LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ...

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Volwater

...

Ongelezen bericht door Volwater »

....
Laatst gewijzigd door Volwater op 03 jun 2009 13:44, 2 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

Re: ...

Ongelezen bericht door sjoegel »

9 maanden wachten op een bankstel is dat nu normaal. Al eerder hadden wij een bericht op radar gezet echter hebben wij dit na een omkoping van de winkel van € 300,- van de site af gehaald na overleg met de directeur Mike, Dit bleek ook geen directeur te zijn alleen iemand die zijn eigen hachje wil redden. Op dat moment zouden wij leenbanken krijgen en ons bankstel zou op week 8 binnen zijn. Drie keer raden geen bank. Nu weer een aanbod. Krijgen 300 van Mammoet en nieuwe banken. Geaccepteerd echter nu krijgen we twee nieuwe banken die dus ook allebei verschillend zijn. Weer contact met Mammoet wonen Met Dhr. Ruben die eigenlijk bij garantie meubels werkt et Mijdrecht. Hier weer mee kort gesloten ons echte bankstel kwam in week 20 en zouden dan nieuwe banken krijgen. Nu is het inmiddels week 21 en nog hebben wij onze banken niet. Ik heb zojuist contact gehad met een jurist en die gaat op akkoord van mij morgen een zaak aanspannen om ons geld terug te halen. Deze keer schroom ik de media niet en zorg ik er voor dat alles in het nieuws komt. Ik ga vanmiddag met hart van Nederland bellen om deze wanpraktijken in het nieuws te brengen. Lieve mensen laat je niet omkopen door deze gluiperige praatjes, Zodra je je hard verdiende centen heb neergelegd kan je gaan procederen om alles terug te krijgen. Mammoet wonen, garantie wonen woerden en mijdrecht ramon (verkoper) mike (verkoper) Ruben (verkoper) bedankt voor het niet nakomen van afspraken maar we komen er wel
Morgen heb je weer 30o euro te pakken voor het weghalen :wink:

Maar zonder gekheid het is schandalig !

weerie

Ongelezen bericht door weerie »

Ik daar een bank besteld, mooie bank met door en door gekleurd leder, deze was duurder, geen probleem ik wilde een kwaliteits bank, deze bank was er ook in gespoten leer, kost de helft maar deze wilde ik beslist niet, 1100,00 euro aanbetaald, bank zou komen tussen de 6 en 8 weken, duurde een paar weken langer, na een week loop ik tegen de bank aan en zie een beschadiging, wat denk je, geen door en door gekleurd leer, ik heb nu dus de bank van 1198,00 euro ipv de bank van 2300,00 euro, ben al een week of 6 bezig met bellen echt een ramp, telefoon altijd in gesprek of ze komen hun belofte niet na om terug te bellen

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Volwater is weer 300 euro rijker zoals ik voorspeld had :wink: Hier stond een topic over Mammoet wonen. Volwater is omgekocht voor 300 euro.

Johan van Dam

Ongelezen bericht door Johan van Dam »

Netjes van mammoet wonen om zomaar 300 euro korting te geven, blijkbaar doen ze dus hun best om de klant tevreden te stellen. De meeste mensen moeten hier toch al gauw een week voor werken !!!
Meneer Sjoegel (al betwijfel ik of u echt zo heet) het valt mij op dat u zich in dit forum op een zeer negatieve wijze naar vele verschillende meubelbedrijven uitlaat. Waarschijnlijk bent u een concurrent van de verschillende bedrijven waarop u op een zo ontzettend laffe wijze reageerd. Triest dat de forumbeheerders van TROS radar dit er niet tussen uit filteren

WarZir

Ongelezen bericht door WarZir »

Netjes van mammoet wonen om zomaar 300 euro korting te geven, blijkbaar doen ze dus hun best om de klant tevreden te stellen
No offence Mammoet medewerker, maar een dergelijke reactie als deze als 1e bericht van een nieuw forumlid, vertrouw ik meestal ook niet zo :wink:

Linda1587

Ongelezen bericht door Linda1587 »

Hier het zoveelste dramaverhaal over aankopen bij mammoet wonen en garantie meubel. Helaas hebben wij bij mammoet wonen een meubelset gekocht en is het al goed misggegaan. Mammoet komt de afgesproken levertijden niet na, leveren totaal niets en stellen er niets tegenover. Wij zitten momenteel al 4 maanden in een nieuw huis...zonder meubels. Mammoet wonen luistert niet naar de klanten, de klantenservice is zeer onbeschoft en dit bedrijf is er niet op uit om klachten op te lossen. Zogenaamde directeuren, het lijken meerdere personen die vanuit de naam zevenhoven bellen, maken beloftes die ook niet nagekomen worden. Ze zijn alleen op het geld uit en totaal niet op het leveren van meubelen.

Het is een schande dat deze zaak gewoon door kan gaan met deze oplichtingspraktijken! Wat mij betreft verzamelen we alle klachten en gaan daarmee met zijn allen naar Woerden om ons geld te halen!

Wordt vervolgd...

Service Mammoet

Ongelezen bericht door Service Mammoet »

melding verwijderd
Laatst gewijzigd door Service Mammoet op 01 jul 2009 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 10 Jun 2009 13:09 door Johan van Dam
Netjes van mammoet wonen om zomaar 300 euro korting te geven
Meneer Sjoegel (al betwijfel ik of u echt zo heet) het valt mij op dat u zich in dit forum op een zeer negatieve wijze naar vele verschillende meubelbedrijven uitlaat. Waarschijnlijk bent u een concurrent van de verschillende bedrijven waarop u op een zo ontzettend laffe wijze reageerd.
Als bezoekers zoals deze zich(spontaan?) aanmelden als een bedrijf slechte reclame krijgt kun je er donder opzeggen dat het of een werknemer of het bedrijf zelf is die zo reageert.Hoe zou een willekeurige klant nu zo toevallig hier de klacht lezen.Bovenstaande reactie van Service Mammoet is op het randje en zegt heel veel over de manier van zakendoen van dit bedrijfje (ondanks de naam ). Na deze reactie zou ik er in ieder geval NOOIT iets kopen.
Zijn trouwens aardig wat andere topic over Mammoet te vinden.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=72048
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71860
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65068
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71917

Er zijn er nog veel meer te vinden en ook op andere forums komen ze er niet goed af.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Nadat u de financiering niet rond kreeg hebben wij u netjes de aanbetaling terug gestort
Een meubelwinkel, die geen annuleringskosten wil, als de opdracht niet door gaat!! Dat klinkt te mooi om waar te zijn..... of is het gewoon niet waar?

Johan van Dam

Ongelezen bericht door Johan van Dam »

Jor, Ben888, Sjoegel, 16again jullie geven maar af en klagen maar in het rond of het bedrijf nu Beter Bed, Mandemakers, Seats and sofa's, Mammoet, Poppeliers of Morres heet alleen maar klagen en klagen doen jullie over wat voor een waardeloze bedrijven het allemaal zijn. Snappen jullie nu echt niet dat als een bedrijf een hoop klanten heeft het automatisch ook een hoop klachten heeft en dat het meestal alleen de ontevreden klanten zijn die je hoort. Dergelijke bedrijven als bovenaan omschreven hebben tienduizenden klanten per jaar. Zoek een leuke hobby in plaats van het afgeven op deze manier naar deze zeer gerenomeerde en goede bedrijven !! En nee ik ben geen medewerker van Beter Bed, Poppeliers, Mammoet of weet ik veel.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

......een bedrijf een hoop klanten heeft het automatisch ook een hoop klachten heeft
Het gaat er vooral om, hoe deze klachten (niet...) opgelost worden.
Op het forum staat geen klager, die niet eerst geprobeerd heeft zelf het probleem bij de winkel op te lossen!

weerie

Ongelezen bericht door weerie »

Alleen maar praatjes van dit pruts bedrijf, ze beloven van alles maar doen helemaal niks, ik heb hier al eerder op gestaan met mijn goedkoop lederen bank terwijl ik voor veel geld een bank had besteld met door en door gekleurd leer en dus niet gekregen heb, ik heb nu dus een bank met flutleer, na een maand of 4 werd ik gebeld door het bedrijf MAMMOET WONEN EN SLAPEN dat zijn mijn dossier nogmaals ingezien hadden en mijn verhaal hier op RADAR hadden gezien, nou ik mocht een nieuwe bank uitzoeken MAAR nu komt het ik moest dan wel even mijn verhaal van deze site halen, nou prima als ik de bank krijg die ik besteld heb, ik weer naar de zaak 5de keer al en weer mijn bank besteld, nu 6 maanden verder nog steeds niks gehoord, weer naar die flutzaak geweest vertelde ze me dat ze niet meer in de computer konden komen omdat de zaak was overgenomen.

nou mensen KOOP HIER NIETS je wordt bedrogen waar je bij staat allemaal gladde jongens, ik heb zelf ook een zaak en als ik zo met mijn klanten zou omgaan was ik al 20 keer failliet geweest.

U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten