LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stoelgigant

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
TMLTM
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2010 13:20

Re: Stoelgigant

Ongelezen bericht door TMLTM »

Stoelgigant heeft mij 4 rundleren stoelen model Lizzy verkocht. Gel. 21-8-08.
Toenal met beschadigingen die nooit opgelost zijn ondanks mijn vermelding op de afl. bon "ongecontroleerd in ontvangst genomen" . Nu komt er een ander probleem bij van duidelijk optredend kleurverschil tussen binnenkant en buitenkant met als antwoord van Stoelgigant dat de stoelen niet geheel van leer zijn maar gedeeltelijk! Ik heb op advies van de verkoper in Brekelen juist vanwege het 100% leder voor deze stoelen gekozen. totaal 800 Euro. Garantietijd is verstreken. Maar ik mag wel met een korting van 30% nieuwe stoelen bij ze kopen!!!!. Stoelen moeten toch langer meegaan dan anderhalf jaar?

tonreactie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2010 14:16

Re: Stoelgigant

Ongelezen bericht door tonreactie »

Ik heb in maart 2009 ook 6 x stoel Lizzy gekocht voor 198 euro per stuk bij de Stoelgigant in barendrecht.
Er is mij heel duidelijk verteld dat het zitgedeelte van de stoel echt leder is, maar dat de buitenkant met kunstleer is bekleed! Bij mij zijn de stoelen perfect afgeleverd, een paar weken later was er een wieltje stukgegaan maar even een belletje en ik heb het binnen 2 dagen via de post ontvangen.
De stoelen zitten echt perfect, heerlijk relaxen met die verstelbare rug.
Als je ook goed nadenkt, koop je natuurlijk nooit geheel leren stoelen voor 199,- euro! Ik vind het dan ook een fantastisch voorstel dat die fima ondankt dat er geen klacht is, 30% korting wil geven!!! Ik zou zeggen, aanpakken!!!

swarfega
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2010 20:09

Re: Stoelgigant

Ongelezen bericht door swarfega »

ook wij hebben een eethoek incl stoelen en een bankstel gekocht alles netjes geleverd zonder problemen :D
Ik zal er zeker weer terug komen lekker goedkoop en goed kwaliteit
:D :D :D

Gesloten