LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats and Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
kooil

Seats and Sofas

Ongelezen bericht door kooil »

Onderstaande brief heb ik naar Seats and Sofas gestuurd.
Tot op heden geen reactie.

Geachte heer / mevrouw,

Op 05 juni 2003 hebben mijn vrouw en ik een bankstel (type Franklin) bij uw filiaal in Veenendaal gekocht.
Tijdens het inladen van het bankstel ontdekte ik dat een poot van de tweezitter los zat en wel op een vreemde manier.

Ik heb dit gemeld en kreeg een briefje mee waarop vermeld staat dat, mocht er iets mee gebeuren, dit verhaald kan worden op het één jaar service.

Thuis aangekomen bleek dat de poot was afgebroken en op een meer dan schandalige wijze er weer was aangeprutst. U kunt zich voorstellen dat ik mij zeer belazerd voelde.

Seats and Sofas hadden ons belazerd. De bewijsstukken heb ik nog.

Ik vermoedde dat dit bekend moet zijn geweest bij de verkoper temeer, en dit zie je pas achteraf, omdat ik de verkoper tijdens het opmaken van de factuur, met een soort van "gemene" overwinningslach op het gezicht, met een medeverkoper zag smoezen.

Door dit alles wilde ik in principe niets meer met Seats and Sofas te doen hebben.

Echter in de twee en een half zitsbank was het leer in de rugleuning naast een naad gaan scheuren en zaten ook in de zitting scheurtjes.

Ik heb de bank op 23 augustus 2004 ter reparatie aangeleverd bij uw filiaal te Veenendaal.

In november (week 49), de week wanneer ik de bank weer zou kunnen halen, werd ik gebeld met het bericht dat de bank niet goed was gerepareerd, en dat de bank weer terug moest naar de fabriek.
Als compensatie zouden wij een hogedrukreiniger kunnen krijgen.

Het komt dus hierop neer, ik heb een te duur (door uw bedrijf beprutst) compleet bankstel gekocht, maar kan het in termijnen gebruiken.

Ik was het hier, ook mede door het voorafgaande, totaal niet mee eens.
Wij zitten uiteindelijk bijna een half jaar met een incompleet bankstel.

Ik stond er op dat ik het bankstel terug zou brengen en daarvoor een ander goed bankstel kon uitzoeken.

Mijn vrouw en ik zouden dan tevreden kunnen zijn geweest met Seats and Sofas.

Echter degene die wij aan de telefoon hadden zei dat dit niet kon.
Er is een recht van een bedrijf om de kans te krijgen een reparatie goed uit te voeren.

Ik ben echter van mening dat, gezien de hele geschiedenis van het bankstel, mijn vrouw en ik de mogelijkheid moeten krijgen per direct een nieuw goed bankstel te kunnen uitzoeken, in dezelfde prijsklasse.
Zo krijgt Seats and Sofas de kans te laten zien dat het een misverstand was en dat zij geen verprutste bankstellen voor een toch wel zeer hoge prijs verkopen.

Ik verwacht daarom ook dat mijn brief erg serieus zal worden genomen zodat er zo snel mogelijk gehandeld
zal worden.

Vriendelijke groeten, :twisted:

dombo

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door dombo »

Keej, sluit maar weer, dit onderwerp bestaat al, lekker onder het inmiddels bestaande onderwerp zetten!!!!

DAAAAAAAAAAAAAAAG. suc6 met je rotpootje!

hutfe

Ongelezen bericht door hutfe »

als de meubels slecht zijn kunt u het beste de makers ervan in brand steken zodat deze dat voelen :P

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Als je ziet dat de poot los zit, neem ik hem niet eens mee!

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u deze terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten