Ik vind dit zo onwijs slechte zaak. Door middel van de folder geven ze misleidende reclame.
In de huidige folder zag ik een leuke bank. Middenin de folder een bruine bank met van dat Thule stof noem ik het maar. Denk nou normaal 2225 euro en nu voor 999 euro. Dus wij gisteren daar naar toe gegaan en ik kom aan komt er als eerste zo irritante verkopen naar je toe. Echt zo verkoop praatjes figuur.
Ik zeg vervolgens ik wil deze bank zien uit de folder in die kleur en die stof dus. Voor die prijs want zo staat hij overigens afgebeeld.!!
Nou mevrouw het is deze bank en deze stof in de folder. Die stond daar toevallig alleen niet voor die prijs. Ik zo van waarom niet?? staat in de folder toch zou. Begint die dom te lachen nee mevrouw dat is met deze stof. Waarop ik een goedkoop zacht stofje te zien krijgt!
Ik weer: nee zo staat die niet in de folder! Waarop die weer dom lacht. Dus ik zeg ik wil die bank voor die prijs!! Nee mevrouw hoe u hem wilt komt die op 3000 euro uit. Ik zeg maar staat daar niet! Ik zeg dit is gewoon misleidende reclame ! Waarop hij zegt u kunt hier ook afdingen hoor! Ik zeg NEE ik wil die bank met die stof voor ide prijs !! zoals in de folder staat afgebeeld waarop hij weer stom lacht!!
Sorry toen heb ik hem even wat gezegd en ben weg gelopen!!
Dus bij deze geloof NOOIT de folder van de seats en sofas want er klopt gewoon nooit wat van. Lekker misleidende reclame maken zodat er veel mensen komen! maar ondertussen de boel bedriegen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] seats en sofas folder
Re: seats en sofas folder
Behalve waarschuwing hier, kun je je ook beklagen bij de consumentenautoriteit.
Bij voldoende klachten doen zij zelf onderzoek, om mogelijk tot een boete te komen met de wet oneerlijke handelspraktijken in de hand.
http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagin ... _klacht_in
Bij voldoende klachten doen zij zelf onderzoek, om mogelijk tot een boete te komen met de wet oneerlijke handelspraktijken in de hand.
http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagin ... _klacht_in
Die folders zijn lokkertjes. De afgebeelde bank is altijd in een andere stof voor de aanbiedingsprijs. Dat is dan een of andere vlooienstof die niemand wil. Staat er dan bij, in sushistof.. volgens de wet mag dit gewoon. sjiek is anders.
Zoals ik de wet OHP lees niet:....volgens de wet mag dit gewoon.
De S&S folder lijkt mij juist het schoolvoorbeeld waar de WOHP voor bedoeld is! Een product tonen, met een niet bij dat product behorende prijs!Artikel 193c
1. Een handelspraktijk is misleidend indien informatie wordt verstrekt die feitelijk onjuist is of die de gemiddelde consument misleidt of kan misleiden....
Waar kun je een klacht indienen ?