LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] topic verwijderen A.U.B

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sandra1966

topic verwijderen A.U.B

Ongelezen bericht door sandra1966 »

Tijdelijk verwijderd.Nu wordt het opgelost als het goed is.
Laatst gewijzigd door sandra1966 op 16 sep 2009 14:34, 3 keer totaal gewijzigd.

jor

Re: topic verwijderen A.U.B

Ongelezen bericht door jor »

13 juni 2009 weer gebeld en verschrikkelijk boos geworden,en 14 juni 2009 zijn we teruggebeld door amanda en die wist te vertellen dat de leverancier gezegt heeft dat de meubels week 35 geleverd werden,ik zei dus dat ik het hier niet mee eens was en dat ik de koop wilde ontbinden en mijn aanbetaling terug wilde.Kon volgens haar niet moest de algemene voorwaarden maar lezen.
Ook ik kan helemaal geen algemene voorwaarden/KVK/CBW gegevens vinden. De algemene voorwaarden + KVK-nummer zijn verplicht! Volgende keer ver uit de buurt blijven van een dergelijk bedrijf.Voor nu is het enige een klacht indienen bij het adres door vogels neergezet.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Heb even op hun site gekeken, maar geen alg. voorwaarden te bekennen. Zelfde telt voor KvK en naw-gegevens
Volgens mij zijn die AV op de website pas verplicht, zodra je via internet eea kan bestellen. NAW gegevens staan gewoon op de website vermeld
http://www.garantiemeubel.nl/index.php?id=route
....dat ik de koop wilde ontbinden en mijn aanbetaling terug wilde.Kon volgens haar niet moest de algemene voorwaarden maar lezen
CBW voorwaarden zijn hier duidelijk in. De winkel krijgt nog een maand na verlopen van de vermoedelijke levertijd om alsnog te leveren.
Helaas gelden CBW voorwaarden hier niet, toch kan je er houvast aan hebben:
Wettelijk mag niet zomaar elk beding in de voorwaarden worden opgenomen: bijvoorbeeld een beding dat de winkel een uitzonderlijk lange termijn geeft, om alsnog aan de overeenkomst te voldoen.
Wil je de voorwaarden van het bedrijf aanvechten, dan zal je wel naar de rechter moeten (rechtsbijstand).
Om te bepalen wat een redelijke termijn is, kan je de rechter wijzen op de in de branche gebruikelijke CBW voorwaarden, welke in overleg tussen enerzijds de ondernemers (verenigd in CBW) en anderzijds de consumentenbond tot stand gekomen is.

jor

Ongelezen bericht door jor »

16again....Volgens mij zijn die AV op de website pas verplicht, zodra je via internet eea kan bestellen. NAW gegevens staan gewoon op de website vermeld
Die waren wel bekend maar ook daar staat het KVK-nummer niet.

Gesloten