LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Flevo licht en wonen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Heidstra

Slechte service Flevo licht en wonen

Ongelezen bericht door Heidstra »

Wij hebben vorig jaar op 28 juli bij Flevo licht en wonen in Barneveld een bank en twee stoelen besteld. Na vier weken konden wij dit ophalen bij het centraal magazijn in Barneveld. Al snel zagen we dat er kleurveschil in één van de kussens zat. Na een bezoek van hun service-monteur werd me medegedeeld dat er een nieuwe kussenhoes besteld zou worden. Maar wat er ook kwam geen kussenhoes. Telkens als ik belde kreeg ik te horen dat om één of andere reden de bestelling bij de leverancier niet bekend was. Na lang wachten en veel bellen kwam op 24 februari eindelijk de service- monteur. Maar zonder kussenhoes. Hij vertelde dat hij naar het kleurverschil moest komen kijken. Ik heb toen weer gebeld met Flevo licht en wonen en 's avonds kwam een medewerker alsnog met de hoes. Alleen was deze vele tinten lichter dan de bank. Op maandag 27 februari heb ik weer met ze gebeld en toen werd me verteld dat er met spoed een nieuwe bank besteld werd en dat dat vier tot zes weken ging duren. Maar je raad het al: Na zes weken nog niets gehoord. Dus weer gebeld. Er werd mij gezegd dat ik teruggebeld zou worden, maar niets is minder waar. Dus weer gebeld. Toen werd mij verteld dat het nog wel vijf weken kon gaan duren. Ik ben erg boos over de gang van zaken en waar ik ook van baal is dat als ik straks dan eindelijk misschien toch een nieuwe bank heb mijn eerste garantiejaar al bijna verstreken is, dus als de nieuwe bank na een maand of drie gebreken vertoont dan komt 25% van de rekening voor mij. Echt absurd vind ik dit. Zo ga je niet met klanten om. Ze hebben zelf niet één keer de moeite genomen om mij in te lichten dat het wat langer ging duren en telkens als ze beloofden terug te bellen dan gebeurde dit niet

rene.annemieke

Re: Slechte service Flevo licht en wonen

Ongelezen bericht door rene.annemieke »

Ook wij hebben heel veel problemen gehad met deze zaak.
De meidenkast, tafel, tv kast en 2 fauteuils zijn terug gegaan.
Iedere keer en complete dag vrijnemen want ophalen doen ze alleen op woensdag en zaterdag.
De meubels zijn uitiendelijk opgelost maar de fauteuils hebben 2 jaar geduurd. Ze zijn nog steeds niet goed maar we hebben een geldbedrag terug gekregen.
Nee wij kopen hier nooit meer meubels. Misschien hadden we beter moeten weten want het was niet duur.

Toch denk ik dat er vast ook mensen zijn die tevreden zijn.

Heidstra

Ongelezen bericht door Heidstra »

Toen wij samen gingen wonen hebben wij alle kasten en de eethoek daar gekocht, alleen dan bij het filiaal in Ede. Toen hebben wij helemaal geen problemen gehad. Maar nu dus wel. En op het schoolplein van de kinderen heb ik ook al het één en ander gehoord. Eén moeder heeft een jaar met de verkeerde bank in huis gezeten en een andere moeder zou teruggebeld worden over twee stoeltjes die ze wou bestellen. Ze moeten nu nog terugbellen.... Kijk ik snap best dat ze van diverse leveranciers afhankelijk zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan zo met klanten om kunt gaan.

cees uut ee

Ongelezen bericht door cees uut ee »

Wij hebben in Juni een linnekast gekocht bij flevo licht en wonen in barneveld. de verkoper vertelde ons datde kast massief eiken was, waarop ik zij en de deuren en pannelen dan, toen vertelde hij dat die niet massief waren omdat dat niet kon ze zouden krom trekken, maar de rest poten en omlijsting was welmassief eiken . (de kast was afgeprijst van bijna 1700€ voor 1000€) we hebben de kast gekocht . op het moment dat we hem gekocht hadden werd ons door de verkoper verteld dat er geen garantie opzat omdat hij inde aanbieding was, vonden we al niet zo leuk. de kast werd thuis bezorgt en bleek hier endaar wel wat beschadigt, onder andere een deel vande sluiting van een deur was afgebroken. nu een paar maanden later heb ik er een schap bij gemaakt, moest ik wat gaatjes boren in de poten en omlijsting. blijkt de kast geen enkel massief deel tebevatten behalve de stok waar de kleding aan opgehangen wordt. wij voelen ons opgelicht en zullen nooit meer iets kopen bij Flevo licht en wonen.
Laatst gewijzigd door cees uut ee op 07 sep 2007 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

A. tolboom

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Wat een laaaaaaaaaaaaaange zin! :wink:

Wolter Hoefakker

Ongelezen bericht door Wolter Hoefakker »

Wij hebben bijna ons gehele interieur bij Flevo Licht in Barneveld gekocht. Na enkele weken begon bij de geloogd grenen salontafel
de verbindigen op de hoeken los te laten.
Na controle van een medewerker is er een nieuwe tafel besteld en binnen vier weken geleverd!!
Dus ook tevreden klanten.
Wij kopen daarom gerust ook weer bij Flevo Licht.
:lol:

Gesloten