LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] seats and sofa's
seats and sofa's
seats and sofa's heeft mijn bank netjes vervangen voor een andere bank. Ik wil de volgende mensen hiervoor bedanken. Meneer van der Velde en meneer ten Donkelaar die het meeste heeft geregeld.
Ik denk ook dat als er problemen zijn met seats and sofa's Je het beste contact kan opnemen met deze personen. Ik ben erg tevreden over de afhandeling.[/b]
Ik denk ook dat als er problemen zijn met seats and sofa's Je het beste contact kan opnemen met deze personen. Ik ben erg tevreden over de afhandeling.[/b]
Laatst gewijzigd door blommers op 07 dec 2005 15:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: seats and sofa's
levertijden zijn altijd 10 a 12 wk zeker ook bij S and sofa's maar kijk is op het forum allemaal Seats and Sofa's
als we allemaal stoppen met kopen daar zijn we ook van dit forum af.
als we allemaal stoppen met kopen daar zijn we ook van dit forum af.
Waarom moet dit 3 keer geplaatst worden???
geen
Laatst gewijzigd door blommers op 07 dec 2005 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
geen.
Laatst gewijzigd door blommers op 07 dec 2005 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
geen
Laatst gewijzigd door blommers op 07 dec 2005 15:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Wat hier staat geloof ik direct, maar ik vind het heel erg vreemd.4 keer gebeld met ze, over de levertijd.
Toe wij vorig jaar bij seats and sofa's in Uden waren, ging de koop uiteindelijk niet door omdat wij de meubels zelf moesten vervoeren.
Het bedrijf had geen besteldienst en weigerde gewoon een besteldienst in te huren.
Dat mochten we zelf allemaal verzorgen.
Maar de driezitter en twee losse fauteuils pasten nét niet in mijn Renault Mégane, dus blies ik de verkoop af.
Was zeer tegen de zin van de verkoper in.
Waarschijnlijk heeft elk filiaal zijn eigen regels over bezorgen.
mijn bank was beschadigd, dat is het verschil en dan is het garantiewerk. Voor zover ik weet moet je bij iedere seats and sofas voor eigen vervoer zorgen, maar ja daarintegen zijn de prijzen ook een stuk lager. Ik ben tevreden over de service ze hebben echt hun uiterste best gedaan om mij een goede bank te leveren. ik ben blij met mijn nieuwe bank. Nog bedankt meneer ten Donkelaar.
-
pff seats en sofa's voor ons nooit meer!
we hadden twee stoffen banken gekocht waarvan de stof na enkele maanden ging bubbelen.
Nee, servicemonteurs hebben we niet. Er kan dus ook niemand langs komen.
Komt u maar met uw meubel naar het spreekuur van de meubelmaker.
Op die en die datum tussen 10 en 2 uur.
Zie je me al met mijn twee banken op spreekuur gaan?
Hoe krijgen ze het verzonnen!
Seats en sofa's NOOIT MEER.
we hadden twee stoffen banken gekocht waarvan de stof na enkele maanden ging bubbelen.
Nee, servicemonteurs hebben we niet. Er kan dus ook niemand langs komen.
Komt u maar met uw meubel naar het spreekuur van de meubelmaker.
Op die en die datum tussen 10 en 2 uur.
Zie je me al met mijn twee banken op spreekuur gaan?
Hoe krijgen ze het verzonnen!
Seats en sofa's NOOIT MEER.
Aansluitend op het verhaal van Mientje Boon - zie ook de volgende forum van Seats en sofa's een wereld bedrijf in service verlenen.
Het is droevig ... en zonde van je euro's
Anton.
Het is droevig ... en zonde van je euro's
Anton.