LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sofa Trade verkoopt opgeknapte bank als nieuw exemplaar

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
hansgeritsen

Sofa Trade verkoopt opgeknapte bank als nieuw exemplaar

Ongelezen bericht door hansgeritsen »

Het bedrijf sofa trade in Doetichem verkoopt via zijn webshop en marktplaats zo goed als nieuw en nieuwstaat merkbankstellen.

1 een webshop is toch een webshop en moet zich toch houden aan de wet kopen op afstand ????

Hij heeft mij bedrogen aan de telefoon en op de mail en in de advertentie gaf hij aan dat de aangeboden hoekbank in nieuwstaat was en onbeschadigd en nog geen jaar oud was wij hebben em gekocht via webshop nu blijkt dat de hoekbank bijgewerkt is met verf en schoensmeer en geheel doorgezeten is en op enkele plaatsen is bijgewerkt 2 uur na leveren gelijk geklaagd en het aangegeven bij deze firma . dit bedrijf heeft schijnbaar de gewoonte nummers te blokken en mails niet te beantwoorden en klachten niet in behandeling te nemen.

Ja ik ben stom geweest . maar wet kopen op afstand is duidelijk > wat kan ik doen om deze persoon te dwingen om de bank retour te nemen en geld terug te geven

NeoDutchio

Re: Sofa Trade verkoopt opgeknapte bank als nieuw exemplaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waarom blijft u deze vraag stellen? Zijn de vele antwoorden bij Kassa niet voldoende?
Een bank koopt men niet van een plaatje. Uw mening over zgan kan voor een ander anders zijn. Zitcomfort kan u niet bepalen.
Dan koopt u bij een webshop met alleen een 06 nummer. Op het adres staat niets ingeschreven bij de KVK, enkel een failliete IP20 studio voor interieur en design.
Als u een leuke en goedkope bank wil had u beter naar de kringloopwinkel of de Zweedse gigant kunnen gaan. Recht hebben en recht krijgen zijn verschillende dingen.

Gesloten