Hoi ,
Ik begin nu ook wel het ergste te vrezen...
Ik heb vorige week 2 stoelen gekregen waarna ik nadat de chauffeurs weg waren constadeerde dat ze beschadigd zijn .
Ik heb direct gebeld en mij werd verteld dat ik terug gebeld zou worden.
Vandaag heb ik maar eens weer gebeld omdat ik niet gebeld was.
Ik kreeg het antwoord dat ik met de stoel naar Vaassen moest komen zodat ze de beschadigingen konden zien , waarop ik vroeg hoe ik dat moest doen zonder auto.
Waarop ik het antwoord kreeg u heeft outlet stoelen gekocht , dat waren de laatste en daar mogen beschadigingen aan zitten.
Toen ik vertelde dat de verkoopster dat niet aan ons gemeld heeft omdat er een stoel in de winkel stond met schade die we niet wilden hebben heeft ze ons gezegd dat er nog genoeg in het magazijn waren en we dus stoelen zouden krijgen die niet beschadigd waren.
Zegt de telefoniste dat ze het weer in behandeling zouden nemen en ik er over terug gebeld ga worden.
Wel vreemd eerst naar Vaassen waarop ik zeg dat ik niet weet hoe ik daar moet komen met die stoel , dan zijn het de laatste wat dus niet zo is , en nu maar weer wachten op antwoord .
Ik word er gewoon nerveus van.
Maar ik zal hier zo gauw ik wat hoor weer het antwoord neerzetten al vrees ik voor het antwoord na wat ik hier nu allemaal gelezen heb.