LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trendhopper

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
ramonvanloo

Trendhopper

Ongelezen bericht door ramonvanloo »

Hallo,

Graag zou ik iedereen een advies willen geven aangaande producten welke gekocht worden bij Trendhopper.

Als iets afgeleverd wordt en het is niet 100% in orde niet betalen !

Achteraf zit je zelf met de problemen ! Ze komen met reparatie voorstellen etc etc en doen alles om het je zo lastig mogelijk te maken.

Stel jezelf voor ge koopt een TV bij de mediamarkt en deze is bij het insteken van de stekker stuk dan kom je terug en dan zeggen ze we gaan m laten repareren ( dan wordt je toch ook niet vrolijk ! ) Overigens is dit bij mediamarkt niet het geval.

Als je betaald verwacht je ook waar voor je geld en geen product met mankementen.

Maar als je gebruik maakt van de tip ligt de bal bij hen !! laat hen maar achter het geld aanlopen in plaats van jij achter de klacht.

Ik zal nooit meer iets aanschaffen bij Trendhopper een echt onvriendelijke firma, korte termijn verkoop noem ik zo iets.

Let op kan wel verschillend zijn per vestiging maar Heerlen en Venlo weren deze zijn van dezelfde eigenaar.

Groetjes
Ramon

miriamsillen

Re: Trendhopper

Ongelezen bericht door miriamsillen »

heej,

ook ik heb ontzettend veel nadeel ondervonden van mijn bestelling bij trendhopper. ze bellen niet terug wanneer ze dit wel afspreken, en mijn meubels laten op zich wachten, steeds met een andere smoes. heb 7 dec. besteld en wacht nog steeds op een meubelstuk. vraag me af of het nog wel komt! en ze zijn er zelfs absoluut niet klantvriendelijk. vreselijk, ik zal nooit meer iets in venlo bestellen.

grtjs miriam

ramonvanloo

Re: Trendhopper

Ongelezen bericht door ramonvanloo »

Hallo,

Ben het volledig met je eens, kan ook niet anders de eigenaar van de vestiging in Heerlen is ook de eigenaar van Venlo. Is echt een ***. Het liefts had ik hem door de zaak heen gesleurd, toen heeft hij de Politie gebeld dat hij zich bedreigd voelde.

Zielig dat ie zo zijn geld wil verdienen.

Succes met je bestelling

Groet
Ramon van Loo

Gesloten