LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rood afgevende bank van poppeliers

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
polling

rood afgevende bank van poppeliers

Ongelezen bericht door polling »

Wij hebben 3 weken geleden een bankstel binnen gekregen van poppeliers de dag erna hebben wij gemeld dat de bank rood af geeft wij hebben ook meerdere malen voorgesteld om even een ander bankstel te komen plaatsen maar daar hebben ze geen interesse in.
ook worden er meerdere bedrijven ingeschakeld die elkaar de schuld geven van het probleem, maar het probleem licht bij poppeliers die het niet op wil lossen (ik heb tenslotte met hun zaken gedaan en niet met andere bedrijven waar ik niets mee te maken heb.
Men ziet wel weer dat de service en nazorg van poppeliers zeer slecht is.
Want je moet ook steeds zelf bellen wanneer het nu eens opgelost word maar je word behandelt als een stuk vuil want ze hebben toch genoegt klanten.

voor eventueel meer vragen bereikbaar onder nummer 0622557767
Met vriendelijke groet J polling

Poppeliers European Furni

Re: rood afgevende bank van poppeliers

Ongelezen bericht door Poppeliers European Furni »

Geachte heer Polling,

In reactie op uw mailing aan dit forum, willen wij geïnteresseerden graag inzicht geven in het verloop van het door u gemelde.

U reclameert op maandag 30 september dat uw bankstel een rode kleur afgeeft. Direct nodigen wij u uit om Poppeliers een kussen ter hand te stellen. Wij erkennen na ontvangst van dit kussen direct de klacht en de aansprakelijkheid.

De hoes van het zitkussen sturen wij vervolgens naar de fabrikant. Gezien de onbekende oorzaak van de klacht wordt u op 2 oktober bezocht door de fabrikant.
Daar de fabrikant, na analyse, geen aansprakelijkheid kan erkennen, heeft ons onderzoek zich verplaatst naar de toepassing van de vezelbeschermer. Hier hebben wij u op 17 oktober van in kennis gesteld.

Teneinde u een correcte oplossing te kunnen aanbieden, dient Poppeliers eerst de oorzaak van de reclamatie te achterhalen.

Om die reden zullen wij u maandag 21 oktober aanstaande nader berichten.

U tot slot een prettig weekend toewensend, verbijven wij.

Met vriendelijke groet,

Directie Poppeliers
Zuid-Nederland

polling

jullie hebben mij niet uitgenodigt want het zou 1 week duren voor er iemand van jullie zou komen daarom heb ik een kussen zelf gepakt en ben naar jullie toe gereden,
en je moet bij jullie wel overal achteraan want uw personeel zegt iedere keer dat je terug gebelt word ook voor eventueel een leen bankstel maar nooit geen gehoor.
omdat ik u een brief heb gefaxt en u ter kennis heb gegeven dat ik de rechtsbijstand in schakel word er wel gereageerd en heb ik nu zoals ik meerdere malen gevraagd heb een leenbankstel gekregen nu maar kijken hou het verder opgelost word door poppeliers

polling

ook wil ik er nog bij vermelden dat de fabriekant niet op 2 okt is langs geweest maar op 7 okt na vele malen bellen van onze zijde de brief van uw kant zit vol met leugens.
u heeft mij nooit in kennis gesteld want als ik u zelf nooit had gebeld dan hadden wij nog niets van uw kant vernomen

polling

wij zijn vrijdag 25 oktober door poppeliers gebeld met de mededeling dat men de bank niet meer kon maken.
jammer vonden wij want de stof die wij zo mooi vonden was niet meer te leveren omdat er meer problemen waren.
wij konden als we wilde naar poppeliers gaan om een nieuwe stof of bank uit te zoeken.
er was geen andere stof die wij leuk vonden in oosterhout maar ook geen andere bank die wij leuk vonden, daarop werd ons medegedeelt dat men in eindhoven meer keus had, en wij zijn daarop naar eindhoven gereden.
wij zijn in de winkel aan het rondneuzen en zagen dat men daar veel meer keus hadden dan in oosterhout en slaagde daar wel voor een bank.
wij zijn daar ook heel vriendelijk en netjes behandeld door het personeel en het is heel netjes opgelost door poppeliers.
poppeliers bedankt namens de Fam Polling

Helpende hand

Ongelezen bericht door Helpende hand »

Poppeliers koop alleen maar restpartijen daarom kunnen, en willen, ze meestal geen andere stof aanbieden.

Ze zeggen de stof te behandelen met een vezelbeschermer, maar ook daar mag men behoorlijk aan twijfelen!

Waarom zeggen ze dat? Zodat ze denken de claim te kunnen afwimpelen op andere, ze weten heel er goed dat een stoffenfabrikant alle garantie van de hand wijst als het om claims gaat als er iets aan de stof veranderd is!!!

Controleer uw nieuwe meubels goed of ze wel behandeld zijn!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Poppeliers is aangesloten (sinds enige tijd) bij het CBW. Deponeer dus alle klachten over deze firma daar. http://www.cbw.org

maakjenietdruk

Ongelezen bericht door maakjenietdruk »

wat maakt het uit rood is toch een mooie kleur!!!

winter

Ongelezen bericht door winter »

inderdaad je hebt beroerdere kleuren. Waarom doe je geen rode
kleding aan als je op de bank wil zitten ? Dan is het probleem opgelost.
Je kunt wel overal een probleem van maken !

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Nog beter, gewoon zonder kleren op de bank zitten ! :D

Peter Aalberts

Ongelezen bericht door Peter Aalberts »

Laatst gewijzigd door Peter Aalberts op 19 okt 2012 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme

@peter aalbers

Op het gevaar af dat u dze opmerking alleen plaatst om te trollen wil ik toch reageren.

Wanneer ik uw reaktie lees denk ik 2 dingen :

1. u heeft kennelijk een zaak verloren en bent een slecht verliezer.
2. u heeft zich niet verdiept in de werkwijze, historie en structuur van die commissie.

Peter Aalberts

Laatst gewijzigd door Peter Aalberts op 19 okt 2012 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Peter,

Als ik bij de geschillencommissie aan het kortste eind trek, om daarna bij de rechter wel te winnen, zou ik dat verhaal gewoon ergens op een website plaatsen.
Op de website van de geschillencommissie staan slechts een handvol voorbeeld uitspraken, terwijl dit dan een mooi praktijkvoorbeeld is van de werking van die "onafhankelijke commissie."

Ik ben van mening dat die commissie alle uitspraken in ge-anonimiseerde vorm dient te openbaren op haar website, zoals gebruikelijk is bij andere rechterlijke uitspraken.

Als je als consument naar de geschillencommissie stapt kost dit circa 100,- euro aan klachtengeld. Dit bedrag ben je kwijt als je in het ongelijk wordt gesteld.

Een gang naar de kantonrechter zonder inschakeling advocaat kan zo 5 keer meer kosten meebrengen.

Peter Aalberts

Laatst gewijzigd door Peter Aalberts op 19 okt 2012 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme

Ach, dat was dat verhaal over Eijerkamp....

Er zou in dat onderwerp een uitspraak worden gemaild of gepost maar dat is nooit gebeurd.....

Volgens mij is dit een broodje aap.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Peter,

Het CBW is niet de instantie om je te beklagen over een CBW winkel. Het CBW is belangenbehartiger voor CBW winkels en logischerwijs zal er dus altijd partij gekozen worden voor het eigen CBW lid.

De geschillencommissie daarentegen behoort onpartijdig te zijn. Omdat jou zaak daar niet is voorgekomen, kan je dus geen uitspraak doen over die onpartijdigheid.

Ook bij de geschillencommissie had eijerkamp jou niet kunnen dwingen tot 50% aanbetaling en had je dus ook gewonnen. Volgens art 16.1 van reglement van die commissie gaat er simpelweg een rode streep door elke bepaling op de overeenkomst die ongunstiger is voor de consument dan de CBW voorwaarden.

Gesloten