LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mariamaar
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 aug 2009 14:45

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Ongelezen bericht door mariamaar »

Op een enkele uitzondering na (Mousy bijvoorbeeld) schijnt het erg moeilijk te zijn om ons probleem met Montel te begrijpen. Sommige reacties dragen zelfs niets bij en zijn dan ook totaal waardeloos te noemen. Wel, het zij zo. :)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Ongelezen bericht door crazyme »

mariamaar schreef:Op een enkele uitzondering na (Mousy bijvoorbeeld) schijnt het erg moeilijk te zijn om ons probleem met Montel te begrijpen. Sommige reacties dragen zelfs niets bij en zijn dan ook totaal waardeloos te noemen. Wel, het zij zo. :)
Misschien ben jij wel degene die het niet helemaal heeft begrepen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Ongelezen bericht door Emmy75 »

mariamaar schreef:Op een enkele uitzondering na (Mousy bijvoorbeeld) schijnt het erg moeilijk te zijn om ons probleem met Montel te begrijpen. Sommige reacties dragen zelfs niets bij en zijn dan ook totaal waardeloos te noemen. Wel, het zij zo. :)
Nee hoor, uw probleem is helemaal niet moeilijk te begrijpen. Er zijn er alleen een aantal die het niet met u eens zijn, da's totaal iets anders. Maar misschien is dat dan weel moeilijk te begrijpen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Ongelezen bericht door Jolijn »

mariamaar schreef:Op een enkele uitzondering na (Mousy bijvoorbeeld) schijnt het erg moeilijk te zijn om ons probleem met Montel te begrijpen. Sommige reacties dragen zelfs niets bij en zijn dan ook totaal waardeloos te noemen. Wel, het zij zo. :)
Ik denk te lezen dat dit

oen wij vorige week contact opnamen met Montel Den Bosch had "onze" verkoper wel begrip voor het feit dat we ontevreden waren over deze "service". Hij beloofde ons om te bellen met de servicedienst met het oog op enige coulance voor ons te verkrijgen. Hij zou ons diezelfde dag nog of anders de volgende dag terugbellen over de uitkomst.
U voelt hem al aankomen zeker?
Tot op heden geen enkel telefoontje meer ontvangen! Heel jammer, niet netjes en het komt zeker niet betrouwbaar over.


het probleem is. Verkoper zegt begrip te hebben en beloofd te bellen en houdt zich niet aan z'n woord.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Slechte kwaliteit en slechte service MONTEL

Ongelezen bericht door Ulbe »

Beste Mariamaar,

U wilt niet weten wat meubelair te lijden heeft in een gezin,

De kinderen dansen op de bank, de kat ligt op de bank te slapen met haar scherpe nagels, de hond ligt te kwijlen op het leer, mensen met scherpe dingen in de zakken van de kleding, smerige handen, as van sigaretten, en zo kan ik nog wel even doorgaan,

7 jaar geeft meestal zichtbare slijtage aan een bankstel, de bank moet gerepareerd worden, misschien zijn er wel kinderen mee aan het rossen geweest waardoor de boel kapot gegaan is,

Iedereen wil een bankstel voor 25 jaar!,

Wel erg slordig is dat Montel geen kontakt meer met u heeft opgenomen, terwijl zij dit wel aangezegt hebben,

Ik hoop voor u dat er een passende oplossing komt voor uw probleem,

Écht goede meubels bestaan bijna niet meer,

Heel veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten