LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slaapkamerconcurrent!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
BR13
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2011 18:16

Slaapkamerconcurrent!

Ongelezen bericht door BR13 »

Op 17 januari jl. heb ik een complete slaapkamer met 2 kasten gekocht bij boven genoemde winkel. Op 16 maart kreeg ik dan eindelijk mijn slaapkamer binnen. Bij het in elkaar zetten van de kasten bleek dat de kastdeuren niet de juiste waren. Na gebeld te hebben met de winkel zouden er nieuwe deuren worden besteld. Hierbij heb ik vermeld dat het om 2 kasten ging en dus 4 deuren. Omdat de deuren opnieuw besteld moesten worden zou dit weer 4 weken gaan duren. Nou goed daar is niet veel aan te doen. Alleen na 5 weken had ik nog niets gehoord over mijn kast deuren. Weer opnieuw naar de winkel gebeld en deze gaf aan dat de deuren binnen waren. Nou deze zouden netjes bij mij bezorgd worden. Op 18 april om 18.00 gaat de bel.. de chauffeur met mijn kast deuren. Maar wat blijkt hij heeft maar 2 deuren. Dit terwijl ik toch echt vermeld had dat ik 2 kasten heb en dus 4 deuren. Nu moet ik morgen opnieuw naar de winkel bellen waarna er waarschijnlijk weer nieuwe deuren besteld moeten worden. Hier zal ook wel weer 4 weken overheen gaan. Inmiddels ben ik straks dus 3 maanden verder en de vraag is dus maar of ik oit nog de goede kastdeuren krijg....

BR13
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2011 18:16

Re: Slaapkamerconcurrent!

Ongelezen bericht door BR13 »

Inmiddels is de slaapkamer compleet en staat hij in de slaapkamer!

mafvogeltje
Berichten: 192
Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14

Re: Slaapkamerconcurrent!

Ongelezen bericht door mafvogeltje »

Fijn dat u tevreden bent over deze winkel.
Verstandig van u om het bed in de slaapkamer te plaatsen.
In de schuur lijkt me ook geen lekkere plaats.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slaapkamerconcurrent!

Ongelezen bericht door crazyme »

BR13 schreef:Inmiddels ben ik straks dus 3 maanden verder en de vraag is dus maar of ik oit nog de goede kastdeuren krijg....
Inmiddels straks. :?

Gesloten