LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] shitsofas

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
xio

shitsofas

Ongelezen bericht door xio »

MYn ouders zyn byzonder agressief benaderd,door deze verkoper ,van shitsofas.ZE wilden de winkel uit,en toen werd gezegd;oh ja,dus u wilt het niet,dan gaat myn aanbieding over,als u hem nu niet neemt.MYn vader met zyn sullige hoofd ,ging er nog op in ook.OOk moest myn moeder in de winkel,direct alles cash betalen;anders werd er namelyk niet geleverd.Wat ook niet misstaat als een maffia praktyk,die actie!..Ik heb de bank bekeken ,en ben nu al tot de conclusie gekomen ,dat de bank geen opvulling ,in de leuningen heeft.Maar ,ik heb ze van te voren gewaarschuwd;ze gingen alleen maar even kyken,zeiden ze.Maar ja,ze zyn er zelf ingetuind.Ik vond het wel jammer ,dat ik er niet by was ,want ik had die verkoper,denk ik met zyn hoofd in zyn eigen bankvulling ,getimmerd.Mensen ,wees dus niet zo dom,en koop daar dus nooit wat.

timmerman

Re: shitsofas

Ongelezen bericht door timmerman »

Sorry hoor, maar t is logisch dat zo'n verkoper dat doet! Het is echt geen misdaad hoor, waarom denk je dat een verkoper in een winkel loppt? Juist om te verkopen, volgens mij is dit in Nederland nog steeds geen reden om iemand "met zijn hoofd in zijn eigen bankvulling te timmeren". Die bank hebben je ouders gewoon gekocht, dus is geen reden om te gaan timmeren.
Tip: wordt timmerman! dan kan je pas timmeren!

robbierobbie

Ongelezen bericht door robbierobbie »

het is gewoon goor ****volk bij seats and sofas. Heeft niks met normale verkoop te maken. Als ik zo'n vent achter me aan kreeg kon ie gelijk een flinke hoek verwachten, recht op zn smoel!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Goede ervaringen met filliaal in Rotterdam

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Alleen maar goede reactie op seats and sofas
Ze zijn goedkoop (mooie aanbieding van de verkoopster) en goede kwaliteit.
Pas nieuwe bank gekocht, de vorige bank ook van seats and sofas heb ik na 6 jaar doorverkocht aan vriendin.

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Het lijkt me logisch dat een verkoper zo te werk gaat. Het is misschien een agressive manier van verkopen. Het is echter niks vergeleken met de verkooptechnieken die ze in de VS toepassen. De verkoper moet targets halen en dat wordt soms met agressieve verkoop gedaan.

Dat jou ouders hierop ingaan is hun eigen keuze, ze worden door niemand verplicht om ook daadwerkelijk die bank te kopen. Zo'n aanbieding krijgen ze de volgende keer ook gewoon weer.
Het is in jouw ogen niet goed dat je ouders hierop in zijn gegaan, alleen kun je dat ook wel op een iets respectvollere manier formuleren ipv van
MYn vader met zyn sullige hoofd ,ging er nog op in ook
.

En dat jij dan zo nodig zo'n verkoper op zijn hoofd wil timmeren is in mijn ogen meer een gebrek van jouw kant uit. je kunt natuurlijk ook gewoon de verkoper mededelen dat je geen zin hebt om op deze manier de bank te kopen en vervolgens de bank ergens anders gaan kopen.

Maar ja sommige mensen timmeren er liever op los.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten