LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terugboeking van aankoopbedrag

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
belinda22

terugboeking van aankoopbedrag

Ongelezen bericht door belinda22 »

hallo ik heb in augustus 2009 een tafel bij vankroon meubelen bestelt na 3 weken kreeg ik een mailtje dat de tafel om een of andere vage reden niet geleverd kon worden het houtwerk zou niet goed zijn dus werd mij gevraagd of ik wat anders uit wou zoeken of dat ik mijn aankoopbedrag terug wou ik heb voor het laatste gekozen dat was dus in augustus 2009 tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen ook reageren ze niet op mijn mailtjes en als ze dan wel reageren hoor ik steeds hetzelfde dat ze mijn situatie begrijpen en dat ze het zo snel mogelijk overmaken dan vraag ik mij af met deze moderne tijd hoe moeilijk kan dat nou zijn :?: :?: ik vind het echt schandalig dus raad ik iedereen aan betaal nooit vooraf en zeker niet bij dit flutbedrijf heeft iemand misschien een tip wat ik nu moet doen ik weet het niet meer groetjes belinda

pbarendse

Re: terugboeking van aankoopbedrag

Ongelezen bericht door pbarendse »

De eerste stap zal moeten zijn dat je ze schriftelijk (liefst aangetekend!) in gebreke stelt. Geef ze een maximum termijn waarbinnen ze het geld terug moeten storten, en stel ook in de brief dat niet nakomen van deze eis zal leiden tot juridische stappen. Informeer vooraf ook even bij je rechtsbijstandverzekering (als je die hebt) of het Juridisch Loket wat je mogelijkheden zijn, er is namelijk een minimum bedrag waaronder je rechtsbijstandverzekering meestal niets doet.

Gesloten