8 jaar geleden kochten wij een boxspring bij Swiss Sence. Vanaf dag 1 hadden wij klachten dat wij, of beiden naar het midden van het bed zakten, of er bijna uitvielen. Na een klacht zijn de matrassen vervangen, wat helaas geen oplossing bood. Wij bleven klagen, waarna Swiss Sence ons een bezoek bracht.
Na dat bezoek werd onze klacht ongegrond verklaard en werd het dossier gesloten. Zeer tegen onze wil in.
Wij bleven namelijk last houden van deze klacht. Na een ziekbed, wat wij onlangs meemaakten, waardoor de matrassen op een andere bedbodem werden geplaatst, was deze klacht tot onze verrassing weg.
Het probleem blijkt dus te zitten in de bedbodem van deze boxspring.
Wij wederom naar Swiss Sence. De verkoper in de winkel adviseerde ons contact op te nemen met de directie. Zo gezegd, zo gedaan.
Dat eindigde helaas in een grote teleurstelling. Ten eerste kwam er helemaal geen reactie. Na een twitterbericht nam toch iemand moeite om te reageren. Echter na een korte periode........wederom stilzwijgen.
Nogmaals een twitterbericht, en ja hoor.......toch weer een reactie.
Alle moeite is Swiss Sence te veel! Ze geven eerst aan het te willen beoordelen, na een aantal mailwisselingen komt het erop neer dat ze je verwijzen naar hun vestiging om een nieuw bed te kopen.
We hadden verwacht een goed bed te kopen, hebben er goed geld voor uitgetrokken en zijn vanaf de 1e dag teleurgesteld geweest.
Wat bij ons helemaal de deur dicht deed, was de reactie van de klantenservice. Hoe bedoelt u: service??
Wij willen Swiss Sence nomineren voor een heeeeel koude douche!
met vriendelijke groet,
WS en T van der Heijde
Aalsmeer
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Swiss Sence
Re: Swiss Sence
8 jaar geleden !!!!!!!! sja.
-
- Berichten: 2156
- Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51
Re: Swiss Sence
@trudyz,
Helaas bent u op het verkeerde platform terrecht gekomen, dit is een publiekelijk forum.
Voor 'de koude douche' (die u wil uitdelen) kijk hier:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ayout=list
Helaas bent u op het verkeerde platform terrecht gekomen, dit is een publiekelijk forum.
Voor 'de koude douche' (die u wil uitdelen) kijk hier:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ayout=list
Re: Swiss Sence
gosewijn schreef:8 jaar geleden !!!!!!!! sja.
Daar helpt geen koude douche meer?
Re: Swiss Sence
Ñee, maar een nieuw bed helpt ook niet tegen zeurkousen....lijfrente schreef:gosewijn schreef:8 jaar geleden !!!!!!!! sja.
Daar helpt geen koude douche meer?
Re: Swiss Sence
lijfrente schreef:gosewijn schreef:8 jaar geleden !!!!!!!! sja.
Daar helpt geen koude douche meer?
Wanneer je al 8 jaar lang naar elkaar toe rolt in bed, is een koude douche misschien wel handig op zijn tijd
-
- Berichten: 12760
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Swiss Sence
Wellicht handiger geweest om 8 jaar geleden naar een oplossing te zoeken. Na het omruilen van het matras bleef de klacht, maar schijnbaar bent u blijven klagen over het matras en niet verder gekeken dan dat. Tja, als u blijft klagen over een matras zal Swiss Sence niet uit zichzelf gaan kijken naar een andere oorzaak.