LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Runner Meubels, iemand ervaring?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Ignard

Runner Meubels, iemand ervaring?

Ongelezen bericht door Ignard »

Heeft hier iemand ervaring met Runner Meubels? Zowel positief als negatief? Ik weet niet hoelang ze al bestaan enzo maar ze zijn best wel goedkoop. Als het maar niet hetzelfde zooitje is als bij Seats & Sofas

Lisa

Re: Runner Meubels, iemand ervaring?

Ongelezen bericht door Lisa »

Wij hebben nog niet zo lang geleden een mooie hoekbank bij hun gekocht en tot nu toe bevalt het prima. Zijn ook goed geholpen bij een vestiging in Zutphen en waren helemaal niet opdringerig ofzo. Maar ik denk dat dat met veel dingen toch wel afhangt wat voor mensen daar verkopen. Wij vonden het in ieder geval prima. Niks geen negatiefs over te zeggen dus!

anja

Re: Runner Meubels, iemand ervaring?

Ongelezen bericht door anja »

wij hebben daar de kast gekocht en eetkamer tafel en stoelen. helemaal geen klachten , alleen hadden ze niet verteld dat het als bouwpakket geleverd zou worden, maar mischien hebben we zelf niet goed opgelet. verder prima service en op tijd geleverd. vestiging in uden

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: Runner Meubels, iemand ervaring?

Ongelezen bericht door edmoor »

Ik heb daar 8 weken geleden een wandmeubel, dressoir en een salontafel gekocht.
De levertijd zou 8 weken zijn, en dat klopte.
Alles keurig op tijd en compleet geleverd.
Van hun prijzen zal ook niemand schrikken.

Vestiging Apeldoorn.

Ignard

Re: Runner Meubels, iemand ervaring?

Ongelezen bericht door Ignard »

Inmiddels hebben we besteld en ook de meubels ontvangen.
Heeft wel lang geduurd maar hebben ze van tevoren gezegd ivm vakantie enzo. Toch waren de meubels er rond de afgesproken datum.

We hebben ook gratis een aanghangertje van hun mogen lenen.

Ons dressoir was al helemaal in elkaar gebouwd. Alleen onder de bank moesten we de poten nog schroeven.

De poten van de bank hadden helaas wel de verkeerde kleur (anders dan wij besteld hadden) maar dit wordt nog opgelost en wij storen ons er eigenlijk ook niet aan.

Lilian

Re: Runner Meubels, iemand ervaring?

Ongelezen bericht door Lilian »

Ik ben een aantal jaren geleden bij Runner meubelen geweest om een bankstel uit te zoeken. In de showroom zakte ik door één van de eerste banken die ik tegenkwam. En ik woog nog geen 60 kilo ... dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
Misschien is er ondertussen wel veel veranderd .. maar ik heb niet veel vertrouwen in de meubelen van Runner.

Pumba

Re: Runner Meubels, iemand ervaring?

Ongelezen bericht door Pumba »

Heb 2 jaar geleden bij Runner Meubel in Berkel & Rodenrijs een bureau-opstelling (2 bureaus met hoektussenstuk) en 2 boekenkasten gekocht. Ben daar tot nu toe uiterst tevreden mee. Geen slijtage, kleurveranderingen of wat dan ook.

De boekenkasten die ik heb gekocht, zijn voorzien van een slotje.
Maar de sleutel kan je er niet uit halen, als de kast op slot is gedraaid.
Je kan de sleutel alleen uit de slot krijgen, als de slot open is.
Dus... een afsluitbare kast is eigenlijk een wassen neus.
Maar goed, dat is het enige nadeel... Heb toch geen belangrijke documenten in mijn boekenkastje.
Verder heb ik geen ervaringen met andere meubelen bij Runner.

Gesloten