LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slaapkamer centrum zoetermeer.
Slaapkamer centrum zoetermeer.
Ik heb ongv. 4 maanden geleden een Norma bed ontvangen van het Slaapkamer centrum. Dit bed had ik in Februari besteld maar in Juni laten leveren. Na een paar dagen merkte ik al op dat de naden van het topmatras waren uitgerekt en gescheurd, ook het hoofdbord zat een scheur in. Nu heb ik dit kenbaar gemaakt aan de winkel en zij hebben het bed meegenomen voor reparatie, dit zou 6 tot 8 weken duren, maar ik zit nu onderhand al 4 maanden te wachten. Bij het slaapkamer centrum hebben zij de mogelijkheid om binnen 90 dagen om te ruilen en hier wilde ik gebruik van maken ben met de verkopen samen gaan kijken en blijkt dat het eerste bed dat niet van Norma is ruim 1400 euro meer kost en zij wilden hier niet over onderhandelen omdat zij dit Service noemen. Ik ben toen gaan bellen met het hoofdkantoor waar zij mij een bepaalde korting aanboden, maar ga hier niet mee akkoord ik wil graag mijn geld terug en ik ga dan ergens anders een bed kopen want de hele gang van zaken met het slaapkamer centrum komt me de strot uit, want terug bellen hebben zij nooit van gehoord ik rij zelf iederekeer 70km naar de winkel heen om mijn verhaal te halen, SLECHTE SERIVICE. Nu heb ik contact gehad met een van de medewerkers op het hoofdkantoor, maar zij willen mijn geld niet terug geven en ik wacht nog steeds op mijn reparatie. Kan dit zomaar?? Want ik ben het echt zat. Ik wil gewoon mijn geld terug punt. Geen andere opties zijn open. Kunnen jullie mij hierbij helpen met tips of ervaringen die goed zijn uitgepakt?