LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sanders / de meubelman

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
harverstappen

sanders / de meubelman

Ongelezen bericht door harverstappen »

wij hebben 3 jaar en plusminus 5 maanden geleden een 3-zits bank gekocht met aluminium poten.

Alles was perfect totdat we een harde knal hoorden en we plotsklaps op de grond zaten.

Wat blijkt nu dat de aluminium montageplaatjes van de poten door midden zijn gescheurd hetgeen wijst op metaalmoeheid en dus verwijst naar een konstruktiefout van de montagemethode van de poten.

Ik de volgende dag gebeld met Sanders Meubelstad in Son.

Heel vriendelijk te woord gestaan en er op gewezen dat zij de service uitvoeren via de Meubelman.

Hij zou een formulier opsturen dat wij moesten invullen. De Meubelman neemt dan kontakt op.

Er zou eerst iemand langs komen om het probleem te beoordelen, maar helaas er kwam een monteur die meteen begon te sleutelen.

Uiteraard geen nieuwe montageplaatjes bij de hand, dus maar als nood houten pootjes er onder gezet hetgeen er uiteraard niet uit ziet want daarvoor hebben wij deze bank niet gekocht.

De monteur ging bellen en kwam met het bericht dat de poten nog te krijgen waren en moesten worden besteld.

Verder geen mededelingen over eventuele garantie of wat het zou gaan kosten.

3 weken later telefoon van de Meubelman voor een afspraak te maken.

Ik vraag wat het eventueel gaat kosten en of er nieuwe poten onder de bank zouden komen. Helaas was dit bij de dame niet bekend.

Ik haar het verhaal verteld en zij zou het probleem intern doorgeven en met Sanders contact op laten nemen.

Dit is inmiddels zo'n 6 weken geleden en wij hebben nooit meer iets vernomen.

Heeft U een suggestie wat ik moet doen?

Heel graag een antwoord van uwer zijde.

Alvast vriendelijk bedankt.[/b]

16again

Re: sanders / de meubelman

Ongelezen bericht door 16again »

nog eens bellen.....
Bedenk wel dat je garantie voorbij is.

Gesloten