LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seats & Sofa's een wereldbedrijf in het service verlenen
Seats & Sofa's een wereldbedrijf in het service verlenen
Koop je bij S&S te Mijdrecht een bankstel van € 2050,00 in april 2005.
d.d. 20 november 2005 schrijf je een keurig briefje dat je nu al door de bank zakt. Een gerespecteerd bedrijf zou zich doodschamen als ze zo iets geleverd zouden hebben, maar S&S niet.
Deze reageren pas na 14 dagen met een briefje dat je dinsdag 2 jan. 2006 of woensdag 3 jan. 2006 in Mijdrecht met het bankstel aanwezig moet zijn ter reparatie en als dat niet lukt dan ben je deze voorlopig kwijt en dan zie je maar.......... Een 2e briefje volgde, sorry u moet de 16e jan. of de 17e aanwezig zijn in Mijdrecht. STOM STOM STOM VAN ONS, te laat het Forum van Tros Radar gelezen.....
Nu kunnen we weer een bedrijf inhuren om ons bankstel naar Mijdrecht te laten vervoeren. Lekker makkelijk allemaal.
antonio.
d.d. 20 november 2005 schrijf je een keurig briefje dat je nu al door de bank zakt. Een gerespecteerd bedrijf zou zich doodschamen als ze zo iets geleverd zouden hebben, maar S&S niet.
Deze reageren pas na 14 dagen met een briefje dat je dinsdag 2 jan. 2006 of woensdag 3 jan. 2006 in Mijdrecht met het bankstel aanwezig moet zijn ter reparatie en als dat niet lukt dan ben je deze voorlopig kwijt en dan zie je maar.......... Een 2e briefje volgde, sorry u moet de 16e jan. of de 17e aanwezig zijn in Mijdrecht. STOM STOM STOM VAN ONS, te laat het Forum van Tros Radar gelezen.....
Nu kunnen we weer een bedrijf inhuren om ons bankstel naar Mijdrecht te laten vervoeren. Lekker makkelijk allemaal.
antonio.
Re: Seats & Sofa's een wereldbedrijf in het service verlenen
Tsja goedkoop is meestal duurkoop,vooral bij Seats en Sofas.
Zij zijn verplicht om thuis te komen kijken en eventueel de schade te repareren! Is toevallig pas bij Kassa geweest.. Kijk anders even op die site!
Hartelijk dank Shareena voor je reaktie, daar hebben we tenminste iets aan.... Beter dan je voorganger.
Ik ga e.e.a. uitzoeken en zal hierover informeren.
Naar aanleiding van mijn 1e bericht reageerde S&S mij persoonlijk via de mail (binnen 10 uur na plaatsing).
Het bewijst dat ook bedrijven het Forum van TROS RADAR op de voet volgen. Het was overigens een nette reaktie ..... maar wij bezitten geen grote auto of boedelbak en een bank (3 en 2 zits van € 2050,00 aangeschaft in maart 2005) die nu al kuren vertoont, mag op zijn minst een betere afhandeling van een landelijk opererende meubelzaak.
Anton.
Ik ga e.e.a. uitzoeken en zal hierover informeren.
Naar aanleiding van mijn 1e bericht reageerde S&S mij persoonlijk via de mail (binnen 10 uur na plaatsing).
Het bewijst dat ook bedrijven het Forum van TROS RADAR op de voet volgen. Het was overigens een nette reaktie ..... maar wij bezitten geen grote auto of boedelbak en een bank (3 en 2 zits van € 2050,00 aangeschaft in maart 2005) die nu al kuren vertoont, mag op zijn minst een betere afhandeling van een landelijk opererende meubelzaak.
Anton.
Wij zitten met hetzelfde probleem hoor... Al wat gevonden over de garantie en het brengen van de bank? Ik moet ook 2 of 3 januari de bank aanbieden... Stelletjes sukkels.. En iedereen zei al : koop het daar nu niet, maar ja, als je 4 maanden op zoek bent naar een bankstel en EINDELIJK vind je er eentje naar de smaak van beide...
Shareena,
Inmiddels een goed contact met S&S, afwachten maar.....
laatste bericht was 22-12-05.
Indien je het op prijs stelt zal ik e.e.a. doormailen.
Anton.
Inmiddels een goed contact met S&S, afwachten maar.....
laatste bericht was 22-12-05.
Indien je het op prijs stelt zal ik e.e.a. doormailen.
Anton.
mercvrivs
Geplaatst op 06 Dec 2005 23:00 door mercvrivs
--------------------------------------------------------------------------------
Meestal wel, maar heb zelf ervaring met www.topmeubels.nl ze zijn naar mijn mening super goedkoop met hele mooie banken. Zeker aan te raden.
Geplaatst op 06 Dec 2005 23:00 door mercvrivs
--------------------------------------------------------------------------------
Meestal wel, maar heb zelf ervaring met www.topmeubels.nl ze zijn naar mijn mening super goedkoop met hele mooie banken. Zeker aan te raden.
Ja is prima hoor...!
Hedenmorgen ontving ik een brief van Holland Meubel Repair uit Capelle a.d. IJssel, deze komt donderdag 5 januari 2006 bij ons thuis de situatie opnemen. Dus S+S komt degelijk wel bij u aan huis als je maar op een redelijke manier de zaak benadert. Wordt vervolgd.
Antonio.
Antonio.
HELAAS ..........Holland Meubel Repair uit Capelle a.d. IJssel die namens S&S de schades opneemt is gewoon niet op komen dagen. Zij sturen een dag van tevoren een brief met een ref.nr. en daarna weten zij van niets, ondanks ons bellen.... maar Hoofddorp is hun niet bekend.
Dat dit nog mogelijk is anno 2006........ S&S levert voor een hoop geld
een bankstel waar je langzaam door heen zakt en daarna wordt je in de maling genomen. Weer een dag onnodig wachten naar de knoppen.
Antonio. wordt vervolgd.........
Dat dit nog mogelijk is anno 2006........ S&S levert voor een hoop geld
een bankstel waar je langzaam door heen zakt en daarna wordt je in de maling genomen. Weer een dag onnodig wachten naar de knoppen.
Antonio. wordt vervolgd.........
Er is in deze kwestie maar een dombo, dat is degene die een bankstel koopt bij Seats and Sofa's. Als weldenkend mens kun je op je vingers natellen, dat je voor die paar euro's geen topbankstel kunt krijgen.
Dus ga dan ook niet lopen huilen als de service zwaar piepie blijkt te zijn.
Groetjes de directie van S en S.
Dus ga dan ook niet lopen huilen als de service zwaar piepie blijkt te zijn.
Groetjes de directie van S en S.
Pauly, zit niet zo stom te brullen...
Nou ik vind 1750,00 (wat ik voor mijn bank heb betaald) best een hoop geld en niet een paar euro's...., dan ga ik er wel van uit dat de bank toch wel een paar jaar gewoon meegaat!! Ik heb m'n bank ook gekocht bij S&S en je kan daar inderdaad ook banken kopen van rond de 400,00 (zou ik nooit doen, ze waren ook niet mooi) die gaan misschien snel stuk....
Ik hoop in ieder geval dat m'n bank nog wel ff mee gaat
Ik hoop in ieder geval dat m'n bank nog wel ff mee gaat