LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rofra Bank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
ties.mariet

Rofra Bank

Ongelezen bericht door ties.mariet »

Zomer 09 kochten wij een bank bij Rofra, hadden wij dit maar nooit gedaan.
In een zitkussen zat een weeffout, dit is meteen gemeldt. Met de hoes naar de winkel, er werden 2 nieuwe hoezen beloofd zodat er geen kleurverschil zou zijn. Prima, daar waren wij het meteen mee eens. De dag erna werd gebeld dat de hoes gerepareerd zou worden. Na veel bellen en navragen (er was steeds een ander smoesje) konden we de hoes ophalen in de winkel. Schandalig er was ander stof gebruikt, kleur- en structuurverschil was het resultaat.
Om een lang verhaal kort te maken; er viel niet te overleggen, niks op te lossen.
'mevrouw' Jeanette verbrak abrupt en onfatsoenlijk de verbinding toen we ons beklag wilde doen. Je hebt betaald voor een nieuwe, gave bank, dan wil je ook een nieuwe en gave bank.
Rofra is niet aangesloten bij een branche-organisatie.
Inmiddels zijn we een half jaar verder. Als wij bij aankoop wisten wat wij nu weten hadden wij het nooit gedaan. Aan ergernis is de bank onbetaalbaar.
Zo'n 'sjieke' zaak en dan zo'n WAARDELOZE SERVICE. Denk voordat je een aankoop bij Rofra doet goed na, mijn advies is NIET doen. Dit om ergernis te voorkomen.
Ze zeggen wel eens; brutale hebben de halve wereld. In dit geval hoort Rofra zeker bij die helft, ik ben blij dat ik bij de andere helft hoor.

crazyme

Re: Rofra Bank

Ongelezen bericht door crazyme »

Je bent de enige niet.

Een procedure voor de kantonrechter is soms nog wel zelf te voeren zonder teveel kosten. Wellicht is een dagvaarding al voldoende om een oplossing af te dwingen. Een dagvaarding laten betekenen kost maar een paar tientjes.

esmaralda

Ongelezen bericht door esmaralda »

Ik wacht al vanaf nov. 2008 en ook heel veel ergenis verder, nooit voor mij rofra meer :evil: .

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Eene Frank Slot is de nieuwe directeur van Rofra. Elders op dit forum vraagt hij om klachten zodat hij ze door zijn tussenkomst zelf kan oplossen.
Rofra is geen lid van het CBW omdat ze anders omkomen in de klachten.

emaenen

Ongelezen bericht door emaenen »

Beste ties.mariet,

Ik weet dat het geen oplossing is maar misschien helpt het. Weet u wie de leverancier van de stof is. Wellicht kunt u via andere winkels nieuwe stof bestellen nieuwe hoezen laten maken...

Gesloten