LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats and Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
BUNA

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door BUNA »

witte angora schreef:
BUNA schreef:ja ik als kind van eind jaren zeventig en dan echt eind jaren zeventig (echt tegen 80 aan) heb altijd mee gekregen, als er iets niet goed gaat in je leven op welke manier dan ook, erken je fout en probeer het op een redelijke en billijke manier op te lozen, maar leg nooit de fout bij een ander neer,
Laat nou net dat de generatie zijn die geen verantwoordelijkheid neemt voor het eigen handelen.

Verder snap ik ook niet dat je maar door blijft gaan in je eigen topic terwijl er nota bene een topic door Radar is aangemaakt. Beetje vasthoudend in het eigen gelijk, nietwaar? Net als degenen die de verantwoordelijkheid voor het eigen handelen bij anderen leggen.
Beste witte angora,
Dank u wel voor uw reactie, nee ik ben niet vast houdend, ik verbaas me er gewoon over hoe het gesprek gisteren avond ging, en verdere opmerkingen e.d. laat ik volledig voor uw rekening en nee nogmaals er is geen topic aangemaakt over seats en sofa en mevr H en haar sociale vaardigheden c.q. interview technieken m.b.t. s&s

Gesloten