LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service beddenfirma

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
cvandorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2006 15:23

Slechte service beddenfirma

Ongelezen bericht door cvandorst »

Wij kochten in oktober twee matrassen ‘Heaven’ voor 600 euro (inclusief de korting) per stuk bij een beddenfirma. Binnen de eerste week namen wij contact op omdat één van ons ernstige nek- en rugklachten heeft, prima kan slapen op onze vorige kwaliteitsmatras maar reeds na 1 nacht veel pijn had op de nieuwe matras. Van omruilen kon echter voorlopig geen sprake zijn, bleek toen wij contact zochten. Nu is dat wel vermeld in de winkel, maar bij serieuze klachten binnen een week had absoluut adequater gehandeld kunnen worden naar onze mening. Even contact met de fabriek, nieuwe zachtere matras…. Wij hadden zelfs best iets willen bijbetalen zodat de matras bijvoorbeeld als showmodel met korting verkocht had kunnen worden. Niets daarvan. :(

In plaats daarvan kregen we in de 6 bezoeken aan de winkel en diverse telefoontjes stompzinnige adviezen als: “leg de matras op de vloer en loop er overheen om ‘m zachter te maken”. “Gebruik ‘m met de verkeerde kant naar boven.” Of we konden voor nog eens meer dan 100 euro een oplegmatras erbij kopen. Deze mochten we na veel aandringen enkele dagen proberen; de oplegmatras hielp helemaal niets. Na veel pogingen uiteindelijk de eigenaar te spreken te krijgen omdat de maat echt vol was (het matras stond werkeloos op zolder en de betrokkene sliep weer op de oude matras) lukte dat eind november eindelijk. geen enkel medeleven, gevoel voor de situatie: “Wij ruilen geen matrassen”.

U begrijpt dat wij de bedden firma nooit meer zullen bezoeken en fijn naar de grote en goedkopere jongens gaan die tenminste wel adverteren met matrassenruil als dat echt noodzakelijk is.
Laatst gewijzigd door cvandorst op 13 dec 2006 21:21, 3 keer totaal gewijzigd.

Astrid35
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 mei 2006 09:28

Re: Slechte service beddenfirma

Ongelezen bericht door Astrid35 »

Is het niet zo dat je een nieuwe matras minimaal een paar weken moet hebben om eraan te wennen?
Heb je je vantevoren laten inlichten door die mensen? Wat de klachten precies zijn etc?
Misschien heeft de huisarts nog goede tips?
Ik noem maar wat op hoor, maar goed ben gelukkig geen deskundige op dit gebied.
Aanbiedingen zijn dus duidelijk niet altijd de beste oplossingen blijkbaar.

groet,
Astrid

cvandorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2006 15:23

Re: Slechte service beddenfirma

Ongelezen bericht door cvandorst »

Als je al naar één nacht vreselijk pijn hebt, ga je echt geen weken lang wennen aan een matras. Bovendien zou je hem na een aantal weken nooit meer kunnen omruilen.

Deze matras werd juist aangeraden door de beddenfirma bij klachten zoals nek- en rugklachten. Een matras van €600 moet gewoon goed zijn, aanbieding of niet. En het ontslaat hun ook niet om service te verlenen.
Laatst gewijzigd door cvandorst op 13 dec 2006 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

sales1
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 okt 2006 21:30

Re: Slechte service beddenfirma

Ongelezen bericht door sales1 »

Volgens mij bent uw u ongenoegen aan het uiten,naar de zaak waar u de goederen gekocht heeft.
De aankoop valt tegen en gaat niet eens bij u zelf na of u wel helemaal lekker bent.

cvandorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2006 15:23

Re: Slechte service beddenfirma

Ongelezen bericht door cvandorst »

Een beetje service bij een matras van €600 lijkt mij inderdaad vrij normaal.

bartn
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2006 17:59

Re: Slechte service beddenfirma

Ongelezen bericht door bartn »

wat deze meneer vergeet te vermelden is dat diverse oplossingen geboden zijn van een nieuwe oplegmatras tot een volledig nieuwe kern.
er was een oplegmatras klaar gelegd om een nacht uit te proberen echter deze is nooit opgehaald. wij hebben geen kans gekregen om het probleem op te lossen. er is een uitgebreide brief onderweg, ik ga ervan uit dat meneer van dorst deze ook op dit forum zet.

elianne
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 aug 2006 00:01

Re: Slechte service beddenfirma

Ongelezen bericht door elianne »

Meneer Van Dorst bent u daar nog? :roll:

cvandorst
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 dec 2006 15:23

Re: Slechte service beddenfirma

Ongelezen bericht door cvandorst »

Ja hoor, ik ben er nog :)
De beddenfirma heeft inmiddels contact opgenomen en heeft alternatieven aangedragen die onderzocht gaan worden

Gesloten