LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service bij seats and sofa
-
service bij seats and sofa
Bank gekocht bij seats and sofa van de beste en duurste kwaliteit .
Thuisgekomen zagen we dat er kleurverschil zat in de verschillende delen van bank .
Dit is na veel communicatie opgelost ...we kregen een nieuwe en deze werd thuis omgerolen.
Nu is het probleem dat de bank bij relax gedeeltes gaat uithangen ...een brief gestuurd met klacht ...of ik ff naar filiaal kom met de loodzware banken !!!!
Wat een service ...schijnt dat ze hun slechte naam te graag willen behouden
Thuisgekomen zagen we dat er kleurverschil zat in de verschillende delen van bank .
Dit is na veel communicatie opgelost ...we kregen een nieuwe en deze werd thuis omgerolen.
Nu is het probleem dat de bank bij relax gedeeltes gaat uithangen ...een brief gestuurd met klacht ...of ik ff naar filiaal kom met de loodzware banken !!!!
Re: service bij seats and sofa
Seats & Sofa hebben geen kwaliteit.
Wat daar de beste kwaliteit is is hetzelfde als slecht overal.
Gebruik de zoek funktie eens?!
Je schikt je rot!
Wat daar de beste kwaliteit is is hetzelfde als slecht overal.
Gebruik de zoek funktie eens?!
Je schikt je rot!
Gebruik de autocorrectie eens...ik schrik me rot....
channy, vraag me dan in gemoede af dat je, de reputatie van Seats & Sofa's kennend, alsnog daar iets koopt. Het beste en het duurste: betekent alleen dat je nog meer geld kwijt bent en je weet: in hun voorwaarden staat sowieso dat je iets wat niet goed is zelf terug moet brengen. Je bent al een spekkoper geweest doordat ze de bank omgeruild hebben...
Omgerolen vind ik wel grappig
Sorry
Sorry
Trouwens............volgens mij gaan het woord kwaliteit en S&S niet samen
Service al helemaal niet....sephora30 schreef:Trouwens............volgens mij gaan het woord kwaliteit en S&S niet samen
-
Op 4 april bestelden wij een bankstel bij seats en sofa,s voor 2910,00 euro. Wij betaalden 250,00 euro aan en kregen daarna de bestelbon in handen en moesten tekenen. Als het bankstel binnenkwam moest je het binnen 48 uur kunnen afnemen dus vroegen wij of wij tot 1 juni de tijd kregen om te kunnen sauzen enz. Dit was geen probleem maar als je later de kleine lettertjes in de aankoopbon ging lezen heeft seats en sofa,s de tjjd om te leveren tot week 37 dus moet je vooral niet zeuren als je je bankstel na 12 13 of 14 weken enz. Niet hebt. In ons geval konden wij ons bankstel halen op 5 augustus waarbij hij ingepakt voor ons klaarstond. S,avonds om kwart voor 9 stond alles binnen en stond het eindelijk in elkaar.op 6 augustus moesten wij eerst met mijn moeder na het ziekenhuis want het ging niet zo best en eind vd middag zaten wij eindelijk op ons nieuwe bankstel wat we nu bij daglicht konden bekijken en wat blijkt in de rugleuning zit een sneetje van een centimeter dus wij bellen naar seats en sofa. Reactie was heeft u de orginele verpakking nog ? Ons antwoord hierop was in de vuilnisbak in stukjes. Hun reactie hierop was het volgende, die moet er toch omheen want de fabriek wil kijken of u er niet met een stanleymes heeft ingesneden. Ik eerd hier toch wel boos om want je maakt geen verpakking over een bankstel los met ee stanleymes en ze weten dondersgoed dat de verpakking de rugleuning aan zitkant niet raakt want daar wordt hij schuin over heen getrokken richting onderkant voorzijde bank, nu maar afwachten of alles in orde komt, want ze hadden ook al 2 kussens teweinig geleverd en als ik kijk naar het sneetje is het ook niet het dikke leer waar ze het voor verkopen, vanavond maar afspraak maken met iemand die daar verstand van heeft gr teleurgestelde carla
Het komt vaker voor dan u denkt dat mensen een bank met een mes uitpakken. Zo'n rare procedure is dat niet.
Wel erg onhandig dat ze dat pas na de klacht melden...
Wel erg onhandig dat ze dat pas na de klacht melden...
Ja hoor, ik ga gelijk met een Stanley mes een nieuw geleverd bankstel openmaken. Hoewel, als ik meubelen koop (komt niet zo vaak voor, maar vorig jaar een nieuw bankstel), word dat keurig door de bezorgers uitgepakt, nagekeken en de verpakking meegenomen. Maar ja, wie koopt er nu bij S&S.
-
channy2712 schreef:Bank gekocht bij seats and sofa van de beste en duurste kwaliteit .Thuisgekomen zagen we dat er kleurverschil zat in de verschillende delen van bank .
Need i say more....?