LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring bij chateau D'ax

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Gea51

Slechte ervaring bij chateau D'ax

Ongelezen bericht door Gea51 »

Donderdag 8 oktober naar Villa Arena geweest, bij de meubelzaak Cateau Da'x . Reclameerde met tot 100% korting. Dus wij naar binnen, achter de balie zat een jonge dame, en vroegen haar of wij voor of na de aankoop aan het Rad met kortingen mochten draaien, ze zei ja hoor? Maar jullie kunnen ook een kortingsbon van 200€ konden accepteren, maar wij kozen voor het draaien aan het Rad. Mijn zoon draaide aan het Rad, de verkoper stond er bij, en draaide het nummer 52 en dat betekende 50% korting. Maar nu komt het. Toen kwam de verkoper met een smoes, dat het niet kon door gaan, want volgens hem was het in een keer een grap, van de jonge dame volgens hem, we konden praten wat wij wilden maar telkens verzonden ze weer een andere smoes, we konden wel 20% korting krijgen, en mochten dan nog een keer aan het Rad draaien, en die korting erbij krijgen, ik riep mijn zoon , en vertelde het hem, toen werd het verhaal weer anders, van Nee? Of de 20 % korting, maar als we hoger zouden draaien die korting krijgen. Er werd zelfs nog door de verkoper gezegd, dat het Rad nog bij gesteld moest woorden. Steeds andere verhalen. Mijn zoon en ik zijn maar de minste geweest, en hebben het pand verlaten. En komen er nooit meer, we zijn gewoon bedrogen door de hun. We hopen dat hier ook echt melding van gemaakt word. Met Vriendelijke Groeten Gea de Nijs

crazyme

Re: Slechte ervaring bij chateau D'ax

Ongelezen bericht door crazyme »

Had u al wat gekocht of probeerde u gewoon eerst of u een leuke korting kon draaien om daarna wat uit te zoeken ?

Dat laatste werkt natuurlijk niet zo.

Dan zou u elke dag een keer kunnen proberen, en zodra u 100% heeft gedraaid koopt u de hele winkel leeg.

Gea51

Ongelezen bericht door Gea51 »

Wij waren zeker van plan een bankstel en eetkamerstoelen daar te kopen. We waren al eerder in Zwolle daar wezen kijken, de zogenaamde baas was toen ook in Zwolle, dus hij wist daar van. M.V.G Gea de Nijs

crazyme

Gea51 schreef:Wij waren zeker van plan een bankstel en eetkamerstoelen daar te kopen. We waren al eerder in Zwolle daar wezen kijken, de zogenaamde baas was toen ook in Zwolle, dus hij wist daar van. M.V.G Gea de Nijs
U wil alleen een winnend lot kopen. Zo werkt dat niet.

Maar wanneer u dat niet wil begrijpen denk ik dat ze blij zijn dat u niets heeft gekocht.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Blijf toch weg bij dit soort zaken ! Ze werken in op de hebzucht van de mensen.

Wanneer ze met een rad van fortuin hun meubeltjes moeten zien te slijten dan kun je je wel voorstellen dat de service en eventuele garantie ook een groot rad van fortuin zijn. Het zijn forse uitgaven en daar horen serieuze bedrijven bij. Maar goed dat is mijn visie, ik ben wellicht wat ouderwets.

Brahim85

Ongelezen bericht door Brahim85 »

Chateau d'ax daar ga ik nooit meer wat kopen.

Heb een bank en eetkamerstoelen gehaald en heb daar zo'n spijt van hoe ja achteraf nadat je betaald hebt word geholpen als je een klacht hebt.

Hebeen scheurtje in mijn bank en hoogte verschillen dat heb ik verschillende keren moeten melden na bijna een jaar hebben ze het scheurtje opgelost maar de hoogte verschillen daar hebben ze het niet eens over gehad laatstaan naar gekeken

Dus bijdeze betaal je product niet
Bij bezorging alles goed nakijken
En dan pas betalen als het product goed is en zo niet laat hun maar stikken voor ze jou laten stikken en geloof mij dat doen ze echt. Ze geven je een cbw verklaring mee terwijl ze daar niet eens staan aangemeld werd mij verteld door verschillende instanties ( weet niet of ze nu wel aangemeld zijn) maar toen niet en dan kan je er bijna weinig aan doen

Geloof je mij niet stuur een berichtje en je mag gerust bij mij thuis langskomen om het zelf te zien

Gr Brahim

Bank gekocht chateau d'ax megastore den haag.

crazyme

Wat is een cbw verklaring ? Bedoelt u leveringsvoorwaarden ? Die mogen alleen cbw erkende woonwinkels gebruiken en volgens mij zijn zij dat niet.

Voordeel is wel dat u wellicht door die voorwaarden behandeling door de geschillencommissie wonen kunt afdwingen.
Dat staat immers in hun voorwaarden.

Jos Beckers

Ongelezen bericht door Jos Beckers »

Wij zijn ook heel slecht uitgevallen bij Chateau D'ax in Heerlen. Aankoop gedaan van ongeveer 7000,- euro.
Wij zijn al bijna 1 jaar verder nadat we diverse klachten hadden gemeld van los stiksel.
een gedeelte van het bankstel is uiteindelijk opgehaald om gerepareerd te worden (duurt zeker 2 maanden!) tussentijds vertoont het overige deel dezelfde klachten!!!
NOOIT meer Chateau D'ax; een superlichte service......

Gesloten