LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Riviera Maison klachten

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sophia
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2006 11:41

Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door sophia »

Graag willen wij weten of er meer mensen zijn met klachten over Riviera Maison. Wij hebben een en ander daar gekocht, maar met de levering van onze spullen, de service en de kwaliteit is van alles mis. Hebben wij gewoon pech of is het gewoon zo dat de kwaliteit onder de maat is.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door crazyme »

maar met de levering van onze spullen, de service en de kwaliteit is van alles mis
En dat "van alles" is ?

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door marjal »

Goed mis dus :lol:

Jort00
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2012 14:20

Re: Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door Jort00 »

Riviera Maison is inderdaad een heel erg slecht merk. Je betaalt alleen voor de naam maar niet voor de kwaliteit. Wij hebben een tijdje geleden een bank gekocht die in de aanbieding was. Van €1800! Voor €900. Er zat geen garantie op omdat de bank in de aanbieding is. De bank begon in de eerste week al minder te worden. De kussens zakten zo ver in dat je op de bodem van de bank zat. Daarna ging de leuning los. Daarna kraakte de veren en zakte de veren te ver door en nog even later begint de vulling van de rugleuningkussens los te laten van binnen waardoor de kussens niet goed meer gevuld zijn. Dit alles in 1 maand!! Omdat we eigenlijk geen garantie hadden willen ze alleen extra vulling cadeau geven om alles weer een beetje op te vullen, maar verder hebben we gewoon pech. Koop nooit wat van Riviera maison!!

cookys12
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2013 20:19

Re: Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door cookys12 »

ruim twee weken geleden een tafel gekocht waarvan ik er graag 2 wilde hebben Na check in de computer door een medewerker van de winkel bleken er nog 2 beschikbaar. De medewerker liet kordaat weten dat er onmiddellijk een besluit genomen moest worden dus heb ik direct een tafel gereserveerd. Levertijd over 10 tot 12 dagen werd mij medegedeeld.

Dus na 12 dagen gebeld naar de winkel of de tafel al was gearriveerd. Nee maar er zou gebeld worden naar het hoofdkantoor en teruggebeld worden. Na 2 dagen weer gebeld en er was er nog steeds niets bekend over de tafel en er zou weer gebeld worden naar het hoofdkantoor en weer teruggebeld worden.
2 dagen later naar de winkel. O ja, ik zal direct bellen met het hoofdkantoor, nee hoor, de tafel wordt eind november geleverd. Maar hoe kan dat nu, de tafel was toch gereserveerd? Daar moet u niet voor bij mij zijn. Ja, maar reservering moet men toch van op aan kunnen. Nogmaals u moet hier niet voor bij mij zijn. Onbeschoft, kortaf, geen interesse in de klant, ik ben maar weggelopen maar er werd nog even keihard "Dag mevrouw" geschreeuwd. Ik zet geen voet meer in deze winkel, terwijl ik voor duizenden euro's besteed heb in het verleden.

Jort00
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2012 14:20

Re: Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door Jort00 »

Mag hopen dat de tafel goed is die je heb besteld want bij ons is dat niet het geval

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door crazyme »

Was dat een winkel van (uitsluitend) riviera maison of een winkel waar ze ook nog andere merken verkopen ?

cookys12
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 okt 2013 20:19

Re: Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door cookys12 »

Het is DE winkel van Riviera Maison in Buitenveldert, Gelderlandplein.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Riviera Maison klachten

Ongelezen bericht door sjoegel »

Al het geld dat Riviera maison steekt in dure advertenties kunnen ze niet in de kwaliteit stoppen... :wink:
Naar mijn idee is het Ikea en leenbakker kwaliteit met een labeltje. het wordt heel exclusief gepresenteerd. Tis allemaal lucht en bla bla...

Gesloten