LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retteketet niet naar Beter Bed

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
robkin

Retteketet niet naar Beter Bed

Ongelezen bericht door robkin »

Eventuele door de reclame geïnspireerde potentiële Beter Bed-klanten wil ik toch even waarschuwen. Zelf was ik helaas niet zo slim om voor mijn aankoop hetzelfde te doen. :cry:
Beter Bed lijkt een goed bedrijf: mooie winkels op goede locaties met een ruime sortering. Helaas is het schijn die bedriegt. Over hun huismerk matrassen heb ik hier veel negatieve verhalen gelezen die ik herken. Natuurlijk is het niet allemaal rommel wat ze leveren maar een pocketveringmatras van € 600,- dat na een week al de eerste kuilvorming vertoont is toch wel schrikbarend. Om een hoop gezeur te voorkomen doe je een beroep op de 14 dagen omruilgarantie maar daar worden weer extra voorwaarden aan gesteld die niet in de bij de koop geleverde schriftelijke voorwaarden stonden waardoor je alsnog € 300,- kunt bijbetalen.

In discussie gaan in de winkel lukt niet, want mogen nergens een antwoord op geven want dat is het werk van de Klantenservice. Voor de klantenservice is de vraag zo ingewikkeld dat je de vraag alleen per mail of brief kunt stellen! Je krijgt een antwoord dat op geen enkel argument ingaat en vervolgens kun je daarover ook niet telefonisch in discussie gaan want dat is niet de policy van Beter Bed. Zelfs het maken van een afspraak met een servicemonteur duurt zo dagen. Lukt het uiteindelijk blijkt dit minstens vijf weken te gaan duren. Mijn conclusie is dat de service van Beter Bed ophoudt zodra ze je geld binnen hebben. Daarnaast moet je oppassen met hun huismerk. Voor deze matrassen geldt een omruilgarantie en ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik het omgeruilde matras van een eerdere koper heb ontvangen.

mr T.

Re: Retteketet niet naar Beter Bed

Ongelezen bericht door mr T. »

De volgende keer toch maar naar Ikea? Ook nog eens een stuk goedkoper en de service is er ook een stuk beter. De matrassen zijn dat ook.

robkin

Re: Retteketet niet naar Beter Bed

Ongelezen bericht door robkin »

De kwaliteit van de Ikea matrassen kan ik moeilijk beoordelen echter het kan alleen maar beter zijn dan onze Beter Bed-matrassen. De service van Ikea is inderdaad zeer goed; er zal atlijd gezocht worden naar een oplossing in het belang van de klant. Bij Beter Bed stopt helaas de service zodra ze je geld binnen hebben. Zelf baal ik natuurlijk stevig van de keus voor Beter Bed. Ik moet zeggen dat de aanbieding 2e matras gratis doorslaggevend is geweest. Niet zo slim, want zelfs met die aanbieding zijn ze nog duurder dan Ikea.

Gesloten