LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SeatsandSofasVeenendaal
-
SeatsandSofasVeenendaal
Ik heb een bankstel bij SeatsandSofas in Veenendaal om 25/07/2005 in €1400.- besteld en word heel duidelijk belooft bij een verkoper Michal dat mijn bestelling binnen 4 tot 6 weken binnen zou zijn. Ik heb toen alles betaald. Na heel lang wachten was ik om 5 oktober langs gegaan om te vragen over mijn bestelling. Michal namelijk en de manager waren heel onvriendelijk, en ik werd door Michal gezegd dat ik buiten voor hem moet wachten (waarom buiten en niet binnen!). Ik heb vandaag naar S&S in Veenendaal gebeld en werd ik nog een keer onvriendelijk behandeld en word belooft dat als mijn bankstel niet tot maand 04 (april) van jaar 06 (dus 2006) binnen is dan heb ik recht om een bezwaar te maken (wat vreemd he...). Ik moet voor heel bijzondere bankstel die werd door S&S gemaakt een hele jaar wachten. En wat bijzonders is dat ik krijg geen adres of nummer van hoofdkantoor van S&S om een bezwaar te maken, op hun site staat ook niks over het hoofdkantoor (dus gepland oplichting...). Ik kan ook mijn geld niet terug krijgen. Ze hebben wel een paar bankstellen van tot € 500.- en verder hebben ze niks. Ze krijgen je geld, storten het op hun rekening en krijgen daar rente voor en na een jaar geven ze je geld terug.
Oplichters of gepland oplichting.
Oplichters of gepland oplichting.
-
Re: SeatsandSofasVeenendaal
je hebt het bankstel helemaal betaald ????????????
STOM, STOM, STOM !!!!!!!
En nu wordt je verteld dat je tot april 2006 moet wachten voordat je ook maar naar de rechter kan oid ......
Wat denk je zelf nu ??????
Ik weet heleaas niet waar het hoofdkantoor van S&S moet zitten.
Kan via www.goudengids.nl wel 22 tel.nrs door het hele land vinden.
Ben je lid van de Consumentenbond ???
Bel hun en vraag wat je moet/kan doen.
Ook bellen als je geen lid bent.
Consumentenbond: Tel: 070-4454545
Want dit is je reinste onzin !!!!!
STOM, STOM, STOM !!!!!!!
En nu wordt je verteld dat je tot april 2006 moet wachten voordat je ook maar naar de rechter kan oid ......
Wat denk je zelf nu ??????
Ik weet heleaas niet waar het hoofdkantoor van S&S moet zitten.
Kan via www.goudengids.nl wel 22 tel.nrs door het hele land vinden.
Ben je lid van de Consumentenbond ???
Bel hun en vraag wat je moet/kan doen.
Ook bellen als je geen lid bent.
Consumentenbond: Tel: 070-4454545
Want dit is je reinste onzin !!!!!
-
Ik word vandaag gebeld bij het hoofdkantoor van Seats and Sofas na het platsen van mijn bericht. Ik was excuses aangeboden voor het ongemaak. Ik word belooft dat mijn bankstel binnen 3 tot 4 dagen word ingeleverd. Dus ik hoop dat het word professioneel opgelost.
hoofdstuk "recht hebben"
Staat er op de koopbon een leverdatum? Indien deze verstreken is kun je S&S schriftelijk in gebreke stellen, en bijvoorbeeld 2 maanden de tijd geven om alsnog te leveren, om daarna de koop wegens wanprestatie te ontbinden.
hoofdstuk "recht krijgen"
Probleem is dat je al betaald hebt, en moeite moet doen om je geld terug te krijgen. S&S is niet aangesloten bij de geschillencommissie, dus moet je naar de kantonrechter als S&S niet meewerkt
ipv consumentenbond kun je ook eens kijken in hoeverre consumenten programmas (kassa, Vara belbus) iets kunnen betekenen.
mogelijke gegevens hoofdkantoor S&S
Seats and Sofas B.V.
Vestigingsadres:
Conradstraat 8
Vestigingsplaats:
3364AC Sliedrecht
KvK-inschrijfnummer:
23074200 0000
Soort inschrijving:
Hoofdvestiging
Staat er op de koopbon een leverdatum? Indien deze verstreken is kun je S&S schriftelijk in gebreke stellen, en bijvoorbeeld 2 maanden de tijd geven om alsnog te leveren, om daarna de koop wegens wanprestatie te ontbinden.
hoofdstuk "recht krijgen"
Probleem is dat je al betaald hebt, en moeite moet doen om je geld terug te krijgen. S&S is niet aangesloten bij de geschillencommissie, dus moet je naar de kantonrechter als S&S niet meewerkt
ipv consumentenbond kun je ook eens kijken in hoeverre consumenten programmas (kassa, Vara belbus) iets kunnen betekenen.
mogelijke gegevens hoofdkantoor S&S
Seats and Sofas B.V.
Vestigingsadres:
Conradstraat 8
Vestigingsplaats:
3364AC Sliedrecht
KvK-inschrijfnummer:
23074200 0000
Soort inschrijving:
Hoofdvestiging
-
Laat je even weten als je bankstel er is ????
Zou mooi zijn als ze zich inderdaad iets aantrekken van de berichten op dit forum.
En denk eraan: nooit meer iets compleet vooruit betalen !
Lieske
Zou mooi zijn als ze zich inderdaad iets aantrekken van de berichten op dit forum.
En denk eraan: nooit meer iets compleet vooruit betalen !
Lieske
-
Ik kan je allerlei verhalen over seats and sofá's vertellen.
Hun service bureau zit
(alhoewel "service!!!????")
Aan Seats & Sofa’s
Landelijk Service Coördinaat
Noordzee 10
3144 DB Maassluis
Hoop dat je hiermee iets kunt
Hun service bureau zit
(alhoewel "service!!!????")
Aan Seats & Sofa’s
Landelijk Service Coördinaat
Noordzee 10
3144 DB Maassluis
Hoop dat je hiermee iets kunt
Dacht me te kunnen herinneren dat hun levertijd maximaal 13 weken was....
Ik heb wel eens een orderbon van iemand gezien. Daarop staat "verwachte levertijd .. weken" In kleine letters staat daaronder : "uiterste levertijd [datum]" En die datum is gewoon een half jaar later. Dat betekent dus dat S&S een half jaar de tijd heeft om te leveren.
Hallo
Toen die bij ons geopend werd stond er dat als je kocht er 's avonds al op kon zitten . mar niet op ons model. dat moest besteld wordern. ze wilde ook gelijk betaald hebben. en toen ik thuis de kleine letters las zag ik dat ze dus inderdaad na die 13 weken nog een halfjaar de tijd hadden om televeren. heb gelijk gebeld dat ik zospoedig mogelijk geleverd wilde hebben .omdat als je een eigen huis krijg je niet zolang wil wachten. nou dat kon maar dan was het er met een week. heb voor dat gekozen en het bij familie opgeslagen tot ik de sleutel van het huis had. astrid
Toen die bij ons geopend werd stond er dat als je kocht er 's avonds al op kon zitten . mar niet op ons model. dat moest besteld wordern. ze wilde ook gelijk betaald hebben. en toen ik thuis de kleine letters las zag ik dat ze dus inderdaad na die 13 weken nog een halfjaar de tijd hadden om televeren. heb gelijk gebeld dat ik zospoedig mogelijk geleverd wilde hebben .omdat als je een eigen huis krijg je niet zolang wil wachten. nou dat kon maar dan was het er met een week. heb voor dat gekozen en het bij familie opgeslagen tot ik de sleutel van het huis had. astrid
Staar je niet blind op die voorwaarden!
Een winkel mag niet zomaar alles in zijn voorwaarden opnemen:
Een winkel mag niet zomaar alles in zijn voorwaarden opnemen:
Extra levertijden zoals 0.5 jaar in de S&S voorwaarden zijn m.i. onredelijk bezwarend. (In de branche gebruikelijke CBW voorwaarden geldt maar 1 maand extra levertijd. Deze voorwaarden zijn tot stand gekomen in onderhandeling met consumentenbond)Grijze lijst (artikel 237 BW 6)
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt vermoed onredelijk bezwarend te zijn een in de algemene voorwaarden voorkomend beding
.....
e. dat de gebruiker een ongebruikelijk lange of onvoldoende bepaalde termijn voor de nakoming geeft;
Probleem is alleen dat S&S niet bij CBW zijn aangesloten...
16again refereert naar het burgerlijk wetboek. Iedereen moet zich daaraan houden.Probleem is alleen dat S&S niet bij CBW zijn aangesloten...
0184-434800 is het telefoonnummer van seats and sofas.
Denk bij het bellen altijd, De aanhouder wint!!!
Denk bij het bellen altijd, De aanhouder wint!!!