezen bericht door A.niem »

retrofurnish schreef:RetroFurnish heeft niets temaken met Infurn. RetroFurnish bied een betere service dan Infurn.
En dan is dit uw reactie als antwoord op de klachten van Feroma? Inderdaad een ´betere service´. :lol:

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Retrofurnish

Ongelezen bericht door sjoegel »

Retrofurnisch, in plaats van hier te lopen spammen ga eerst de klachten eens oplossen en doe wat aan je levertijden.

Gesloten