LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met Barkrukken.nl
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 apr 2012 12:51
Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Slechte ervaringen met barkrukken.nl
Onlangs heb ik een bestelling geplaatst op barkrukken.nl. Ondanks de negatieve berichten heb ik toch besloten om op barkrukken.nl 2 krukken te bestellen. Dit omdat zij in Google topposities hebben en daardoor toch wel eens iets goeds doen?
Niet dus!
Bestelling is netjes en tijdig bezorgd, maar bij het uitpakken was het direct raak. Beschadigde spullen. Krassen in het leer, verschroomde onderdelen die zware beschadigingen hebben.. Kortom niet goed!
Ik het servicenummer gebeld van barkrukken.nl, maar dit blijkt een groenteboer te zijn. Een verkeerd telefoonnummer dus! Zij gaven aan erg vaak gebeld te worden door mensen met klachten over bestellingen.
Op mailings wordt geen respons gegeven, hoevaak je het ook probeert. Retour sturen is prijzig aangezien je pakketje van+20 kilo ver in Duitsland moet versturen, volgens mij naar Hamburg. (kosten +50 euro)
Kortom een misleidende webshop waarvan de vestiging in Duitsland zit waardoor contact en service niet geboden wordt.
Ik adviseer u dan ook toch die 20 euro meer te betalen en het bij een designonline24.nl o.i.d te bestellen. barkrukken.nl is drama en misleidend.
Deze slechte/negatieve ervaring met barkrukken.nl is er 1 van de velen, alleen is het goed zoeken om deze slechte ervaringen te vinden. Hopelijk scoort dit bericht zodat ze daar een keer wakker worden.
met vriendelijke groet,
Onlangs heb ik een bestelling geplaatst op barkrukken.nl. Ondanks de negatieve berichten heb ik toch besloten om op barkrukken.nl 2 krukken te bestellen. Dit omdat zij in Google topposities hebben en daardoor toch wel eens iets goeds doen?
Niet dus!
Bestelling is netjes en tijdig bezorgd, maar bij het uitpakken was het direct raak. Beschadigde spullen. Krassen in het leer, verschroomde onderdelen die zware beschadigingen hebben.. Kortom niet goed!
Ik het servicenummer gebeld van barkrukken.nl, maar dit blijkt een groenteboer te zijn. Een verkeerd telefoonnummer dus! Zij gaven aan erg vaak gebeld te worden door mensen met klachten over bestellingen.
Op mailings wordt geen respons gegeven, hoevaak je het ook probeert. Retour sturen is prijzig aangezien je pakketje van+20 kilo ver in Duitsland moet versturen, volgens mij naar Hamburg. (kosten +50 euro)
Kortom een misleidende webshop waarvan de vestiging in Duitsland zit waardoor contact en service niet geboden wordt.
Ik adviseer u dan ook toch die 20 euro meer te betalen en het bij een designonline24.nl o.i.d te bestellen. barkrukken.nl is drama en misleidend.
Deze slechte/negatieve ervaring met barkrukken.nl is er 1 van de velen, alleen is het goed zoeken om deze slechte ervaringen te vinden. Hopelijk scoort dit bericht zodat ze daar een keer wakker worden.
met vriendelijke groet,
Laatst gewijzigd door Radar op 08 dec 2016 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verwijdering van hyperlinks uit bericht
Reden: Verwijdering van hyperlinks uit bericht
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Als ik op barkrukken zoek op google, dan staat die site inderdaad vrijwel bovenaan.Dit omdat zij in Google topposities hebben en daardoor toch wel eens iets goeds doen?
Echter, er wordt gewoon betaald door bepaalde sites, zodat die bovenaan komen te staan voor de gekochtte zoektermen.
De bovenste betaalde links in google negeer ik juist altijd.
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
a.r.vanderlugt
Meerdere topposities geeft juist aan dat je je bestelling beter ergens anders kunt plaatsen.
Wellicht is het verstandig om in de toekomst mijn checklist te gebruiken.
Met deze webshopchecklist© krijg je een indicatie of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar of onbetrouwbaar is.
Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:
-de shop heeft een vast telefoonnummer (naast eventueel een mobiel nummer);
-de shop vermeldt op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop heeft haar algemene voorwaarden op de site staan;
-de shop is via de site gemakkelijk bereikbaar;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer (werk)dagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen,
óf een bestelling/levering onder rembours of met een AC is mogelijk;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die niet waar;
-google op de naam van de webshop en zoek naar (negatieve) reakties;
-check de reviews op:
http://www.checkwebwinkel.nl/
http://www.kieskeurig.nl/winkelbeoordeling
-check of de naam van de shop voorkomt bij:
http://www.opgelicht.nl/
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl
http://forum.www.trosradar.nl/
-de shop is aangesloten bij de
http://www.thuiswinkel.org/201101181054 ... eid-zoeken
http://www.keurmerk.info/
-het met iDeal betalen via een tussenschakel blijkt niet altijd veilig te zijn:
(http://www.telegraaf.nl/overgeld/consum ... EAL__.html)
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de kleine lettertjes);
-check altijd de gegevens van de koper/verkoper via:
https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml
*) als het wettelijk verplichte bezoekadres (nog) niet wordt vermeld op de site, dan is het verstandig om bij die webshop geen bestelling te plaatsen.
Als bovenstaande checkpunten in orde zijn, dan is de kans groter, dat je met een betrouwbare webshop te doen hebt.
Maxiem.
Disclaimer: aan het gebruik van deze webshopchecklist© kunnen geen rechten worden ontleend.
Meerdere topposities geeft juist aan dat je je bestelling beter ergens anders kunt plaatsen.
Wellicht is het verstandig om in de toekomst mijn checklist te gebruiken.
Met deze webshopchecklist© krijg je een indicatie of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar of onbetrouwbaar is.
Daartoe kun je het beste de hier volgende aandachtspunten screenen:
-de shop heeft een vast telefoonnummer (naast eventueel een mobiel nummer);
-de shop vermeldt op de website het wettelijk verplichte bezoekadres*;
-de shop heeft haar algemene voorwaarden op de site staan;
-de shop is via de site gemakkelijk bereikbaar;
-de shop geeft vooraf aan, dat het herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is,
óf een aansluitende periode die meer (werk)dagen omvat;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop vraagt niet meer dan 50% van de aankoopsom vooraf te voldoen,
óf een bestelling/levering onder rembours of met een AC is mogelijk;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-als een aanbieding te mooi is om waar te zijn, dan is die niet waar;
-google op de naam van de webshop en zoek naar (negatieve) reakties;
-check de reviews op:
http://www.checkwebwinkel.nl/
http://www.kieskeurig.nl/winkelbeoordeling
-check of de naam van de shop voorkomt bij:
http://www.opgelicht.nl/
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl
http://forum.www.trosradar.nl/
-de shop is aangesloten bij de
http://www.thuiswinkel.org/201101181054 ... eid-zoeken
http://www.keurmerk.info/
-het met iDeal betalen via een tussenschakel blijkt niet altijd veilig te zijn:
(http://www.telegraaf.nl/overgeld/consum ... EAL__.html)
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de kleine lettertjes);
-check altijd de gegevens van de koper/verkoper via:
https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml
*) als het wettelijk verplichte bezoekadres (nog) niet wordt vermeld op de site, dan is het verstandig om bij die webshop geen bestelling te plaatsen.
Als bovenstaande checkpunten in orde zijn, dan is de kans groter, dat je met een betrouwbare webshop te doen hebt.
Maxiem.
Disclaimer: aan het gebruik van deze webshopchecklist© kunnen geen rechten worden ontleend.
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Ja. De zoekresultaten van Google beinvloeden.a.r.vanderlugt schreef:Dit omdat zij in Google topposities hebben en daardoor toch wel eens iets goeds doen?
En die checklist heb je ook niets aan. Gebruik gewoon je gezonde verstand.
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Dat moet dan nog even in jouw lijst(je) :Meerdere topposities geeft juist aan dat je je bestelling beter ergens anders kunt plaatsen.
Site op de eerste pagina in google : wegwezen !
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Kul natuurlijk.Meerdere topposities geeft juist aan dat je je bestelling beter ergens anders kunt plaatsen.
Ook niet bij Ikea kopen ? Deze staan bovenaan de eerste pagina's.
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
sjoegel schreef:Kul natuurlijk.Meerdere topposities geeft juist aan dat je je bestelling beter ergens anders kunt plaatsen.
Ook niet bij Ikea kopen ? Deze staan bovenaan de eerste pagina's.
Je leest het toch ? Vooral NIET kopen. Dat kan immers nooit goed zijn....
Ook goed opletten wanneer de kleur rood in het logo zit.
Pas ook op wanneer je geen taalfouten kunt vinden, dan is het namelijk té perfect!
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Hier slaat MAXIEM de plank eventjes volledig mis..
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
ja zo erg dat hij nu ook een Google accountje voor ADwords aan het aanmaken is.... staat hij ook eens bovenaanHier slaat MAXIEM de plank eventjes volledig mis..
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Google staat helemaal bovenaan in google, dus dat is wel de laatste plaats waar onze maxiem zijn centjes gaat uitgeven !sjoegel schreef:ja zo erg dat hij nu ook een Google accountje voor ADwords aan het aanmaken is.... staat hij ook eens bovenaanHier slaat MAXIEM de plank eventjes volledig mis..
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Nee, bovenaan in Google is niet een graadmeter voor de kwaliteit van de winkels. Google doet er alles aan om de kwaliteit van de zoekresultaten zo hoog mogelijk te houden.
De tips van MAXIEM rondom zaken als Adres van een fysieke locatie en zoiets als een Nederlandse telefoonnummer met netnummer van de plaats waar de fysieke locatie staat zeggen dan toch veel meer over een winkel. Kijk ik naar barkrukken zie ik bijvoorbeeld boven aan staan barkuk.nl
Zij verkopen niet eens direct online maar alleen via een telefoontje en hebben zo te zien twee vestigingen. Dat ziet er een stuk betrouwbaarder uit en ook zij staan hoog in de zoekresultaten van Google.
De tips van MAXIEM rondom zaken als Adres van een fysieke locatie en zoiets als een Nederlandse telefoonnummer met netnummer van de plaats waar de fysieke locatie staat zeggen dan toch veel meer over een winkel. Kijk ik naar barkrukken zie ik bijvoorbeeld boven aan staan barkuk.nl
Zij verkopen niet eens direct online maar alleen via een telefoontje en hebben zo te zien twee vestigingen. Dat ziet er een stuk betrouwbaarder uit en ook zij staan hoog in de zoekresultaten van Google.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 feb 2013 15:05
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Ik had ook een "barkruk" nodig voor mijn wat hogere werktafel.
Omdat ik een mooie kruk (Ibiza) zag op barkrukken.nl besloot ik eerst te googelen over dit bedrijf, want het was al snel duidelijk dat het een duits bedrijf was, er zaten ook (niet zo professioneel) veel taalfouten op de site.
Bij reviews over dit bedrijf kwam ik deze als enigste tegen op radar. Eén review valt weinig over te zeggen vond ik, dus ik heb toch besloten er op goed geluk 1 te bestellen. (waar heb je die andere reviews gevonden als ik vragen mag?)
Vrijdags besteld, dinsdags had ik het al in huis. Alles zat keurig verpakt en niks geen beschadigingen.
Het pakket was helemaal compleet. Dus ik heb zeker geen klachten! De kruk met kunstleer zit heerlijk!
Dat wil ik ook graag even vermelden
Omdat ik een mooie kruk (Ibiza) zag op barkrukken.nl besloot ik eerst te googelen over dit bedrijf, want het was al snel duidelijk dat het een duits bedrijf was, er zaten ook (niet zo professioneel) veel taalfouten op de site.
Bij reviews over dit bedrijf kwam ik deze als enigste tegen op radar. Eén review valt weinig over te zeggen vond ik, dus ik heb toch besloten er op goed geluk 1 te bestellen. (waar heb je die andere reviews gevonden als ik vragen mag?)
Vrijdags besteld, dinsdags had ik het al in huis. Alles zat keurig verpakt en niks geen beschadigingen.
Het pakket was helemaal compleet. Dus ik heb zeker geen klachten! De kruk met kunstleer zit heerlijk!
Dat wil ik ook graag even vermelden
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Heb je voor het bestellen nog even gebeld ?judith1977 schreef:Ik had ook een "barkruk" nodig voor mijn wat hogere werktafel.
Omdat ik een mooie kruk (Ibiza) zag op barkrukken.nl besloot ik eerst te googelen over dit bedrijf, want het was al snel duidelijk dat het een duits bedrijf was, er zaten ook (niet zo professioneel) veel taalfouten op de site.
Bij reviews over dit bedrijf kwam ik deze als enigste tegen op radar. Eén review valt weinig over te zeggen vond ik, dus ik heb toch besloten er op goed geluk 1 te bestellen. (waar heb je die andere reviews gevonden als ik vragen mag?)
Vrijdags besteld, dinsdags had ik het al in huis. Alles zat keurig verpakt en niks geen beschadigingen.
Het pakket was helemaal compleet. Dus ik heb zeker geen klachten! De kruk met kunstleer zit heerlijk!
Dat wil ik ook graag even vermelden
En kreeg je de groentenboer weer aan de lijn of hadden ze nu wel een goed telefoonnummer op de website staan ?
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Ook ik heb bij barkrukken.nl besteld, 2x barkrukken, 1x een stoel. Beide netjes ontvangen, gewoon track&trace gekregen, geen beschadigingen niks niet.
Tevens zit dit bedrijf onder de Duitse naam ook op Ebay, en daar hebben ze ook 99,x% aan POSITIEVE responses.
Ik kon ook alleen deze negatieve ervaring vinden, en verder niks, maar het zet je wel aan het denken, daarom ook maar even mijn POSITIEVE ervaring met dit bedrijf.
Tevens zit dit bedrijf onder de Duitse naam ook op Ebay, en daar hebben ze ook 99,x% aan POSITIEVE responses.
Ik kon ook alleen deze negatieve ervaring vinden, en verder niks, maar het zet je wel aan het denken, daarom ook maar even mijn POSITIEVE ervaring met dit bedrijf.
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Ik wil even mijn slechte ervaring met barkrukken.nl melden. Woensdagavond besteld en tijdig geleverd. Tot dan perfect. Maar dan opende ik het pak en de barkruk is serieus beschadigd. Ik mail hen-> geen reactie. Ik telefoneer maar geraak er niet binnen. Ik heb minstens 5x gebeld en krijg niemand aan de lijn. Op een bepaald moment heb ik zelfs langer dan 10 minuten gewacht. Barkrukken.nl maakt deel uit van CLP-trading GMBH in Duitsland. Ik hoop dat andere mensen iets aan deze info hebben. Een verwittigd mens...
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Na bovenstaande reacties te hebben gelezen, was ik toch wat huiverig om bij barkrukken.nl te bestellen. Maar aangezien zij toch verreweg de beste prijs hadden (voor 4 witte stoeltjes)!, heb ik toch de gok gewaagd.
Afgelopen maandag heb ik mijn bestelling doorgegeven en donderdag werden de stoeltjes keurig geleverd. Netjes verpakt en niet beschadigd. Alleen ontbraken er 2 stoeltjes. Ik heb meteen het servicenummer gebeld en werd keurig te woord gestaan door een vriendelijke meneer. De overige 2 stoeltjes bleken met een andere zending meegegaan te zijn en werden in de loop van de dag inderdaad op ons adres afgeleverd.
De stoeltjes zijn van een mooie kwaliteit. Ik ben erg tevreden en dacht laat ik dat ook even melden.
Afgelopen maandag heb ik mijn bestelling doorgegeven en donderdag werden de stoeltjes keurig geleverd. Netjes verpakt en niet beschadigd. Alleen ontbraken er 2 stoeltjes. Ik heb meteen het servicenummer gebeld en werd keurig te woord gestaan door een vriendelijke meneer. De overige 2 stoeltjes bleken met een andere zending meegegaan te zijn en werden in de loop van de dag inderdaad op ons adres afgeleverd.
De stoeltjes zijn van een mooie kwaliteit. Ik ben erg tevreden en dacht laat ik dat ook even melden.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 sep 2016 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 dec 2016 10:38
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Nou ook wij hebben prachtige barhockers Carlton E78 wit besteld bij barkrukken.nl
Fantastisch..ik schrok even omdat ik dacht dat ik krukken met stoffen zittingen had besteld,
dus gelijk hot mail Amsterdam gebeld..Helemaal geen uren hoeven wachten gelijk iemand aan de lijn.
De barkrukken kwamen binnen 2 dagen ..zondag avond besteld dinsdag in huis..
Iemand heeft erg zn best gedaan om de krukken goed in te pakken , hahaha.
Ook DPD service helemaal top.
Mijn man was huiverig over de kwaliteit, maar top kwaliteit.
barkrukken.nl een dikke 10
Fantastisch..ik schrok even omdat ik dacht dat ik krukken met stoffen zittingen had besteld,
dus gelijk hot mail Amsterdam gebeld..Helemaal geen uren hoeven wachten gelijk iemand aan de lijn.
De barkrukken kwamen binnen 2 dagen ..zondag avond besteld dinsdag in huis..
Iemand heeft erg zn best gedaan om de krukken goed in te pakken , hahaha.
Ook DPD service helemaal top.
Mijn man was huiverig over de kwaliteit, maar top kwaliteit.
barkrukken.nl een dikke 10
Laatst gewijzigd door Radar op 08 dec 2016 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
Echte topkrukken dus.
En twee keer een commerciële link verwijderd. Goh.
En twee keer een commerciële link verwijderd. Goh.
Re: Slechte ervaring met Barkrukken.nl
"Ik het servicenummer gebeld van barkrukken.nl, maar dit blijkt een groenteboer te zijn"
misschien het nummer bellen met +49 er voor zodat je naar duitsland belt en niet naar Nederland.
misschien het nummer bellen met +49 er voor zodat je naar duitsland belt en niet naar Nederland.