LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service bij De Groot Wonen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
melchd
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2016 18:37

Slechte service bij De Groot Wonen

Ongelezen bericht door melchd »

Ik heb bij De Groot Wonen in Apeldoorn al mijn meubels gekocht voor de kamer. De levertijd zou 10 tot 12 weken duren. Na 13 weken nog niets gehoord, dus maar eens gebeld. Een aantal meubels waren er al en wilden ze wel alvast brengen. Dit hebben ze na een week gedaan. Weer 2 weken later (dus 16 weken levertijd!) kwamen de laatste meubels. Een van de stoelen die toen werd gebracht was helemaal verbogen. Dus weer wachten, weer een keer thuis blijven van mijn werk om de levering te ontvangen. Ik heb in de tussentijd een paar keer gebeld, maar werd door een van de medewerkers erg onvriendelijk behandeld.
Nu zitten er nog een paar beschadigingen op de tafel en het tv-meubel. Ze zijn ervoor geweest. De vlekjes van de tafel zijn verwijderd, maar er zijn andere vlekjes voor in de plaats gekomen. Voor de vlekjes op het tv-meubel zouden ze terugkomen, maar na bijna 2 weken nog niets gehoord, ondanks een mailtje van mijn kant.
Hoezo Klant is Koning? Klantonvriendelijk en slechte service! Helaas, dit had ik niet verwacht van De Groot Wonen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte service bij De Groot Wonen

Ongelezen bericht door crazyme »

Zo te lezen worden de problemen wel verholpen. Kunt u die vlekjes niet zelf verwijderen ? Die komen er toch niet vanzelf in ?

Gesloten