Drie weken geleden hebben we onze matrassen van Beter Bed gekregen. De ene matras is veel harder dan de andere, er valt niet op te slapen. Ook zit er verschil in de onder en bovenkant. De matrassen kosten meer dan 500.- euro per stuk dus dan mag je toch wel redelijke kwaliteit verwachten. Twee weken geleden hebben we hierover een klacht ingediend en over 4 weken komt er pas een inspecteur naar deze klacht kijken. Dan krijgen we 6 weken een "leenmatras" en vervolgens komt er dan hopelijk een nieuwe matras.
De klantenservice vindt het vervelend en daar kunnen we het mee doen.
Dit is toch wel een belachelijke regeling van Beter Bed.
Wat een vreselijke slechte zaak is dat toch.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechter Bed
Re: Slechter Bed
Ja Renda, het is te gek voor woorden zoals ze bij Beter Bed met hun klanten omgaan. Het winkelpersoneel kan er eigenlijk niets aan doen, de schuld ligt bij de klantenservice.
Ik hoor zoveel klachten over deze beddenzaak dat ik niet begrijp dat er nog iemand koopt. Ze zijn zeker niet goedkoper dan andere zaken die wel goede kwaliteit leveren.
Ik hoor zoveel klachten over deze beddenzaak dat ik niet begrijp dat er nog iemand koopt. Ze zijn zeker niet goedkoper dan andere zaken die wel goede kwaliteit leveren.
Re: Slechter Bed
Wij hebben soortgelijke ervaring met Beter Bed. Dure Pocketveringmatrassen (€ 650,-) vertonen al na een week kuilvorming. De omruilgrantie waarmee ze zo breeduit adverteren bevat zoveel kleine lettertjes dat we alsnog € 300,- kunnen bijbetalen en de technische dienst kan niet op korte termijn lansgkomen. Inmiddels rugklachten en dus maar tijdelijk een Polyether matrasje op de kop getikt; ligt stukken better dan die Beter Bed-troep.
Dus:
RETTEKETET, nooit meer naar Beter Bed.
RobK
Dus:
RETTEKETET, nooit meer naar Beter Bed.
RobK
Re: Slechter Bed
In de winkel wilden ze ons al bij voorbaat niet helpen. We hebben eerst gewacht tot alle potentiele klanten geholpen werden, zelfs die na ons binnen kwamen en daarna kregen we de mededeling dat ze het te druk hadden om de klacht in behandeling te nemen.
Later weer terug geweest en toen werd ons verteld dat de gegevens niet compleet waren, terwijl we het aankoopbewijs en pinbon bij ons hadden. Hij weigerde met ons te praten.
Mijn man werd toen boos en de medewerker van Beter Bed liep gewoon weg. En dan nog als je een scene maakt in de winkel, kopen mensen daar nog!
Het matras ligt na 20 maanden gebruikt te zijn in de schuur en hebben nu een heerlijk matras van de concurrent.
Maar woest kan ik nog steeds worden als ik er aan denk!
Chantal
Later weer terug geweest en toen werd ons verteld dat de gegevens niet compleet waren, terwijl we het aankoopbewijs en pinbon bij ons hadden. Hij weigerde met ons te praten.
Mijn man werd toen boos en de medewerker van Beter Bed liep gewoon weg. En dan nog als je een scene maakt in de winkel, kopen mensen daar nog!
Het matras ligt na 20 maanden gebruikt te zijn in de schuur en hebben nu een heerlijk matras van de concurrent.
Maar woest kan ik nog steeds worden als ik er aan denk!
Chantal
Re: Slechter Bed
Het ligt eraan waar je woont natuurlijk maar bij ons in de straat zit een matrassen-makerij noem ik het maar.Is een bedrijfje met ik dacht 2 hooguit 3 personeeld leden dus klant is daar nog KONING
Rotterdam zit het
Rotterdam zit het
Re: Slechter Bed
in 2003 bedden gekocht voor mijn jongens bij beter bed ze waren er zelf bij dus uitgekozen
ze kozen voor het mickey ledikant een stalen bed met spiraal bodem.
na een tijd gaat de spiraal doorzakken en de las van de bevstigingen gaat los.
klacht gegrond. maar nu zouden de bedden niet geschikt zijn geweest voor onze kinderen.
nieuwe grenen bedden uitgekozen de focus met action latten bodems ze zouden hier plezier van hebben zo ze het huis uit gingen. van onze jongset zoon moest al snel het bed worden omgewisseld voor een nieuw omdat de steunbalken braken. werderom klacht gegrond nieuw bed.
latten uit de lattenboden braken af ik kreeg latten toegestuurd zodat ik de kapotte latten kon vervangen
maar de plastic houders van die bodems zaten vast geniet met als gevold als je de lat erin wou stoppen dit dus niet ging en die bevstiging afbrak. de lattenbodems liggen allang op het stort. en dus maar rolbodems in de bedden gekocht.
nu komt gisteren avond onze oudste zoon naar beneden is de steunbalk van zijn bed kompleet schuin afgescheurdt (gebroken) dus gisteren avond een mail naar beter bed gestuurd ik wil dat het eens opgelost wordt en er zou garantie op zitten.
ze gaan met de garantie uit van het allereerste bed dat hier geleverd is dus dat gaat niet opnieuw in als je een nieuw bed krijgt. nu moet ik 40,00 euro voorrijkosten betalen terwijl er garantie op zit. het maakt ook niet uit of ik het bij het filiaal afgeef en omruil die 40,00 euro blijft staan.
ik vindt dit zo belachelijk en ben er boos om
steeds op hun advies koop je (denk je) een goed bed voor je kind. legt geld bij en steeds dit.
hun zien ook de klachten en dat het gegrond is maar zeggen niets aan die kosten te kunnen doen.
ik heb het gevoel nu zelf al de helft van mijn zoon zijn nieuwe bed te betalen het blijft daar geld kosten.met het bed van de jongste heeft hij weken op de grond kunnen slapen voor dat het opgelost was.
wij dus nooit meer naar beter bed
beterbed? slechterbed!
in hoever ben je verplicht in zo,n situatie de voorrijkosten te betalen?
ze kozen voor het mickey ledikant een stalen bed met spiraal bodem.
na een tijd gaat de spiraal doorzakken en de las van de bevstigingen gaat los.
klacht gegrond. maar nu zouden de bedden niet geschikt zijn geweest voor onze kinderen.
nieuwe grenen bedden uitgekozen de focus met action latten bodems ze zouden hier plezier van hebben zo ze het huis uit gingen. van onze jongset zoon moest al snel het bed worden omgewisseld voor een nieuw omdat de steunbalken braken. werderom klacht gegrond nieuw bed.
latten uit de lattenboden braken af ik kreeg latten toegestuurd zodat ik de kapotte latten kon vervangen
maar de plastic houders van die bodems zaten vast geniet met als gevold als je de lat erin wou stoppen dit dus niet ging en die bevstiging afbrak. de lattenbodems liggen allang op het stort. en dus maar rolbodems in de bedden gekocht.
nu komt gisteren avond onze oudste zoon naar beneden is de steunbalk van zijn bed kompleet schuin afgescheurdt (gebroken) dus gisteren avond een mail naar beter bed gestuurd ik wil dat het eens opgelost wordt en er zou garantie op zitten.
ze gaan met de garantie uit van het allereerste bed dat hier geleverd is dus dat gaat niet opnieuw in als je een nieuw bed krijgt. nu moet ik 40,00 euro voorrijkosten betalen terwijl er garantie op zit. het maakt ook niet uit of ik het bij het filiaal afgeef en omruil die 40,00 euro blijft staan.
ik vindt dit zo belachelijk en ben er boos om
steeds op hun advies koop je (denk je) een goed bed voor je kind. legt geld bij en steeds dit.
hun zien ook de klachten en dat het gegrond is maar zeggen niets aan die kosten te kunnen doen.
ik heb het gevoel nu zelf al de helft van mijn zoon zijn nieuwe bed te betalen het blijft daar geld kosten.met het bed van de jongste heeft hij weken op de grond kunnen slapen voor dat het opgelost was.
wij dus nooit meer naar beter bed
beterbed? slechterbed!
in hoever ben je verplicht in zo,n situatie de voorrijkosten te betalen?
Re: Slechter Bed
wij hebben ook een hele slechte ervaring met beter bed!
22-9-04 Pocketvering matrassen gekocht waarvan de zijkanten al heel snel in zakten. Met het gevolg dat je naar het midden rolt en daar tussen de twee matrassen een geul van wel 30 cm ontstaat!! matras wig helpt dus ook niet meer. We zijn na een paar maanden terug gegaan naar de winkel en de verkooper vertelde dat hij deze klacht nog nooit gehoord had en dat er niks aan te doen was.
We hebben het toch nog een tijd aangekeken (stom natuurlijk).
12-12-05 heb ik dus pas naar de klantenservice gebeld en er zou een service monteur langs komen (voorrijkosten E 20.-). Tot op de dag van vandaag nog niemand gezien! Ik heb net maar weer eens gebeld en mevrouw vertelde me dat er pas in week 10!!!!! iemand langs komt bij ons. Dat duurt nu nog 6 weken terwijl ik al 6 weken wacht. Het was absoluut niet mogelijk dat er eerder een monteur bij ons komt. Maar als het dan eindelijk week 10 is en de monteur staat eindelijk op de stoep, wat dan??? Ik krijg er vast geen lekkerder bedje van!! Echt ik ben ziek van ....beter bed, bah!!! Sabien.
22-9-04 Pocketvering matrassen gekocht waarvan de zijkanten al heel snel in zakten. Met het gevolg dat je naar het midden rolt en daar tussen de twee matrassen een geul van wel 30 cm ontstaat!! matras wig helpt dus ook niet meer. We zijn na een paar maanden terug gegaan naar de winkel en de verkooper vertelde dat hij deze klacht nog nooit gehoord had en dat er niks aan te doen was.
We hebben het toch nog een tijd aangekeken (stom natuurlijk).
12-12-05 heb ik dus pas naar de klantenservice gebeld en er zou een service monteur langs komen (voorrijkosten E 20.-). Tot op de dag van vandaag nog niemand gezien! Ik heb net maar weer eens gebeld en mevrouw vertelde me dat er pas in week 10!!!!! iemand langs komt bij ons. Dat duurt nu nog 6 weken terwijl ik al 6 weken wacht. Het was absoluut niet mogelijk dat er eerder een monteur bij ons komt. Maar als het dan eindelijk week 10 is en de monteur staat eindelijk op de stoep, wat dan??? Ik krijg er vast geen lekkerder bedje van!! Echt ik ben ziek van ....beter bed, bah!!! Sabien.