LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slaapkamer beter bed

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
boze-man

slaapkamer beter bed

Ongelezen bericht door boze-man »

helaas ben ook ik nu slachtoffer geworden van de duivel die beter bed heet.
mijn vrouw en ik dachten dolblij te kunnen zijn met ons pasgekochte slaapkamer,maar het mocht niet zo zijn want het was het verkeerde.
:evil: :evil: denk je op de juiste manier je klacht neer te kunnen leggen krijg je alleen maar tegenwerking.
en iedereen dekt elkaar daar bij retteketet,maar voor mij geen beter bed.

helenamaria

Re: slaapkamer beter bed

Ongelezen bericht door helenamaria »

Bij mij om de hoek zit een Beter Bed. En laatst wilde ik voor een bed gaan kijken, en ben ik even rond gaan neuzen. Ik zag een bed voor 800 euro, en dat leek me prima. De volgende dag was deze opeens 1300 euro, tesamen met de andere bedden daarnaast, die opeens enorm in prijs waren gestegen. Tja, misschien was het eerst een aanbieding?

Een paar dagen later waren ze weer op het 'normale' prijsniveau, maar nu met enorme borden 'uitverkoop!!! korting!!!' erbij!

Ik weet dat dit vaker gebeurd, maar dit was ongelooflijk opvallend... Mag dat nou zomaar? Denken ze daar dat ik achterlijk ben..?

wootz

Ongelezen bericht door wootz »

Mijn matrassen en lattebodems komen bij beter bed vandaan.

Behalve dat de mensen van de bezorging de verkeerde week hadden doorgekregen niks dan lof over het geheel.

In de overkoepelende week hebben wij matrassen en lattebodems (nieuw) uit de winkel meegekregen om het probleem op te lossen en na een week weer terug gegeven toen onze eigen werden geleverd.

Ook over het geheel hebben wij nog een leuke korting gekregen. Prijs was wel iets duurder dan de concurrent maar ook de kwali was stukken beter.

Overigens is dit mijn enige ervaring ermee, slaapkamer komt bij de Zuiderster vandaan.

mvg.,
Martin

NioMio

Ongelezen bericht door NioMio »

Wij hebben een paar jaar geleden een bezoek gebracht aan Beter Bed. Er was toen een aanbieding voor een boxspring. 2 halen 1 betalen. Wij vonden het een leuke boxspring, maar 't was pas onze eerste winkel en we wilden nog even verder kijken. Maar...
de aanbieding gold alleen nog voor die dag!! Wij wilden toch wel zwart op wit hebben dan we dat bed de week erop nog voor dezelfde prijs zouden krijgen 1300,- ofzo. Wij vonden dat duur genoeg. De vrouw kon ons dat niet garanderen maar ze wilde wel even haar naam op een kaartje zetten en dan zou ze haar best voor ons doen. Uiteindelijk hebben we besloten niet met Beter Bed zaken te doen omdat deze situatie volgens ons laat zien dat ze niet echt 'servicegericht' zijn.

Nu 2 jaar later lachen we nog altijd als het foldertje van Beter Bed op de mat valt. Nog altijd staat dezelfde boxspring erin met de titel 2 halen 1 betalen :-) En die mevrouw zei nog zo: dit kon weleens de laatste dag zijn dat we deze aanbieding hebben. Nou jammer dan. Door haar hebben we nog nooit iets bij Beter Bed gekocht en dat zijn we ook niet van plan.

Nog even een tip: koop je matrassen bij Ikea: hoef je niet te wachten en heb je perfecte service en heeeeel lang garantie (en dat zegt daar blijkbaar WEL wat!)

Gesloten