LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sofa Nova Rotterdam

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mireillealewijnse

Sofa Nova Rotterdam

Ongelezen bericht door mireillealewijnse »

Koop geen bank bij Sofa Nova in Rotterdam.
Ik heb in februari 2016 een bank en fauteuil besteld met een levertijd van 12 weken. Maar na 22 weken aan het lijntje gehouden te zijn met beloftes van bezorging, excuses van vertraging bij de leverancier etc. zeiden ze uiteeeeeindelijk dat de bestelling bij ze binnen was; de bank in de verkeerde kleur en de fauteuil ontbrak!! Ik ben voor de zoveelste keer nadat ik ze telefonisch niet kon bereiken in de winkel langs gegaan, en kreeg de belofte (op papier gevraagd en laten ondertekenen met datum) dat ze binnen 5 werkdagen het aanbetalingsbedrag op mijn rekening zouden storten. Nu (2weken later) heb ik nog steeds niets ontvangen, en heb maar weer een aangetekende brief verstuurd met het verzoek spoedig mijn aanbetaling terug te storten.... Ik heb na 6 maanden nig steeds geen bank.
Bar slechte service, als je ze uberhaupt al kan bereiken, en de bestelling was ook nog es verkeerd geleverd, en de aanbetaling wordt nooit terugbetaad.
Na mijn ervaring raad ik aan niet bij Sofa Nova Rotterdam te kopen!!

D&M

Re: Sofa Nova Rotterdam

Ongelezen bericht door D&M »

Hallo,

Bent u al naar de geschillencommissie gegaan?
Helaas ook hier geen beste ervaring met deze heren.

Mvg Marco

Gesloten