LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ROFRA Meubelen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 mei 2009 13:42
Re: ROFRA Meubelen
g
goedemiddag, 14 mei 2009, nieuwerkerk aan den ijssel. Ik heb mijn bankstel en hocker binnen van rofra meubelen en ik ben super tevreden en de chauffeurs/bezorgers waren ook correct. het is misschien ook weleens leuk als mensen een positieve reactie plaatsen, want ik had na al dat lezen van die negatieve er echt een zwaar hoofd in. Rofra meubelen verdient voor ons een dikke pluim. vriendelijk bedankt. fam van buuren
goedemiddag, 14 mei 2009, nieuwerkerk aan den ijssel. Ik heb mijn bankstel en hocker binnen van rofra meubelen en ik ben super tevreden en de chauffeurs/bezorgers waren ook correct. het is misschien ook weleens leuk als mensen een positieve reactie plaatsen, want ik had na al dat lezen van die negatieve er echt een zwaar hoofd in. Rofra meubelen verdient voor ons een dikke pluim. vriendelijk bedankt. fam van buuren
Re: ROFRA Meubelen
Ik heb inmiddels mijn nieuwe kast binnen. Niets dan lof, de goede kast, niets aan de hand. Blijkbaar zijn er op deze kast meer klachten gekomen want er is het eea aan verbeterd.
De chauffeurs waren alle keren erg aardig.
Dus het kan dus wel goed gaan.
Ik heb echt het idee dat er een andere wind waait daar.
Voor alle overige klagers. Wij zijn ons beklag in de winkel gaan doen, misschien is dat de reden dat het probleem is opgelost.
Succes allemaal!
De chauffeurs waren alle keren erg aardig.
Dus het kan dus wel goed gaan.
Ik heb echt het idee dat er een andere wind waait daar.
Voor alle overige klagers. Wij zijn ons beklag in de winkel gaan doen, misschien is dat de reden dat het probleem is opgelost.
Succes allemaal!
Re: ROFRA Meubelen
wij hebben vorig jaar rond deze tijd onze meubels besteld, een kast, salon tafel, eettafel, love seat en 6 eetkamerstoelen!
bij de levering in nov ging het al mis de love seat had de verkeerde kleur, kon dus weer terug weer een dag vrij nemen!
toen bleek bij schoonmaken (uiteraard na tekenen voor levering) dat er sleutels ontbraken en dat er een deuk in zat. sleutels werden week later nagezonden ! geen probleem! toen bleek dat 1 slot het niet deed! direct een formulier ingezonden er zou een monteur langskomen in die tussen tijd bleek ook dat er een scheur in 1 van de stoelen zat (waarschijnlijk het mes eringezet met uitpakken) weer een formulier ingestuurd ook gelijk met de klachten dat de salon tafel onder de scheuren zat en ook onze eettafel een scheur!!!!
er zou een monteur langskomen! dit gebeurde pas in MAART!!!
nu weer 2 maanden verder is er nog steeds nik gedaan aan de stoel en de tafels, kast was wel 'gemaakt' je ziet nog steeds het plekje waar de deuk zat! maaarrr dat is misschien ook omdat wij het weten!
nu willen ze onze meubels ophalen ter beoordeling!! waarom?? de foto's bewijzen al dat het niet hoort! nu willen ze de meubels maken?? hebben voor bijna 5000 EURO aan meubels gekocht en nu willen ze het maken ????
je kijkt dwars door de tafels heen naar de grond!
dreigen met een advocaat helpt niet en we zullen onze meubels ook voor een gedurende tijd kwijt zijn!
wij pikken dit niet! gelukkig tot tegenstelling van andere mensen zijn wij ''pas'' 6maanden bezig maar dit is niet normaal! een heel jaar hebben wij gespaard voor onze prachtige meubels en nu is het 1 grote nachtmerrie!
hebben jullie nog tips?
wij zijn nu echt radeloos!
groetjes avalon en wouter
bij de levering in nov ging het al mis de love seat had de verkeerde kleur, kon dus weer terug weer een dag vrij nemen!
toen bleek bij schoonmaken (uiteraard na tekenen voor levering) dat er sleutels ontbraken en dat er een deuk in zat. sleutels werden week later nagezonden ! geen probleem! toen bleek dat 1 slot het niet deed! direct een formulier ingezonden er zou een monteur langskomen in die tussen tijd bleek ook dat er een scheur in 1 van de stoelen zat (waarschijnlijk het mes eringezet met uitpakken) weer een formulier ingestuurd ook gelijk met de klachten dat de salon tafel onder de scheuren zat en ook onze eettafel een scheur!!!!
er zou een monteur langskomen! dit gebeurde pas in MAART!!!
nu weer 2 maanden verder is er nog steeds nik gedaan aan de stoel en de tafels, kast was wel 'gemaakt' je ziet nog steeds het plekje waar de deuk zat! maaarrr dat is misschien ook omdat wij het weten!
nu willen ze onze meubels ophalen ter beoordeling!! waarom?? de foto's bewijzen al dat het niet hoort! nu willen ze de meubels maken?? hebben voor bijna 5000 EURO aan meubels gekocht en nu willen ze het maken ????
je kijkt dwars door de tafels heen naar de grond!
dreigen met een advocaat helpt niet en we zullen onze meubels ook voor een gedurende tijd kwijt zijn!
wij pikken dit niet! gelukkig tot tegenstelling van andere mensen zijn wij ''pas'' 6maanden bezig maar dit is niet normaal! een heel jaar hebben wij gespaard voor onze prachtige meubels en nu is het 1 grote nachtmerrie!
hebben jullie nog tips?
wij zijn nu echt radeloos!
groetjes avalon en wouter
Re: ROFRA Meubelen
Ga terug naar de winkel waar je het hebt besteld. Het heeft bij ons echt geholpen. Ook zij vinden dit soort klachten reuze vervelend maar hebben echt hun best gedaan. Tenslotte heb je de meubels daar gekocht en niet bij het hoofdkantoor!
Heel veel succes.
Heel veel succes.
Re: ROFRA Meubelen
beste manu 38,
helaas regelen de winkels van Rofra alles via het hoofdkantoor (wat uiteraard ook logisch is, met klachten ga je naar de grote baas) . helaas beweerd het hoofdkantoor altijd alleen maar dat de verkopers in de winkels alles mogen en kunnen zeggen wat zij willen maar dat daar geen enkele aanspraak op gemaakt kan worden. alles wat er in de winkel gezegt of afgesproken wordt is niet geldig in hun ogen.
erg jammer
helaas regelen de winkels van Rofra alles via het hoofdkantoor (wat uiteraard ook logisch is, met klachten ga je naar de grote baas) . helaas beweerd het hoofdkantoor altijd alleen maar dat de verkopers in de winkels alles mogen en kunnen zeggen wat zij willen maar dat daar geen enkele aanspraak op gemaakt kan worden. alles wat er in de winkel gezegt of afgesproken wordt is niet geldig in hun ogen.
erg jammer
Re: ROFRA Meubelen
Dat klopt, maar in de winkel zijn ze heel welwillend. Wel zijn zij duidelijk dat zij geen beslissingen kunnen en mogen nemen, maar zij hebben wel hun uiterste best gedaan voor ons zodat er toch een oplossing kwam. Misschien toch daar eens een praatje gaan maken om te kijken wat zij kunnen doen. De verkoopsters kunnen er niets aan doen dat het zo geregeld is en balen er zelf ook van.
Nogmaals succes!
Nogmaals succes!
Re: ROFRA Meubelen
Ook ik heb problemen met een kast, en deze brief verstuurd.
Kast gekocht/besteld op 17-07-2009.
Kast geleverd op 31-08-2009, en meteen retour vanwege defect met het plaatsen van de kast.
Konden daardoor de kast ook niet goed controleren.
Kast weer geleverd op 21-09-2009, de kast zat zo vol stof dat ik hem na het schoonmaken pas goed kon controleren,
toen waren de chauffeurs allang verdwenen.
Het eerste wat ons opviel was dat de deuren lawaai maakten.
Om een lang verhaal kort te maken, we hadden nu een kast met een wieltjes systeem,
terwijl in de winkel de kastdeuren hout op hout liepen.
De kast was slecht afgewerkt, voorpanelen van de deurtjes,
en het binnenwerk was zeer slecht geschilderd.
En tot onze grote verbazing ontdekte we houtworm in de kast,
zie foto, dat deed de deur dicht.
Dus is de kast weer opgehaald op 19-10-2009
Na veel over en weer gebel met Rofra Home,
heb ik begrepen dat wij gewoon dezelfde kast weer terug krijgen, wel behandeld.
Maar hier gaan wij dus niet mee akkoord.
Het verhaal van de telefoniste dat in een antieke kast ook gaatjes zitten,
gaat hier niet op, we hebben namelijk geen antieke kast gekocht maar een nieuwe.
Ons vertrouwen in Rofra Home is helemaal weg, graag willen wij nu ons geld terug.
Zo niet dan moeten we andere stappen ondernemen.
En nu maar afwachten.
Kast gekocht/besteld op 17-07-2009.
Kast geleverd op 31-08-2009, en meteen retour vanwege defect met het plaatsen van de kast.
Konden daardoor de kast ook niet goed controleren.
Kast weer geleverd op 21-09-2009, de kast zat zo vol stof dat ik hem na het schoonmaken pas goed kon controleren,
toen waren de chauffeurs allang verdwenen.
Het eerste wat ons opviel was dat de deuren lawaai maakten.
Om een lang verhaal kort te maken, we hadden nu een kast met een wieltjes systeem,
terwijl in de winkel de kastdeuren hout op hout liepen.
De kast was slecht afgewerkt, voorpanelen van de deurtjes,
en het binnenwerk was zeer slecht geschilderd.
En tot onze grote verbazing ontdekte we houtworm in de kast,
zie foto, dat deed de deur dicht.
Dus is de kast weer opgehaald op 19-10-2009
Na veel over en weer gebel met Rofra Home,
heb ik begrepen dat wij gewoon dezelfde kast weer terug krijgen, wel behandeld.
Maar hier gaan wij dus niet mee akkoord.
Het verhaal van de telefoniste dat in een antieke kast ook gaatjes zitten,
gaat hier niet op, we hebben namelijk geen antieke kast gekocht maar een nieuwe.
Ons vertrouwen in Rofra Home is helemaal weg, graag willen wij nu ons geld terug.
Zo niet dan moeten we andere stappen ondernemen.
En nu maar afwachten.
-
- Berichten: 32257
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: ROFRA Meubelen
handige harrie
Geregistreerd op: 04 jan 2009 10:08
Berichten: 1
weer een tevreden klant van rofra
beste lezers,
Wij kopen regelmatig meubelen bij rofra en zijn zeer tevreden over hun.ze hebben mooie meubelen voor weinig geld,en als je niet tevreden bent wordt het netjes opgelost.
Mvrgrt Harrie
En dan hadden we ook nog een positieve Herman H.fam van buuren
Geplaatst: 14 mei 2009 12:57
rofra meubel
g
goedemiddag, 14 mei 2009, nieuwerkerk aan den ijssel. Ik heb mijn bankstel en hocker binnen van rofra meubelen en ik ben super tevreden en de chauffeurs/bezorgers waren ook correct. het is misschien ook weleens leuk als mensen een positieve reactie plaatsen, want ik had na al dat lezen van die negatieve er echt een zwaar hoofd in. Rofra meubelen verdient voor ons een dikke pluim. vriendelijk bedankt. fam van buuren
Beste mensen, je kunt aan de drie nicks al zien dat dit waarschijnlijk één en dezelfde persoon is, een faker, iemand in dienst van Rofra om een fris tegengeluidje te geven.
Koop dus nooit bij Rofra. Ik heb ooit bij Rofra Zwolle een spiegel willen kopen, heb er achtereenvolgens drie thuis gehad, alledrie waren het lachspiegels, zo krom als wat. Volgens de verkoopster zijn alle spiegels, waar ik ze ook koop, wel op een of andere manier krom. Wat een onzin. Het enige wat krom is zijn de praatjes daar.
Re: ROFRA Meubelen
Na de e-mail die wij hebben verzonden heb ik een telefoontje gehad,
we krijgen nu een nieuwe kast, wel met nog het wieltjes systeem.
Nu zijn we natuurlijk benieuwd hoe deze kast er uit ziet, maar we zijn blij met deze oplossing, ook krijgen we voor het ongemak een tegoedbon van € 25,00
vind ik heel netjes.
Ineke
we krijgen nu een nieuwe kast, wel met nog het wieltjes systeem.
Nu zijn we natuurlijk benieuwd hoe deze kast er uit ziet, maar we zijn blij met deze oplossing, ook krijgen we voor het ongemak een tegoedbon van € 25,00
vind ik heel netjes.
Ineke
Re: ROFRA Meubelen
Ik wou dat ik 2 jaar geleden had geweten hoe ze bij rofra met hun service omgaan, had me een hoop telefoontjes en ellende en irritatie gescheeld, nog nooit zo zaak meegemaakt die zo`n slechte service bied, voor mij nooit geen rofra meer .
Een dikke pluim voor de verkoopster Marscha die in den haag werkzaam bij rofra, zij is de enigste die er achter aan heeft gezeten. Maar niet met resultaat wat ik gehoopt had.
Groetjes Esmaralda
De verkoopster belde me vanochtend toch met goed nieuws en rofra toch het gaat vergoeden, maar dankzij door de verkoopster Marscha is het gelukt, nu nog maar even afwachten totdat het inderdaad allemaal geleverd is.
Een dikke pluim voor de verkoopster Marscha die in den haag werkzaam bij rofra, zij is de enigste die er achter aan heeft gezeten. Maar niet met resultaat wat ik gehoopt had.
Groetjes Esmaralda
De verkoopster belde me vanochtend toch met goed nieuws en rofra toch het gaat vergoeden, maar dankzij door de verkoopster Marscha is het gelukt, nu nog maar even afwachten totdat het inderdaad allemaal geleverd is.
Laatst gewijzigd door esmaralda op 13 nov 2009 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ROFRA Meubelen
Helaas helaas ook hier in Aalsmeer een hele nare ervaring met Rofra...
We kochten begin dit jaar 4 stoelen bij Rofra, welke gestoffeerd in een door ons gekozen kleur geverfd zouden worden. We haalden ze zelf op, maar lieten ze daar allemaal staan, omdat sommige stoelen beschadigd waren. Na reparatie zijn we ze weer gaan halen. Thuis begon direct de verf van de stoelen te springen. Er zijn toen door Rofra twee stoelen opgehaald en opnieuw geverfd. Helaas zonder resultaat, na levering ging het gelijk weer mis. De stoelen waren duidelijk niet goed behandeld, want de verf sprong er al vanaf als je er naar keek. Toen zijn de stoelen allemaal in hun geheel vervangen, maar je raadt het al.... We hebben voor de laatste keer al aangegeven dat we ons geld terug wilden als het weer mis ging, wat ons betreft is daar positief op gereageerd door het vervangen van de stoelen.
Daar denkt Rofra anders over. We kunnen een tegoedbon krijgen. Nu wil het geval dat in in die winkel echt NIETS anders zou willen kopen. Tuurlijk zijn we heel blij geweest met alle pogingen dit recht te breien, maar het is gewoon niet gelukt. De stoelen zijn NIET goed. Dan moet je toch al leverancier netjes het geld terug geven?
Rechtsbijstand inmiddels ingeschakeld.... Volgens hen en volgens het Juridisch Loket handelt Rofra in strijd met de wet. Nu hopen dat ze zelf gaan inzien dat dit bovendien een zeer onvriendelijke aanpak is.
Frappant overigens dat de directeur op 16/09 een bericht op dit forum heeft geplaatst waarin hij zegt dat Rofra zo snel gegroeid is en daardoor de problemen ontstaan zijn. Maar het netjes oplossen van die problemen heeft blijkbaar geen prioroteit. Heel merkwaardig.
We kochten begin dit jaar 4 stoelen bij Rofra, welke gestoffeerd in een door ons gekozen kleur geverfd zouden worden. We haalden ze zelf op, maar lieten ze daar allemaal staan, omdat sommige stoelen beschadigd waren. Na reparatie zijn we ze weer gaan halen. Thuis begon direct de verf van de stoelen te springen. Er zijn toen door Rofra twee stoelen opgehaald en opnieuw geverfd. Helaas zonder resultaat, na levering ging het gelijk weer mis. De stoelen waren duidelijk niet goed behandeld, want de verf sprong er al vanaf als je er naar keek. Toen zijn de stoelen allemaal in hun geheel vervangen, maar je raadt het al.... We hebben voor de laatste keer al aangegeven dat we ons geld terug wilden als het weer mis ging, wat ons betreft is daar positief op gereageerd door het vervangen van de stoelen.
Daar denkt Rofra anders over. We kunnen een tegoedbon krijgen. Nu wil het geval dat in in die winkel echt NIETS anders zou willen kopen. Tuurlijk zijn we heel blij geweest met alle pogingen dit recht te breien, maar het is gewoon niet gelukt. De stoelen zijn NIET goed. Dan moet je toch al leverancier netjes het geld terug geven?
Rechtsbijstand inmiddels ingeschakeld.... Volgens hen en volgens het Juridisch Loket handelt Rofra in strijd met de wet. Nu hopen dat ze zelf gaan inzien dat dit bovendien een zeer onvriendelijke aanpak is.
Frappant overigens dat de directeur op 16/09 een bericht op dit forum heeft geplaatst waarin hij zegt dat Rofra zo snel gegroeid is en daardoor de problemen ontstaan zijn. Maar het netjes oplossen van die problemen heeft blijkbaar geen prioroteit. Heel merkwaardig.
Re: ROFRA Meubelen
Nou binnenkort word onze kast geleverd, ben zeeeer benieuwd na al die slechte ervaringen. Ik zag bij het showmodel al dat er flinke scheuren bij de houtverbindingen zaten en er staat ook zoiets op de aankoopbon. Wel gaf de verkoopster bij navraag aan dat dat niet normaal was en zo zou mijn kast niet worden, het showmodel was helemaal doorgezakt.
Als gezegd, ik ben benieuwd en zal hem zeker niet accepteren of iets tekenen als er iets niet goed is. Dan maar geen kast van Rofra. Uiteraard zal ik het ook melden als alles wel goed gaat.
Wordt vervolgt......
Als gezegd, ik ben benieuwd en zal hem zeker niet accepteren of iets tekenen als er iets niet goed is. Dan maar geen kast van Rofra. Uiteraard zal ik het ook melden als alles wel goed gaat.
Wordt vervolgt......
Re: ROFRA Meubelen
Na weer weken wachten is onze nieuwe kast maandag bezorgd.
De kleur aan binnen en buitenkant is beter.
Het wieltjes systeem zit er nog in, maar loopt iets beter.
Maar de afwerking aan de buitenkant is triest,
in de winkel zegt men dat hoort bij de kast, een landelijke uitstraling.
Het zijn allemaal bobbeltjes en deukjes, echt niet mooi.
Maar wij doen het ermee, ik heb er genoeg van.
Ga toch eens kijken of dat bij andere winkels ook zo is.
Ineke
De kleur aan binnen en buitenkant is beter.
Het wieltjes systeem zit er nog in, maar loopt iets beter.
Maar de afwerking aan de buitenkant is triest,
in de winkel zegt men dat hoort bij de kast, een landelijke uitstraling.
Het zijn allemaal bobbeltjes en deukjes, echt niet mooi.
Maar wij doen het ermee, ik heb er genoeg van.
Ga toch eens kijken of dat bij andere winkels ook zo is.
Ineke
Re: ROFRA Meubelen
Goed, het verhaal van de stoelen..het vervolg.
Onze rechtsbijstand advocaat heeft Rofra verzocht de stoelen op te halen en ons geld terug te betalen. Rofra reageerd als volgt: [i]Wij hebben er alles aan gedaan om de stoelen naar wens van de klant te vervaardigen....In onze optiek moet er meer aan de hand zijn, dit kan niet aan een gebrekkige afwerking liggen. Wij willen de stoelen ophalen, om de oorzaak van de klachten nauwkeuriger vast te (laten) stellen.[/i]
Met anders woorden; het is de schuld van de klant. Nu zijn mijn man en ik allebei redelijk ontspannen mensen, maar ons bloed kookt. Niet alleen scheept Rofra ons keer na keer af met onjuist behandelde stoelen (of wellicht stoelen die helemaal niet geschikt zijn voor behandeling???), maar nu worden we ook nog eens brutaal geschoffeerd.
Wij gaan zeer zorgvuldig met onze spullen om, zo ook met deze stoelen (na de eerste keer uiteraard nog meer). Maar het is wel een gebruiksvoorwerp! Dus als je bij elke aanraking (geen botsing!!) met een knoopje, een tas, een nagel, een schoenhak of wat dan ook, de verf direct van de stoel ziet springen...dan is er toch ergens bij de behandeling iets niet goed gegaan? Het is nu 2 maanden sinds de laatste vervanging van de stoelen en op één stoel zitten er 14 kale plekjes!!! Geen butsen, geen deuken, maar gewoon plekjes die iedereen zal herkennen als losgelaten verf, veroorzaakt door onjuiste behandeling.
Wat te doen??? Wij willen niet nog een keer nieuwe stoelen!!! Wat gaan ze dan nu doen, wat ze blijkbaar de vorige drie keer niet gedaan hebben??
Onze rechtsbijstand advocaat heeft Rofra verzocht de stoelen op te halen en ons geld terug te betalen. Rofra reageerd als volgt: [i]Wij hebben er alles aan gedaan om de stoelen naar wens van de klant te vervaardigen....In onze optiek moet er meer aan de hand zijn, dit kan niet aan een gebrekkige afwerking liggen. Wij willen de stoelen ophalen, om de oorzaak van de klachten nauwkeuriger vast te (laten) stellen.[/i]
Met anders woorden; het is de schuld van de klant. Nu zijn mijn man en ik allebei redelijk ontspannen mensen, maar ons bloed kookt. Niet alleen scheept Rofra ons keer na keer af met onjuist behandelde stoelen (of wellicht stoelen die helemaal niet geschikt zijn voor behandeling???), maar nu worden we ook nog eens brutaal geschoffeerd.
Wij gaan zeer zorgvuldig met onze spullen om, zo ook met deze stoelen (na de eerste keer uiteraard nog meer). Maar het is wel een gebruiksvoorwerp! Dus als je bij elke aanraking (geen botsing!!) met een knoopje, een tas, een nagel, een schoenhak of wat dan ook, de verf direct van de stoel ziet springen...dan is er toch ergens bij de behandeling iets niet goed gegaan? Het is nu 2 maanden sinds de laatste vervanging van de stoelen en op één stoel zitten er 14 kale plekjes!!! Geen butsen, geen deuken, maar gewoon plekjes die iedereen zal herkennen als losgelaten verf, veroorzaakt door onjuiste behandeling.
Wat te doen??? Wij willen niet nog een keer nieuwe stoelen!!! Wat gaan ze dan nu doen, wat ze blijkbaar de vorige drie keer niet gedaan hebben??
Re: ROFRA Meubelen
Elders in dit meubeltopic stelt xxxxx zich voor als nieuwe directeur van Rofra. Hij is aangetrokken om alle problemen bij Rofra op te lossen. Hij nodigt je uit je klacht bij hem neer te leggen zodat hij deze op kan lossen.
Re: ROFRA Meubelen
Dat heb ik gezien. Uiteraard is Dhr. Slot al geruime tijd op de hoogte, maar zijn oplossing is de schuld van het probleem bij ons neerleggen....
Re: ROFRA Meubelen
Nou de kast is bezorgd en ik moet zeggen dat ik er over het algemeen tevreden mee ben. Er is op mijn verzoek vooraf in het midden onder de kast extra steun(en) aangebracht tegen het doorzakken (Dat was bij het showroommodel echt erg en gaf ik al aan bij de koop) Er is 1 gedeelte van een hoek waar de lak iets weg lijkt maar je moet wel erg goed kijken wil je dat zien. De kast (model George) is volgens de bezorger iets aangepast tegen scheuren op een bepaalde plek en dat is goed te zien en volgens mij ook wel beter. Ook is ie volgens hem overgespoten (hij kraste nog wat verf van de ruiten) maar dat maakt mij niet uit. Hij ziet er goed en gladjes uit, op 1 plekje zag ik heel kleine bobbeltjes, maar daar moet je dan ook echt naar zoeken. Geen lakschade te vinden verder en de deuren/ruiten sluiten goed.
Ik werk niet bij Rofra.......just my experience today...
Ik werk niet bij Rofra.......just my experience today...
Re: ROFRA Meubelen
poeh.. net een gesprekje gehad met een service medewerker.. nou probeer daar maar eens langs te komen. Mijn bank gewassen volgens de voorschriften ( gelukkig eerst de hoes van het kussen van de loveseat) maar de rits ligt er nu uit. In de winkel zijn ze reuze aardig hoor.. maar daar houd het dan ook echt op!. En ik had ze nog wel aangeraden bij mijn buurvrouw.. jeetje wat heb ik daar spijt van. De levering enz. ging goed hoor. Alles volgens afspraak en niets kapot maar daar houd het dan ook echt bij op!! 2 weken en ik heb nog niets vernomen. Ze zeggen dat ze inmiddels een brief hebben verzonden maar ik heb niets ontvangen. Ik ben behoorlijk boos. Ik heb me te pletter gespaard voor deze bank!. Wat een teleurstelling.. ik ga ze nu echt met klem bij iedereen afraden!
Re: ROFRA Meubelen
T.a.v. Pipi43:
Ook deze klacht heb ik persoonlijk bekeken,ik kan niets aan de hoezen ontdekken. Elke klacht wordt door ons serieus genomen en op dit forum heb ik me gemeld als extra service naar onze klanten.
De meeste klanten zijn tevreden over de manier waarop wij zaken afhandelen. Gelukkig zie je daar soms ook wat van terug op dit forum….
Laat een ding duidelijk zijn: wij nemen iedere klacht serieus in behandeling,
met respect voor de consument.
Soms lukt het niet mensen tevreden te stellen,dat zul je altijd houden vrees ik……
Ook deze klacht heb ik persoonlijk bekeken,ik kan niets aan de hoezen ontdekken. Elke klacht wordt door ons serieus genomen en op dit forum heb ik me gemeld als extra service naar onze klanten.
De meeste klanten zijn tevreden over de manier waarop wij zaken afhandelen. Gelukkig zie je daar soms ook wat van terug op dit forum….
Laat een ding duidelijk zijn: wij nemen iedere klacht serieus in behandeling,
met respect voor de consument.
Soms lukt het niet mensen tevreden te stellen,dat zul je altijd houden vrees ik……
Re: ROFRA Meubelen
De de firma Rofra heeft ons - inzake onze tot 4 maal toe onsuccesvol gerepareerde stoelen - te kennen heeft gegeven onze post op dit forum niet erg netjes te achten en te menen hier schade van op te lopen.
Dat maakt mij heel nieuwschierig naar de rol van Dhr. Slot op dit forum; mensen die hier posten komen er duidelijk met zijn medewerkers niet uit met hun klacht. Dhr. Slot geeft aan het aanspreekpunt te zijn; mogen zijn klanten nu de verwachting hebben dat zij via deze weg meer succes hebben bij het oplossen van hun probleem? Ik neem aan dat de klachten van de Radar-posters toch al wel bekend moeten zijn bij Dhr. Slot (tenslotte ga je niet bij de eerste 'hobbel' naar dit forum, maar pas na een reeks van frustraties). Dus wat wil Dhr. Slot dan bereiken met zijn aanwezigheid hier?
Ik vind het een bijzondere aanpak en wijze van communiceren. Ik zal verder niet meer ingaan op onze zaak, maar dat je 'niet iedereen tevreden kunt stellen' lijkt mij op z'n minst een zwaktebod van een leverancier die zegt service hoog in het vaandel te hebben staan.
Dat maakt mij heel nieuwschierig naar de rol van Dhr. Slot op dit forum; mensen die hier posten komen er duidelijk met zijn medewerkers niet uit met hun klacht. Dhr. Slot geeft aan het aanspreekpunt te zijn; mogen zijn klanten nu de verwachting hebben dat zij via deze weg meer succes hebben bij het oplossen van hun probleem? Ik neem aan dat de klachten van de Radar-posters toch al wel bekend moeten zijn bij Dhr. Slot (tenslotte ga je niet bij de eerste 'hobbel' naar dit forum, maar pas na een reeks van frustraties). Dus wat wil Dhr. Slot dan bereiken met zijn aanwezigheid hier?
Ik vind het een bijzondere aanpak en wijze van communiceren. Ik zal verder niet meer ingaan op onze zaak, maar dat je 'niet iedereen tevreden kunt stellen' lijkt mij op z'n minst een zwaktebod van een leverancier die zegt service hoog in het vaandel te hebben staan.