Hi allemaal,
Zo´n 2 weken terug heb ik bij de Praxis een salontafel gekocht. Bij thuiskomst bleek echter de glasplaat kapot te zijn. Direct de Praxis gebeld en zij zouden een nieuwe glasplaat bestellen. Vandaag krijg ik echter te horen dat de leverancier dit model niet meer kan leveren en de tafel was ook niet meer op voorraad. Mijn keuze was nu of tafel terugbrengen (en mijn geld terug krijgen) of zelf alle vestigingen afbellen met de hoop dat ze ergens nog een zelfde tafel hebben staan.
Nu heb ik van een vriend een begrepen dat Praxis moet zorgen dat ik alsnog een vervangende glasplaat krijg. In hoeverre klopt dit? Of komt de Praxis mij al genoeg tegemoet met de optie om de tafel weer in te leveren? (iets wat ik eigenlijk niet wil, omdat ik eindelijk het model heb gevonden waar ik al tijden naar zocht )
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Salontafel kapot bij aankoop, nagestelling niet mogelijk
Re: Salontafel kapot bij aankoop, nagestelling niet mogelijk
Praxis voldoet aan zijn plicht, om jou het geld terug te geven.
Dus jou schade is beperkt, en ik vind goed opgelost.
Dus jou schade is beperkt, en ik vind goed opgelost.
Re: Salontafel kapot bij aankoop, nagestelling niet mogelijk
Als ze aangeven dat het niet meer geleverd kan worden door leverancier dan houdt het op.Archer28 schreef:Hi allemaal,
Zo´n 2 weken terug heb ik bij de Praxis een salontafel gekocht. Bij thuiskomst bleek echter de glasplaat kapot te zijn. Direct de Praxis gebeld en zij zouden een nieuwe glasplaat bestellen. Vandaag krijg ik echter te horen dat de leverancier dit model niet meer kan leveren en de tafel was ook niet meer op voorraad. Mijn keuze was nu of tafel terugbrengen (en mijn geld terug krijgen) of zelf alle vestigingen afbellen met de hoop dat ze ergens nog een zelfde tafel hebben staan.
Nu heb ik van een vriend een begrepen dat Praxis moet zorgen dat ik alsnog een vervangende glasplaat krijg. In hoeverre klopt dit? Of komt de Praxis mij al genoeg tegemoet met de optie om de tafel weer in te leveren? (iets wat ik eigenlijk niet wil, omdat ik eindelijk het model heb gevonden waar ik al tijden naar zocht )
Zou de tafel inleveren en op zoek gaan naar een andere, zonder glasplaat heb je er ook niets aan.
Re: Salontafel kapot bij aankoop, nagestelling niet mogelijk
Niet. De optie die u geboden is lijkt mij heel redelijk. Wie zegt dat de glasplaat niet tijdens vervoer door uzelf is gebroken ?Archer28 schreef:Nu heb ik van een vriend een begrepen dat Praxis moet zorgen dat ik alsnog een vervangende glasplaat krijg. In hoeverre klopt dit?
Re: Salontafel kapot bij aankoop, nagestelling niet mogelijk
kan gebeuren. Goede en passende oplossing van de Praxis.
Re: Salontafel kapot bij aankoop, nagestelling niet mogelijk
Hele nette oplossing van Praxis.
Zijn genoeg winkels die jou zelf de schuld geven en zeggen bekijk t maar.
Wel jammer van je droomtafel
Zijn genoeg winkels die jou zelf de schuld geven en zeggen bekijk t maar.
Wel jammer van je droomtafel