LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seats and Sofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
johnsmith

Seats and Sofas

Ongelezen bericht door johnsmith »

Heb nog geen vier jaar geleden een bankstel gekocht bij seats and sofas voor 5000,-gulden.
Zeer vriendelijke verkopers met goed advies om het bankstel schoon te maken met afgekookt water en twee maal per jaar behandelen met een door seats and sofas te leveren leer behoud middel.
Nou dit hebben wij gedaan maar het bankstel ziet er na nog geen vier jaar niet meer uit
Het bankstel is nu nog geen vier jaar oud en vertoond allemaal haarscheuren in de bovenlaag van het leer en als je dan contact op neemt met seats and sofas zeggen ze gewoon dat ze er niks aan kunnen doen en dat ze een service hebben van èèn jaar!!!!
Mooi is dat dus je koopt een bankstel van 5000,-gulden en die is na drie tot vier jaar gewoon versleten,dan ben ik benieuwd na hoelang die bankstellen van 250,- euro versleten zijn...........
Er was nog wel wel een mogelijkheid om een nieuw bankstel te kopen met een korting van 25% .........jahaaaaaa dat denk ik ook en na drie jaar weer een nieuw bankstel zeker!!!!!!!!
Seats and Sofas bedankt voor het bankstel wat na drie tot vier jaar versleten is!!!!!!!!

ÈÈn advies van mij ga in ieder geval niet naar Seats and Sofas als je vijf tot tien jaar met een bankstel wilt doen want dat gaat echt niet lukken als je tenminste op een goed uitziend bankstel wilt zitten.

Stel je geen eisen aan een mooi bankstel dan ben je bij seats and sofas op het goede adres voor een bankstel wat er na drie jaar neit meer uitziet

Heef

Radar
Site Admin

Re: Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp vinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten