LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slaapkamer concurrent

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Sja....
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 mei 2005 19:43

slaapkamer concurrent

Ongelezen bericht door Sja.... »

heeft iemand ervaring met kopen bij de slaapkamer concurrent??

Ik ben opzoek naar een kledingkast.

groetjes
Sja...

Sja....
Berichten: 186
Lid geworden op: 21 mei 2005 19:43

Re: slaapkamer concurrent

Ongelezen bericht door Sja.... »

Nou super hoor, ik heb mijn kast binnen. Nu moet ik hem alleen nog in elkaar zetten :roll:

Maar qua levering alles na wens!!!

Sja....

steeefke
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2006 09:06

Re: slaapkamer concurrent

Ongelezen bericht door steeefke »

Paar weken geleden complete boxspring gekocht daar. Vertrouwde het eerst niet om zoiets online te kopen, maar er stond een adres op de site en ik ben er naartoe gereden. Keurige jongen hielp ons en wekte meteen alle vertrouwen. Vooral ook fijn om te weten wie er achter zo'n winkel zit. Zou toch een beetje moeite hebben om zoveel geld uit te geven aan iemand die drie-hoog-achter op een zolderkamertje geld casht en niets levert.
Heb terplekke besloten om gelijk te kopen.

Ik kan gerust aanraden om bij Slaapkamerconcurrent te kopen.

BR13
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2011 18:16

Re: slaapkamer concurrent

Ongelezen bericht door BR13 »

Ik heb 16 maart een slaapkamer gekocht bij slaapkamerconcurrent.
In de winkel erg goed geholpen en na 8 weken was mijn slaapkamer dan ook binnen.
Maar toen begon het drama pas. Bij het in elkaar zetten van de kast
bleek dat ik de verkeerde kast deuren had gekregen. Vervolgens konden
wij de kast dus niet verder in elkaar zetten. Na gebeld te hebben met de winkel in Eindhoven kreeg ik te horen dat zij niuwe deuren zouden bestellen. Ik heb hierbij uitdrukkelijk vermeld dat het gaat om 2!!! kasten en dus 4!! deuren. Zij gaven aan dat dit weer 4 weken zou duren omdat de deuren opnieuw besteld moesten worden. Nou goed daar had ik me dan maar bij neergelegd. Na 5 weken nog steeds niets vernomen van de winkel. Na gebeld te hebben met de vraag of mijn deuren inmiddels al binnen waren werd mij verteld dat ze al binnen zijn. Op de vraag waarom hierover dan niet gebeld was hadden ze geen antwoord. Vervolgens konden zij een week later pas leveren omdat de chauffeur dan pas bij ons in de omgeving zou zijn. Nou goed uiteindelijk komt de chauffeur na 5 weken om 18.00 bij ons aan de deur. Maar wat blijkt... ik kreeg maar 2!! kast deuren, terwijl ik toch echt vermeld had dat ik 2 kasten heb en dus 4!! nieuwe deuren nodig had. Helaas was de winkel al dicht op dat tijdstip en kan ik morgen pas bellen. Waarschijnlijk moeten er weer opnieuw deuren besteld worden en gaat dit weer 4 weken duren. Inmiddels ben ik straks dus 4 maanden verder!!!! Ik wacht of hoe het bedrijf dit gaat oplossen maar ik wordt hier niet vrolijk van!

PJKorpershoek
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2011 09:38
Contacteer:

Re: slaapkamer concurrent

Ongelezen bericht door PJKorpershoek »

Ha,

Dat heb ik ook een tijdje geleden gedaan. Wat mij betreft kan je dat doen!

Vriendelijke groet,

BR13
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2011 18:16

Re: slaapkamer concurrent

Ongelezen bericht door BR13 »

Inmiddels is de slaapkamer compleet en staat hij mooi in de slaapkamer!

Gesloten