In december 2014 heb ik een bank besteld bij de Woonfabriek in Amsterdam. Ik heb toen in de winkel een aanbetaling gedaan en het restbedrag zou ik betalen als de bank bij hen binnen was. De levering zou in week 13 plaatsvinden.
Vanaf week 13 kreeg ik wekelijks een mail binnen waarin de Woonfabriek de levering uitstelde. Inmiddels, we zijn nu in week 24, heb ik nog steeds niet de bank die ik besteld heb.
Bij week 19 was ik het zat en heb ik, na veel heen en weer gebel, een leenbank los kunnen peuteren. Ik moest wel eerst het restbedrag overmaken anders konden ze me niet verder helpen.
De bank ziet er prima uit maar de zitting is keihard, iets wat met zes maanden zwangerschap echt geen pretje is.
Het contact met de klantenservice over de mail verloopt erg stroef en hun reactie is nog net niet onbeschoft te noemen. Het komt er op neer dat ze en leenbank toch wel een mooie compensatie vinden voor een uitgestelde levertijd van minimaal tien weken. Tevens schuiven ze de verantwoordelijkheid continu af aan hun leverancier.
Wees gewaarschuwd en koop geen bank bij de Woonfabriek!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service Woonfabriek
Re: Slechte service Woonfabriek
Wat had de winkel volgens u moeten doen ? De vertraging ligt bij de fabrikant.*Sophie* schreef:Het komt er op neer dat ze en leenbank toch wel een mooie compensatie vinden voor een uitgestelde levertijd van minimaal tien weken. Tevens schuiven ze de verantwoordelijkheid continu af aan hun leverancier.
Re: Slechte service Woonfabriek
Met de fabrikant heeft TS helemaal niets te maken. Daar heeft TS geen overeenkomst mee.crazyme schreef:Wat had de winkel volgens u moeten doen ? De vertraging ligt bij de fabrikant.
Bij mijn weten is woonfabriek aangesloten bij CBW, volgens de voorwaarden mag je een overeenkomst ontbinden zodra vermoedelijke levertijd met een maand verstreken is.
Re: Slechte service Woonfabriek
De klant stelt dat de winkel de verantwoordelijkheid afschuift. Mijn vraag aan ts was : wat had de winkel dan moeten doen ?16again schreef:Met de fabrikant heeft TS helemaal niets te maken. Daar heeft TS geen overeenkomst mee.crazyme schreef:Wat had de winkel volgens u moeten doen ? De vertraging ligt bij de fabrikant.
Re: Slechte service Woonfabriek
Wekelijks wordt klant op de hoogte gehouden, en leenbank is verstrekt. Is eigenlijk goede service, maar wel bij een slechte levering.crazyme schreef:wat had de winkel dan moeten doen ?