LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] seats and sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
theresia

seats and sofas

Ongelezen bericht door theresia »

Folder seats and sofas 14 februari t/m 19 februari:
banken te koop voor 99 euro, alleen helaas de afgebeelde banken zijn niet leverbaar voor die prijs, daar komt nog een flinke prijs bovenop, de banken zijn alleen leverbaar in de stof suedino, meneer van seats and sofas heeft ons die stof laten zien en het leek niet eens op suedino, zijn reactie: mijn baas vind dat suedino, waarop ik zeg: ik ben toch ook met een auto en ik vind dat toch ook geen fiets. meneer ging met ons in discussie en die liep vrij hoog op en hij zei dat wij de achterkant goed moeten lezen, daar staat: drukfouten onder voorbehoud, wat dus inhoud dat de helft van de folder fout gedrukt is omdat de afgebeelde banken niet voor 99 euro te verkrijgen zijn en je ook nergens uit de tekst kunt opmaken dat het anders is. Meneer liep vervolgens weg en zei dat wij het verder maar moesten uitzoeken en dat hij hier geen zin meer in had!

Radar
Site Admin

Re: seats and sofas

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten