kan dit zomaar wij hebben een bank uitgekozen bij s.a.s nadat wij er op hebben gezeten en de prijs afgeproken zei de verkoper dat het een deal was en heeft vervolgens de bon gemaakt en zei dat er geen problemen waren wij moesten wel het hele bedrag voldoen wat wij ook hebben gedaan tot onze verbazing hebben wij een hele andere bank gekregen als die wij besteld hadden na de verkoper hierop te hebben aangesproken gaf hij te kennen volgens bon te hebben gehandeld waarop ik heb gezegd dat hij in het bijzijn van ons een andere bank op de bon heeft gezet en aangezien wij de bestelnummers van al die banken niet uit ons hoofd kennen kun je alles op die schrijven
wij zijn met voorbedachte rade op gelicht maar weten niet waar wij met deze klacht heen moeten het hooftkantoor geeft niet thuis dus het moet toch niet zo zijn dat deze praktijken gewoon worden toegestaan en dat daar niets aan te doen is wij willen de koop ongedaan maken
en iedereen waarschuwen voor deze boeven want het zijn gewoon oplichters
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] seats & sofa,s
Re: seats & sofa,s
1) Beklaag je allereerst bij de consumentenautoriteit over volledige vooruitbetaling (wettelijk niet toegestaan), en hoe ze je een ander bankstel in je maag splitsen
http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagin ... _klacht_in In individuele gevallen doet deze club echter weinig, pas bij voldoende klachten wordt het betreffende bedrijf aangepakt
2) Als je rechtsbijstand hebt, kan je die er succesvol opzetten! (eigen advocaat kan ook, echter dit kost misschien meer dan de bank....). De overeenkomst, opgesteld door S&S dient voor beide partijen voldoende duidelijk te zijn. Alleen een bestelnummer zegt de consument niets. Zojuist checkte ik de S&S folder, daar hebben de banken gewoon namen als yazoo, sienna en agassi, voor de duidelijkheid had S&S ook zo'n naam+omschrijving op de overeenkomst dienen te gebruiken.
Sowieso een aangetekende brief schrijven, met daarin ingebrekestelling, en tevens vermelden dat S&S kan kiezen:
de goede bank (zoals met verkoper besproken, vermeld naam van de bank) alsnog binnen een redelijke termijn leveren, of ontbinden van de koop.
http://www.consuwijzer.nl/Overige_pagin ... _klacht_in In individuele gevallen doet deze club echter weinig, pas bij voldoende klachten wordt het betreffende bedrijf aangepakt
2) Als je rechtsbijstand hebt, kan je die er succesvol opzetten! (eigen advocaat kan ook, echter dit kost misschien meer dan de bank....). De overeenkomst, opgesteld door S&S dient voor beide partijen voldoende duidelijk te zijn. Alleen een bestelnummer zegt de consument niets. Zojuist checkte ik de S&S folder, daar hebben de banken gewoon namen als yazoo, sienna en agassi, voor de duidelijkheid had S&S ook zo'n naam+omschrijving op de overeenkomst dienen te gebruiken.
Sowieso een aangetekende brief schrijven, met daarin ingebrekestelling, en tevens vermelden dat S&S kan kiezen:
de goede bank (zoals met verkoper besproken, vermeld naam van de bank) alsnog binnen een redelijke termijn leveren, of ontbinden van de koop.
Waarom koop je daar ook ? Heel het internet staat vol met horrorverhalen over deze meubelpiraten. Waarom betaal je alles vooruit ? Een beetje naief en dom bent U wel. Wat niet onverlet laat dat het een schandelijke manier van zaken doen is. Maar ja wanneer U alles vooruit betaald is de motivatie bij S&S om U een goede bank te bezorgen natuurlijk erg klein
-
Welke grote zaak in de meubeldetailhandel met veel omzet staat hier niet negatief op. Ieder groot meubelbedrijf in de wat lagere prijsklasse is op dit forum vollop te vinden en ik denk dan ook dat een bedrijf als seats and sofa er in veel gevallen ook niet altijd alles aan kan doen. Niemand wil ontevreden klanten toch, ieder bedrijf hoopt toch dat een klant ook nog eens terug komt.
Ik ben ook bij Seat&Sofas opgelicht.
Bij annulering, moet ik 30% van het bedrag (310 euro) betalen.
NOOIT meer bij Seat&Sofas.
Ontvanger, je valt in herhaling... Je bent niet opgelicht, koop=koop!ontvanger schreef:Ik ben ook bij Seat&Sofas opgelicht.