LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tuinmeubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
oekie
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2012 14:05

Re: tuinmeubelen

Ongelezen bericht door oekie »

Wij hebben 4 jaar geleden een Monaco tuinset bij BLOKKER gekocht. bij aflevering zaten er al gebreken aan de set, nu blijkt dat de rest van de set ook spontaan afbrokkelt. E.e.a. gemeld bij BLOKKER. Jammer garantie verlopen. De set dient conform de wet minimaal 5 jaar mee te gaan. Ik kreeg ter compensatie EUR 25 aangeboden maar moest dan wel de originele aankoopbon inleveren bij BLOKKER.

M.a.w. daarmee voorkomen ze erger en bv collectieve initiatieven.

Let op bij de aankoop van producten van de BLOKKER !!!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: tuinmeubelen

Ongelezen bericht door dhc »

oekie schreef:Wij hebben 4 jaar geleden een Monaco tuinset bij BLOKKER gekocht. bij aflevering zaten er al gebreken aan de set, nu blijkt dat de rest van de set ook spontaan afbrokkelt. E.e.a. gemeld bij BLOKKER. Jammer garantie verlopen. De set dient conform de wet minimaal 5 jaar mee te gaan. Ik kreeg ter compensatie EUR 25 aangeboden maar moest dan wel de originele aankoopbon inleveren bij BLOKKER.

M.a.w. daarmee voorkomen ze erger en bv collectieve initiatieven.

Let op bij de aankoop van producten van de BLOKKER !!!

Dus....4 jaar geleden een tuinset gekocht die niet in orde was...
Had je toen dus al niet moeten accepteren...
Garantie is nu inderdaad verlopen en kun je mij wellicht de link sturen dat er een wet is die bepaalt dat tuinsets minimaal 5 jaar dienen mee te gaan?
Die kun je 100% niet vinden want die wet bestaat niet!
Ik vind het nogal netjes van Blokker dat ze je iets ter compensatie aanbieden want formeel heb je helemaal nergens recht op.

En je laatste zin slaat natuurlijk helemaal nergens op, gevalletje zwartmakerij!

alloallo
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 nov 2011 14:16

Re: tuinmeubelen

Ongelezen bericht door alloallo »

Waardeloze post!

4 jaar gebruik levert ook een afschrijving op!

Kortom: goede service van de Blokker.

Carolijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2012 16:01

Re: tuinmeubelen

Ongelezen bericht door Carolijn »

Ik denk dat de topicstarter inmiddels zijn tuinset wel gevonden heeft, maar hier een tip voor anderen die deze zomer ook willen genieten van een tuinset. Wij zijn bij verschillende zaken gaan kijken, maar werden bij Arbrini in Eindhoven zeer gastvrij ontvangen en zeker zo belangrijk: we kregen duidelijke uitleg.
We mochten pinnen bij aflevering en kregen ook nog een leuk cadeautje. Kortom wij zijn dik tevreden. Ook hebben ze een eigen merk lounge-kussens die helemaal vormen naar je rug, wat ideaal was voor mijn nogal lange man (1.89m) die altijd last van zijn rug heeft.

Arwin
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2012 19:28

Re: tuinmeubelen

Ongelezen bericht door Arwin »

Hoi DHC,

Bedankt voor de verdachtmaking. Die hoes die ik had verkocht was heeeel duur maar de enige die paste over een hoek loungeset van 250 x 250. De set was dacht ik 600 euro de hoes bijna 100 euro. Hoezo reklame???? Hoes is trouwens ook niet meer leverbaar want mijn overbuurtjes wilde hem ook. Maar was uitverkocht tot eind van het jaar ofzo iets.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: tuinmeubelen

Ongelezen bericht door dhc »

De verdachtmaking was voor de redactie aanleiding je posting te verwijderen...
ik ga er dus vanuit dat ik gelijk heb....

Gesloten