Begin januari bestelde wij bij Morres meubelen in de Wormer verschillende meubelen waar onder 4 eet tafel stoelen
Dit was een groot bedrag waar we op dit moment nog aan afbetalen.
2 stoelen kwamen uit de showroom om dat dit de laatste waren en hierna niet meer zouden worden vervaardigd.
Na 4 maanden begonnen 3 van de 4 stoelen plekken van de stijlen van de stoel te vertonen(slijtplekken).
De service afdeling gebeld en afgesproken dat de stoelen op gehaald zouden worden.
De stoelen werden op gehaaald voor onderzoek.
2 weken later begon ook de laatste stoel dezelfde plekken te vertonen.
De service afdeling maar weer gebeld en ook deze werd volgens afspraak opgehaald.
Een week later gebeld naar de service afdeling gebeld omdat ik wou weten hoe de status van het onderzoek was.
Daar kreeg ik van de mede werker te horen dat degene die mijn dossier behandelde er niet was.
Gevraagd of de medewerkster misschien de status kon zien maar deze had geen verstand van de codes,toen maar gevraagd of deze dan een notitie kon maken zodat de gene die het dossier behandelde mij kon terug bellen.
Deze belde dus niet terug en toen maar weer na een aantal dagen gebeld.
De mede werkester had plots vrij genomen en was er dus niet.
Vandaag(12-11-'04) gebeld en wat bleek ze kon mij niet de status kon vertellen maar wist te melden dat de service manager wel had gekeken.
Ze zou nu ook zelf gaan kijken en zich op de hoogte gaan stellen(3 van de 4 stoelen waren eer al 3 weken dus)en mij later op de dag terug bellen.
Dat heefd ze uit eindelijk ook gedaan.
De volgende mededeling schoot ons dan ook in het verkeerde keelgat.
WIJ zouden de stoelen zeer intensief hebben gebruikt en ze heel vies hebben gemaakt en niet goed hebben onder houden.
Als gevolg hiervan zouden de stoelen ongerepareerd terug worden gezonden.
De medewerkester verteld dat wij de stoelen normaal hadden behandeld en haar er op gewezen dat stoelen er zijn om op te zitten en niet alleen om er naar te kijken en dat we het wel raar vonden dat stoelen al begonnen te slijten in de rug zijde.
Ze bleef bij haar verhaal en was niet tot rede te brengen.
Toen maar het nummer van de service manager gevraagd maar deze was in vergadering en kon pas as. maandag worden terug gebeld.
Het nummer toch gekregen om maandag te bellen.
Zo eigen wijs als ik ben toch maar gebeld en ja hij nam op het nummer(was dus niet aan het vergaderen) en met hem het probleem proberen op te lossen.
Nou u raad het al niet dus alleen hij wou een schadeloosstelling voorstellen om een stel nieuwe stoelen te kopen dus proberen om dubbel te vangen na 5 maanden.
Laat ik een ding zeggen wij zijn geen vies peuken en de stoelen waren niet vies bij het op halen en we hebben ook geen rare dingen gedaan met de stoelen.
We overwegen nu om de resterende betalingen te stoppen en een klacht bij het cbw in te dienen.
Ook hebben we verzocht om de stoelen terug te zenden. zodat wij niet meer aan de salon tafel hoefen te eten.
Ik hoop dat er iemand mij kan adviseren over te volgen strategie en stappen.
Al vast bedankt Dennis.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stoelen van morres meubelen slijt plekken
Re: Stoelen van morres meubelen slijt plekken
gewoon bij die gasten langsgaan en vragen hoe ze dit oplossen. en netjes blijven dat helpt altijd het beste