Swiss Sense doet zich voor als een professionele organisatie maar is dit werkelijk niet. Er zijn veel dingen fout gegaan tijdens de aankoop en levering van ons bed. Veel medewerkers zijn niet in staat simpele product vragen te beantwoorden. Vragen en brieven worden zelfs na 3 maanden niet beantwoord.
- Er is diverse malen misleidende informatie verstrekt door de Swiss Sense
verkopers. Wij hebben daarom een bed uit de oude collectie geleverd gekregen
van een veel lagere kwaliteit dan ons was verkocht. Veel minder veren per m2
minder en minder comfortzones in het matras, een verouderd electrisch
systeem etc etc..
- Het zogenaamde nieuwe collectie bed wat wij hebben gekocht bleek later niet
meer leverbaar en vervangen door zijn opvolger. Ons bed stond zwaar onder
de aankoopprijs in de uitverkoop!
- Er werd keer op keer beloofd dat het bed op tijd zou worden geleverd toch
werd de levertermijn met 5 weken overschreden.
- Je kan bellen en aangetekende brieven sturen wat je wil. Er wordt gewoon niet
gereageerd door Swiss Sense !!
- Eenmaal weer in de winkel worden alle klachten door de verkoper bevestigd.
We horen dit heel veel zegt hij dood leuk. Dat hij wel even voor de aankoop
mogen zeggen.
- Bij levering blijkt het bed inderdaad niet te voldoen aan de verkoop praatjes
bovenal is het bed stuk en voorzien van diverse vlekken.
- De afstandbediening van de motoren doen het niet goed.
Kortom de organisatie van Swiss Sense is echt een drama. Wij wachten nu nog op een reactie en hopelijk een passende oplossing anders ontbind ik de verkoop en kunnen ze het bed weer komen halen.
Wij adviseren u op basis van onze ervaringen zeer goed na te denken over een mogelijke aankoop bij Swiss Sense
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Swiss Sense misleidende verkooptechnieken en geen service
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 aug 2012 11:47
Re: Swiss Sense misleidende verkooptechnieken en geen service
En wat zegt swisscence ?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 aug 2012 11:47
Re: Swiss Sense misleidende verkooptechnieken en geen service
Wij wachten helaas nog steeds op een reactie.
Re: Swiss Sense misleidende verkooptechnieken en geen service
Zeg ze maar dat ik ook al uren wacht....
Re: Swiss Sense misleidende verkooptechnieken en geen service
als u eerst hier eerst eens had gekeken, dan hadden deze ervaringen u ook bespaard kunnen blijven.
niet voor niets is het logo aangepast....weg zwitsers vlaggetje......
maar tja, al jaren wordt hier over dit bedrijf en gelijkwaardige bedrijven gesporken. wanneer leert men het dan eens?
niet voor niets is het logo aangepast....weg zwitsers vlaggetje......
maar tja, al jaren wordt hier over dit bedrijf en gelijkwaardige bedrijven gesporken. wanneer leert men het dan eens?
Re: Swiss Sense misleidende verkooptechnieken en geen service
Nou, de TS kan zich ook aanmelden bij het forum van http://www.kassa.vara.nljls63 schreef:als u eerst hier eerst eens had gekeken, dan hadden deze ervaringen u ook bespaard kunnen blijven.
niet voor niets is het logo aangepast....weg zwitsers vlaggetje......
maar tja, al jaren wordt hier over dit bedrijf en gelijkwaardige bedrijven gesporken. wanneer leert men het dan eens?
Daar staan in het zoekveld ook een heleboel klachten van Swiss Sense. En er zullen nog wel meer fora zijn met eensluidende problemen.
Je hoeft alleen maar in het zoekveld Swiss Sense in te typen en kun je naar hartelust lezen.